mijn punt is dat die man niet de schul is van zulks. dat zijn verhofstadt, pater de man, en al de andere linkse mafia die vinden dat die uitheemse losers méér rechten hebben dan wij, de eigen bevolking...
hoe komt het denk je dat de eigen bevolking armer wordt? en dat er in marokko bvb steeds meer welvaart komt?
de hoeveelheden kapitaal en welvaart die HIER ij ons, verloren gaan duiker elders weer op.
gelukkig is dit nog n rus, en de man heeft ze niet meer op n rij. moets het n afrikaan zijn die er bewust van prifeert en hier nog wat met meiden in zijn villa komt aanzetten had ik mijn strafblad weer een beetje langer zien worden.
ik spreek hasst nooit meer over zulke dingen omdat ik het zeer frustrerend vind, en er geen oplossing voor is, dus ik probeer het allemaal zo veel mogelijk te negeren.
maar soms lukt het dus niet...
(en dit heeft dus niks te maken met de grote hoop marokknen/turken/etc die wel gewoon werken - dit heeft te maken met het feit dat belgie armer wordt en zeker de doorsnee belg die geen master degree electronica heeft en n leasebak en alles moet betalen wat de bijstander gewoo gratis krijgt.)
eigenlijk komt het er op neer dat je een beter leven hebt aande bijstand in sommige gemeenten dans als werkende mens met n klei inkomen. - en wie zegt dat ik lieg is een lompe kloot zonder realiteitszin