Greg2510
Cool Novice
- Waardering
- 42
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 74kg
Bedankt pensbeer

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Bedankt!mooie Hol heb jeook cool dat je er een Judo poster hebt hangen

ik heb nog ongeveer 2 vierkante meter over. (iets meer als ik geen matten neer leg) en ik zit toch te denken daar iets neer de zetten. bijvoorbeeld een goedkoop bankje met wat verstelbare dumbells of een buikspier/hyper extention bankje. gewoon iets kleins voor als de sportschool dicht is of ik het te druk heb om naar de sportschool te gaan.
dit is nu mijn homegymik heb nog ongeveer 2 vierkante meter over. (iets meer als ik geen matten neer leg) en ik zit toch te denken daar iets neer de zetten. bijvoorbeeld een goedkoop bankje met wat verstelbare dumbells of een buikspier/hyper extention bankje. gewoon iets kleins voor als de sportschool dicht is of ik het te druk heb om naar de sportschool te gaan.
wat zouden jullie kiezen?
Een verstelbare bank (Panatta of Technogym) en een set dumbbells. Meer heb je niet nodig.
[Link niet meer beschikbaar]
de merken die jij noemt zijn best dure banken volgens mij. en wat kosten dat soort dummbles eigenlijk?

Nieuw zijn ze idd vrij prijzig, maar gebruikt zijn ze goed betaalbaar. Worden nog wel eens aangeboden op MP en anders eens informeren bij Secondhand Fitness en/of Musclemarket.
Die verstelbare dumbbells heb je in verschillende soorten, maten en prijzen.
Denk er aan goedkoop is duurkoop![]()
ja klopt, maar dit is wel echt een fall back ''gym''
dus zo intensief zal het niet gebruikt worden. dan mag de kwaliteit ook wel iets minder zijn dan bijvoorbeeld panatta ofzo

Die mening deel ik niet met je.
Goede apparatuur traint prettig, met Chinese meuk zou ik snel klaar zijn. En als het goed is heb je het de rest van je leven dus eenmaal een wat hoger bedrag uitgeven = de rest van je leven plezier![]()

daar heb je gelijk in, alleen ik ken mezelf. en mensen op het forum kennen mij nu ook. tot nu toe heb ik nog niks ''de rest van mijn leven'' gehouden.
en over waarschijnlijk 1 tot 2 jaar ga ik ook weer verhuizen. (woon nu nog thuis en heb een soort eigen appartementje gemaakt van de bovenkamers) maar over een jaar ie opleiding klaar die ik nu doe. en dan zal het niet lang meer duren voor ik het huis uit ga. dan is het nog maar de vraag hoeveel ruimte ik dan heb
). Juist daarom adviseer ik je kwalitatief goed materiaal te kopen.Ik volg je al wat langer (lees m'n post in dat andere topic). Juist daarom adviseer ik je kwalitatief goed materiaal te kopen.
Als er van iets niets beters te koop is dan kom je ook niet in de verleiding dit weer van de hand te doen. Je hebt dan immers het beste!
Ruimte voor een bank en een set dumbbells is er overal, ook al zou ik in de badkamer moeten trainen, dus dat mag geen belemmering zijn voor je toekomst!

@karatedude lekker een goedkoop (2e hands) bankje nemen, en wat 30mm dumbbells... je traint toch niet met heel zware gewichten, je bent zelf ook niet heel zwaar dus zo'n Marcy bankje oid. van helisports is dan meer dan voldoende, zeker als je het zelden gebruikt
+ over een maand of wat verkoop je toch alles weer

Daarom wil ik het ook goedkoop aanschaffen@karatedude lekker een goedkoop (2e hands) bankje nemen, en wat 30mm dumbbells... je traint toch niet met heel zware gewichten, je bent zelf ook niet heel zwaar dus zo'n Marcy bankje oid. van helisports is dan meer dan voldoende, zeker als je het zelden gebruikt
+ over een maand of wat verkoop je toch alles weer