het is door volk zoals jij
Wie bedoel je hier eigenlijk? Je spreekt iemand aan, maar geeft niet aan wie precies. Big-T? Klaazwitz? Wie?
Overigens ga ik er geheel vanuit dat je het niet tegen mij hebt....dus deze post moet je ook niet in dat kader als persoonlijke recatie lezen.
dat de boel naar de kloten gaat. spijtig dat je dat zelf niet beseft.
met jullie "alles kan, niets moet" houding zijn we in de situatie van vandaag geraakt.
We zijn in de huidige situatie geraakt doordat we in een kapitalistisch systeem leven waarin inherrent deze ontwikkeling zich voltrekt en zich automatisch een egocentricering (wat waarschijnlijk geen echt woord is, maar het geeft aan wat ik bedoel) van de bevolkig zal plaatsvinden omdat dat gestimuleerd wordt ten kosten van altruisme, solidariteit en samenwerking...
Het is niet de schuld van "mensen zoals jij" het is de schuld van de samenleving...inclusief mensen zoals JIJ. Of je het nou wil of niet....JIJ bent evengoed een product van deze maatschappij en evengoed onderdeel van het probleem.
coffeeshops helpen de jeugd aan de drugs, om maar n vb te noemen. maar das voor jou uiteraard geen enkele reden om er iets aan te doen. hé
Wat is daar volgens jou precies het probleem mee?
en mijn jeugd heeft hier niks mee te maken. was gewoon een antwoord op een vraag. ik heb op eigen poten een universitair dipoma gehaald. door elke ****ing dag en nacht te werken in de kroegen en restaurants.
Jouw jeugd heeft hier
ALLES mee te maken...je bent een product van je ervaringen en belevenissen. Dat bepaald hoe je naar de wereld kijkt en hoe je denkt en welke conclusies je trekt en acties die je onderneemt.
en ja, als 33 jarig weet ik beter wat goed is voor een 16 jarige dan een 16 jarige zelf.
Ik vind dit getuigen van een ongefundeerde zelfoverschatting op basis van wat je hier van jezelf laat zien....niet persoonlijk bedoeld.
Om te zeggen dat je (in het algemeen) het wel beter weet hoe een ander zijn leven in moet richten is in mijn ogen behoorlijk arrogant....het idee dat jouw visie ook maar enige relevantie heeft op het leven en de vrije wil van een 16 jarige....niemand kan leren van de ervaringen van een ander en niemand zou zich moeten conformeren op basis van het idee wat goed is van een ander...
Weet jij, jij klinkt als iemand die baat heeft bij het voortbestaan van de wantoestanden.
Het lijkt wel alsof het de schuld van alles en iedereen is....behalve van jezelf.
jij bent exact het type dat ik niet kan horen of zien: links, betweterig, vol van je eigen gelijk en arrogant.
en het is ook typisch dat mensen zoals jij dit soort politieke forums bevolken. het lijkt el n roeping in het leven voor jullie om je gelijk te bewijzen op n forum terwijl de waarheid buiten op straat jullie elke seconde ongelijk geeft.
Hmmm...de waarheid op straat? Jouw waarheid verschilt van die van een ander. Getuige het feit dat we die waarheid heel anders ervaren en er andere conclusies uit trekken.
voor mij is dit closed kerel. ga maar ergens anders zieletjes bekeren tot de linkse PC doctrine
Het enige punt waar JIJ rechts op bent (en niet zo'n klein beetje ook) is op basis van andere etniciteiten, verdraagzaamheid en tolerantie. De rest van al jouw "gereutel" is behoorlijk links....anti-kapitalistisch, opkomen voor de zwakkeren in een samenleving etc.
Hmmmm
en laat mijn jeugd erbuiten. of ik word echt vies.
Hoho...
Je bracht het zelf aan... je kan niet iets introduceren en dan dan opeens verontwaardigd zijn dat iemand daar op in speelt. Maar zoals ik al eerder heb aangegeven in ee voruge reactie meet je met twee maten hierin....aan de ene kant gebruik je je jeugd om je achter te verschuilen en aan de andere kant scherm je ermee.