dwarnie
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 207
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Beste mede ijzerfreters,
Vinden jullie het niet allemaal steeds lelijker worden door de jaren heen?
Ik bedoel het princiepiële bestand van de maatschapij afstoten begint in deze cultuur steeds geaccepteerder te worden. Wie vind het tegenwoordig nou echt nog mooi om zo gespierd te worden en wie doet dat maar om "stoer" te lijken. Ik zie het steeds meer veranderen in een soort alternatieve jeugdcultuur zoals gothic of emo etc, iedereen wil maar zo onaantrekkelijk mogelijk overkomen. Zelf ben ik redelijk emo en ben ik redelijk ver met experimenteren qua piercings etc, maar ik geloof dat dit nog altijd beter is dan een vals geïnterpreteerde maatschappij die ons doelbewust af probeert te breken. Wat vinden jullie hiervan? zelf zou ik nooit boven de 70kg willen komen maarja ik ben benieuwd naar jullie mening over het paradoxale verband.
Met vriendelijke groenten,
Daan
grappig dat een hoop mensen een parallel trekken met de BB gerelateerd lelijkheid. in principe oppert TS dat niet eens
maar goed ff weer OT.
"angelus mode ON" (inclusief smiley toepassing voor versterkende werking van nonverbale gevoelsuiting)
er valt geen parallel te trekken aan "het lelijker worden door de jaren heen," want lelijker worden is een visuele ervaring vanuit jouw optiek. derhalve kan jij niet voor anderen spreken.

welk principïeel bestand wordt afgestoten, welke doelgroep, hoe weet jij hoe groot dit bestand is en op welke manier? dit klinkt nogal onsamenhangend....

jouw eigen belevingswereld laat het ogenschijnlijk niet toe, dat jij jouw leven als positief ervaart derhalve heb je indirect een negatief zelfbeeld en trekt de emo-dark-side jouw aandacht. zeker, daar deze half gare non-conformistische-wannebee-dark-angels zichzelf dan pas durven te erkennen. maar in principe is en blijft dit ook een vorm van meelopen met de meute, alleen een meute die niet weet hoe ze zich dienen te gedragen.

en het experimenteren met piercings?
heeft deze indirecte vorm van zelfpijniging, wellicht zijdelings te maken met vroegere (emotioneel weggestopt) misbruik, en dus heeft geresulteert het in het niet kunnen verplaatsen in gevoelens zoals empathie/liefde
?en jouw bestempelde paradox in inherent aan je vraagstelling. en klopt dus per definitie niet. jouw eigen vraagstelling is een paradoxale conclusie.

ten eerste relateer je lelijkheid aan een maatschappelijk bestanddeel dat afgestoten wordt, wat je weer indirect liëert aan BB?!? (ik prefereer, net als IVO liever het woord "fitness"maar goed dat geheel ter zijde)
ten tweede hoe interpreteer je een samenleving vals? dat betekent volgens mij dat je zelf een foutief beeld hebt van de samenleving. en deze probeert jou zogezegd te breken? komt mij nogal schizofreen over.
dus als je in het vervolg duur ABN-verantwoordelijk-meervoudig ge-lettergreepte nonsens wil verkopen, begin dan eens met een stukje samenhang.

"angelus mode OFF"
anderzijds ben je wellicht een trolly (peanut??) en ben je lekker bezig en zeg ik openhouden dit topic.

maar meen je dit serieus....
lijkt me een combinatie van een bot zwitsers zakmes en jouw polsen een doelgerichte combinatie welke jou een hoop potentïele toekomstige problemen, gaan schelen

oh ja, in4ban voor chrisje123. heb nou eens een tijdje jouw posts aan mogen zien. en 'k vind d'r niks an.
kerel ik hoop werkelijk waar ook, dat jij een troll bent.
anders
warme groenten....

' gebruikt.