MikoB
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 339
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 13%
Hij toch steeds gequote wordt en het daarom geen nut heeft.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij toch steeds gequote wordt en het daarom geen nut heeft.

je bent een vervuiling van de mensheid, ik dacht dat je mij op negeer had gezet waarom praat je dan tegen mij sl*t.
Idd, van mij mag je hem wel de waarheid zeggen. Is hij zo van het forum af

Idd, van mij mag je hem wel de waarheid zeggen. Is hij zo van het forum af
Onzekere 16 jarige kneusjes ook altijd.
Ik zit nog niet zo lang op dit forum, maar leef jij op deze site? Ik zie overal onnozele posts van jou langs komen. Ben je altijd zo serieus chris.
Iedereen kraakt die chris nou wel af enzo, maar tot nu toe heeft hij in dit topic geeneens wat verkeerd gedaan. Lijkt me tot nu toe gewoon een sterk ondergewaardeerd lid, we horen elkaar te respecteren in dit kleine wereldje onthoud dat!!
Iedereen kraakt die chris nou wel af enzo, maar tot nu toe heeft hij in dit topic geeneens wat verkeerd gedaan. Lijkt me tot nu toe gewoon een sterk ondergewaardeerd lid, we horen elkaar te respecteren in dit kleine wereldje onthoud dat!!
Yes, 8 pagina's van niet samenhangende posts gelezen omdat ik niet kon slapen. Had ik het maar niet gedaan..

Twee keer raden.
geeen idee en geen idee

Yes, 8 pagina's van niet samenhangende posts gelezen omdat ik niet kon slapen. Had ik het maar niet gedaan..