Fitness Seller

Onnatuurlijk

Ik ga als nog gewoon ON,natuurlijk

Beste mede ijzerfreters,

Vinden jullie het niet allemaal steeds lelijker worden door de jaren heen?
Ik bedoel het princiepiële bestand van de maatschapij afstoten begint in deze cultuur steeds geaccepteerder te worden. Wie vind het tegenwoordig nou echt nog mooi om zo gespierd te worden en wie doet dat maar om "stoer" te lijken. Ik zie het steeds meer veranderen in een soort alternatieve jeugdcultuur zoals gothic of emo etc, iedereen wil maar zo onaantrekkelijk mogelijk overkomen. Zelf ben ik redelijk emo en ben ik redelijk ver met experimenteren qua piercings etc, maar ik geloof dat dit nog altijd beter is dan een vals geïnterpreteerde maatschappij die ons doelbewust af probeert te breken. Wat vinden jullie hiervan? zelf zou ik nooit boven de 70kg willen komen maarja ik ben benieuwd naar jullie mening over het paradoxale verband.

Met vriendelijke groenten,
Daan

Je noemt jezelf een ´ijzerfreter´ maar wil nooit boven de 70kg komen? Speaking of paradox...

Tevens snap ik dat je slim over probeert te komen met je taalgebruik, maar let dan wel op je spelling.

• Topic Starter Topic Starter
Je noemt jezelf een ´ijzerfreter´ maar wil nooit boven de 70kg komen? Speaking of paradox...

Tevens snap ik dat je slim over probeert te komen met je taalgebruik, maar let dan wel op je spelling.

Ik luister niet zomaar naar mensen, helemaal niet de soort die z'n broek klaarblijkelijk niet eens op kan trekken.

---------- Toegevoegd om 17:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:10 ----------

Dus je rookt wiet? Nou gefeliciteerd man! Jij bent echt diepppp. Niemand kan zoiets dieps bedenken als jij dat doet! Je zet je alleen af tegen de huidige maatschappij omdat je wrs rond de 20 jaar bent...

Als jij nou eens van je zolderkamertje naar buiten kijkt zie je een prachtige onontdekte wereld. Mijn tip is om die eens te gaan bezoeken. Denk dat je ouders daar ook wel blij mee zullen zijn zodat ze niet steeds je volgecumde sokken hoeven te vinden.

Als jij nou eens van je zolderkamertje naar buiten kijkt zie je een prachtige onontdekte wereld. Mijn tip is om die eens te gaan bezoeken. Denk dat je ouders daar ook wel blij mee zullen zijn zodat ze niet steeds je volgecumde sokken hoeven te vinden.
fuark ik zie alleen maar regen :(

---------- Toegevoegd om 18:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:16 ----------

onontdekte wereld? pls aware me

fuark ik zie alleen maar regen :(

---------- Toegevoegd om 18:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:16 ----------

onontdekte wereld? pls aware me

Hij bedoeld dat zijn pa hem anaal heeft vernederd en wij dat ook moeten proberen.

Rare snuiter is het.

:roflol::roflol::roflol: too easy, phaggot

Ik luister niet zomaar naar mensen, helemaal niet de soort die z'n broek klaarblijkelijk niet eens op kan trekken.

---------- Toegevoegd om 17:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:10 ----------

wat doe jij eigenlijk op dbb?

emo's willen graag aandacht zodat ze zich niet alleen voelen in hun duistere wereld

Proberen om meer te weten te komen over bodybuilding en jij ?

Waarom reageer jij als "gedaan" iets word gevraagd. Ga elders ff mekaars balletjes wassen.
En wie ik ben doet er niet toe. Gedaan is fake en rukt zich op jullie comments. "Ijzerfreter? Niet boven de 70kg terwijl je stats al heel wat anders zegt. Take the knife and do it!

Waarom reageer jij als "gedaan" iets word gevraagd. Ga elders ff mekaars balletjes wassen.
En wie ik ben doet er niet toe. Gedaan is fake en rukt zich op jullie comments. "Ijzerfreter? Niet boven de 70kg terwijl je stats al heel wat anders zegt. Take the knife and do it!

Wie ben jij ?

hahahahaha

Terug
Naar boven