XXL Nutrition

Only in Belgium: Staat betaalt 55 asielzoekers 500 euro per dag

Dat is een goed systeem... maar alleen als dat geld dan bezit van de partij is die in gebreke blijft. Nu betaalt de burger de prijs voor de incompetentie van de overheid!

Klopt...en als de brugers dat zouden onthouden...dan is het zo afgelpen. Maar het collectiee geheugen is nou niet echt geweldig

• Topic Starter Topic Starter
Dat is een goed systeem... maar alleen als dat geld dan bezit van de partij is die in gebreke blijft. Nu betaalt de burger de prijs voor de incompetentie van de overheid!
Inderdaad. Het gekke is dat in Nederland zoiets zou leiden tot een betoging of tot serieuze discussies/verontwaardiging. Helaas heb ik daar weinig van gemerkt hier. De mensen zijn dit hier gewoon aan het raken. Alles loopt hier mis en men trekt het zich niet meer aan. Gevaarlijke situatie, want de politici blijven gewoon door knoeien en de staat betaalt de rekening, en anders maakt ze nieuwe schulden.

Die hoge boetes die zijn gewoon leuk voor de advocaten en zij die er van profiteren. Grotendeels trouwens gelukzoekers die hier gekomen zijn ten gevolg van een aanzuigeffect. Vernomen van anderen die hier reeds in de watten worden gelegd in hotels. Deze situatie is beschamend gewoon en een klap in het gezicht van de burger. Ik kan dus zeker niet het argument volgen dat die hoge boetes nodig zijn om de situatie te veranderen. De burger krijgt een klap in het gezicht en moet nog betalen voor die klap ook!

Alleen in een verziekt land, kapotgemaakt door (s)linkse politieke partijen is dit mogelijk.

mijn punt is dat die man niet de schul is van zulks. dat zijn verhofstadt, pater de man, en al de andere linkse mafia die vinden dat die uitheemse losers méér rechten hebben dan wij, de eigen bevolking...

hoe komt het denk je dat de eigen bevolking armer wordt? en dat er in marokko bvb steeds meer welvaart komt?
de hoeveelheden kapitaal en welvaart die HIER ij ons, verloren gaan duiker elders weer op.

gelukkig is dit nog n rus, en de man heeft ze niet meer op n rij. moets het n afrikaan zijn die er bewust van prifeert en hier nog wat met meiden in zijn villa komt aanzetten had ik mijn strafblad weer een beetje langer zien worden.

ik spreek hasst nooit meer over zulke dingen omdat ik het zeer frustrerend vind, en er geen oplossing voor is, dus ik probeer het allemaal zo veel mogelijk te negeren.

maar soms lukt het dus niet...

(en dit heeft dus niks te maken met de grote hoop marokknen/turken/etc die wel gewoon werken - dit heeft te maken met het feit dat belgie armer wordt en zeker de doorsnee belg die geen master degree electronica heeft en n leasebak en alles moet betalen wat de bijstander gewoo gratis krijgt.)

eigenlijk komt het er op neer dat je een beter leven hebt aande bijstand in sommige gemeenten dans als werkende mens met n klei inkomen. - en wie zegt dat ik lieg is een lompe kloot zonder realiteitszin

Dus wat let je...als dat waar is waarom zit je dan niet in de bijstand? waarom ga je niet bij die gast wonen dan? Ruimte zat!

Welkom bij kapitalisme 1-0-1...je salaris is gewoon laag zodat de directeur de villa kan kopen.

Dus wat let je...als dat waar is waarom zit je dan niet in de bijstand? waarom ga je niet bij die gast wonen dan? Ruimte zat!

Welkom bij kapitalisme 1-0-1...je salaris is gewoon laag zodat de directeur de villa kan kopen.

blanke belgen in de bijstand worden geweigerd op alle mogelijke manieren. toen ik op straat kwam als 17 jarige door de scheiding van mijn ouders was dat snel duidelijk.
en ik woon niet in een villa, ik woon in een simpel rijhuis. het ocmw huurt een villa met 7 slaapkamers waar asizlzoekers in glogeerd worden. momenteel is t maar eentje, dis sie vent heb n huis van ong 500.000€ en 4000m carré voor zichzelf. zonder een enkele kost.

nog, van mij mag morgen de revolutie beginnen.
en dat er ooit iets zal komen dat het kapitalisme omversmijt, das zeker.

Ik ben alleen bang dat jij, na een rode revolutie, nog steeds in hetzelfde huisje woont. En de villa is dan eigendom van de 'grote leider'.

blanke belgen in de bijstand worden geweigerd op alle mogelijke manieren. toen ik op straat kwam als 17 jarige door de scheiding van mijn ouders was dat snel duidelijk.
en ik woon niet in een villa, ik woon in een simpel rijhuis. het ocmw huurt een villa met 7 slaapkamers waar asizlzoekers in glogeerd worden. momenteel is t maar eentje, dis sie vent heb n huis van ong 500.000€ en 4000m carré voor zichzelf. zonder een enkele kost.

Dat laatste ben ik me je eens.

Hoe kan je eigenlijk op straat komen door scheiding van je ouders? Het lijt me zo dat je buitengewoon veel pech hebt gehad en van heel ver beneden toch flink terug bent gekrabbelt!

• Topic Starter Topic Starter
Lol post-communisten onder elkaar. Ja, dat gaat alle problemen oplossen. Zucht.

Niets mis met kapitalisme, maar het moet wel gemodereerd gebeuren, zoals alles.

Lol post-communisten onder elkaar. Ja, dat gaat alle problemen oplossen. Zucht.

Niets mis met kapitalisme, maar het moet wel gemodereerd gebeuren, zoals alles.

Ik ben btw veel en veel "erger" dan een communist. :roflol:

No..but seriously...het zal je nog verbazen waartoe ik behoor.

TPH1976 zei:
Ergens vind ik het wel opmerkelijk (en lichtelijk vermakelijk) dat nog niemand me echt in een juist vakje heeft weten te proppen.
Alhoewel ik dan daar gelijk weer aan toe moet voegen dat ik eigenlijk in twee tegenstrijdige hokjes zou vallen

raadsel; wat hebben een linguist, een autodidactische econoom en socialoog, een van oorsprong Ierse schrijver en een Amerikaanse natuurkundige met elkaar gemeen? En op wie doel ik ??

Karma voor de juiste antwoorden

@Big-T

Je zit er in de karma helemaal niet ver vandaan met je inschatting ;) :D

@THP: Eh, Noam Chomsky, Marx(?), George Bernard Shaw en eh... Stephen Hawking? :D

Inderdaad. De mensen zijn dit hier gewoon aan het raken. Alles loopt hier mis en men trekt het zich niet meer aan. .

mss niet gewoon raken, maar wat kan je eraan doen? 1 op 3 stemde vlaams blok uit onvrede op een gegeven moment.
resultaat: de overgebleven postjesmafia besluit hen tot deelname uit te sluiten middels een cordon sanitaire.....
er i geen uitweg mer uit de partitocratie

waarom nog stemmen uberhaupt? dezelfde partijen blijvennimers altijd en doen toch wat ze willen, ook al weten ze dat 99% van de bevolking tegen is (cfr migrantenstemrecht)

alleen gewapende revolutie kan ons hier nog vn verlossen. en dat is niet voor te lachen dat ik dat zeg.

Maar wel lachwekkend.

Dat laatste ben ik me je eens.

Hoe kan je eigenlijk op straat komen door scheiding van je ouders? !

moeder die kiest voor n vent die zegt "geen kinderen " e vader die bij n vrouw gaat wonen waar er reeds kineren zijn en niet genoeg plaats.
en dan sta je plots op straat als de laatste verhuisd is...

alle mogelijke wettelijke middelen uitgeput en dat heeft uiteindelijk ook geholpen...2 jaar later toen de rechtbnk uitsprak dat n ouders de wettelijke plicht hebben voor hun kinders te zorgen.

tot die tijd: trek u plan.

en ik heb dat gedaan. maar het steekt heel erg als ik hier families vol uitschot zoe toekomen die alleen de weg naar de bijstand kennen, terwijl er voor u nog geen busabbonement fkon om naar de unief te rijden

das allres wat ik er nu en in de toekomst over ga zeggen en dat verklaart waarom ik nogal hard in elkaar steek - zeker tov halfzachte "ze hebben een moeilijke jeugd gehad meneer"-debielen

Oh het klassieke ik had een k*tjeugd verhaal en nu heb ik geen medelijden met buitenstaanders die hier hun hand op houden. Bespaar me je tranen.

Als het even kon zou hij er gewapend voor zorgen dat we hier eens kunnen genieten van een Stalinistisch bewind. Terug naar toen alles nog puur en eerlijk was. Jozef wist wel raad met parasieten!

een communistisch-nationalistisch bewind....
een bewind waar alle nederelanders beter van worden. gedaan met molsima zwemuurtjes, alle moskees naar beneden, coffeeshops dicht en nog veel meer mooie acties.
reken op mij.

---------- Toegevoegd om 09:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:14 ----------

Oh het klassieke ik had een k*tjeugd verhaal en nu heb ik geen medelijden met buitenstaanders die hier hun hand op houden. Bespaar me je tranen.

nee. dat klopt. en jij bent een irritant ventje

Als mijn blonde puur Hollandse vriendin liever zwemt tijdens uren dat er geen drukke ventjes door haar banen heen zwemmen moet ze dat helemaal zelf weten en ik heb het liefst dat ze die mogelijkheid heeft. Ook heb ik helemaal niets met coffeeshops, ik kan er niet tegen, het stinkt en ik raak er paranoide van maar wie ben ik om een joint voor anderen te verbieden.

Wat een gelul allemaal zeg, jongens ik heb een k*tjeugd gehad en nu wil ik iedereen allerlei regels opleggen die naar mijn insziens goed voor ze zijn want mijn expertise is zodanig overweldigend en levenservaring zodanig alles omvattend dat ik totaal niet twijfel aan mijn oordeel over iemand anders levensstijl.

Zuivering hier, zuivering daar en Nederland is weer 'schoon'. Ik zie een gouden toekomst voor het nationaal-communisme. Haal de rood-bruine hemden uit de kast!

Terug
Naar boven