tex
Cool Novice
- Waardering
- 5
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze hebben dus pas net de kosten van één week betaald, of lees ik dat verkeerd?![]()

Waarschijnlijk kregen niet alle 55 die 4 maanden nog betaalt, omdat men voor sommigen reeds onderdak vond.Ze hebben dus pas net de kosten van één week betaald, of lees ik dat verkeerd?![]()
Jij hebt ook naar de reportage op Canvas gekeken, of iigv een fan van Bart De Wever.Die asielzoekers valt niets te verwijten wat deze geldsommen betreft!
Sommigen begrepen het niet wanneer ze plots die massa geld in de handen kregen. Ze moeten ook wel gedacht hebben dit klopt niet.
Het is die klote Belgische regering met hun eeuwig geknoei die hier de schuldige is. Als dit in Nederland gebeurd dan is de kans groot dat de verontwaardiging bij de bevolking zo groot is dat de regering gewoon valt.
Maar hier is het dagelijkse kost, en niemand kijkt er nog van op.

Dit is gewoon mijn eigen mening, heb geen reportages gezien. Maar ik ben wel een NVA'r ja.Jij hebt ook naar de reportage op Canvas gekeken, of iigv een fan van Bart De Wever.![]()
Moet net lukken dat hij hetzelfde zei dan.Dit is gewoon mijn eigen mening, heb geen reportages gezien. Maar ik ben wel een NVA'r ja.

je kunt beter asielzoeker zijn dan werkloos hier in belgië...![]()

Overigens gaat het hier om een dwangsom...het idee achter een dwangsom is dat dit zo hoog is dat de bestrafte eerder zal overgaan tot oplossen van het probleem dan kiest om het af te kopen.
Ik denk (en hoop) dat hij gewoon bedoeld dat als de wet het zegt het ook moet worden uitgevoerd.
je kunt beter asielzoeker zijn dan werkloos hier in belgië...![]()
Het is compleet belachelijk dat het zo ver heeft moeten komen...je kan mij niet vertellen dat de overheid haar zorgplicht niet had kunnen nakomen voor een schijntje van dit bedrag!
Had dus imo voorkomen kunnen worden.....het zou overigens wel eens prettig zijn als de falende uitvoerder en toezichthouder hierop een keer ter verantwoording werd geroepen.

Overigens gaat het hier om een dwangsom...het idee achter een dwangsom is dat dit zo hoog is dat de bestrafte eerder zal overgaan tot oplossen van het probleem dan kiest om het af te kopen.