XXL Nutrition

Onnatuurlijk

Ik vind het helemaal mooi

Beste mede ijzerfreters,

Vinden jullie het niet allemaal steeds lelijker worden door de jaren heen?
Ik bedoel het princiepiële bestand van de maatschapij afstoten begint in deze cultuur steeds geaccepteerder te worden. Wie vind het tegenwoordig nou echt nog mooi om zo gespierd te worden en wie doet dat maar om "stoer" te lijken. Ik zie het steeds meer veranderen in een soort alternatieve jeugdcultuur zoals gothic of emo etc, iedereen wil maar zo onaantrekkelijk mogelijk overkomen. Zelf ben ik redelijk emo en ben ik redelijk ver met experimenteren qua piercings etc, maar ik geloof dat dit nog altijd beter is dan een vals geïnterpreteerde maatschappij die ons doelbewust af probeert te breken. Wat vinden jullie hiervan? zelf zou ik nooit boven de 70kg willen komen maarja ik ben benieuwd naar jullie mening over het paradoxale verband.

Met vriendelijke groenten,
Daan

ik ben het helemaal met je eens, wil je vrienden worden?

IK vermaak me wel met hem kosteloos zelfs..
is ook zo gedaan , hey zie wat ik deet daar ?

Ik dacht altijd dat het principiële was en niet princiepiële... gvd wat voel ik mij nou dom....

Iedereen z´n best doet om zo onaantrekkelijk mogelijk te zijn? Wtf, kijk is naar alle huid/haar/lichaamsproducten die te koop zijn. Volgens mij doet de maatschappij juist z'n best om zo aantrekkelijk mogelijk te zijn?

http://www.youtube.com/watch?v=VvvTX1l3JkY

Als je een harde wind hebt, dan ga je toch ook zeilen ofniet?

gr8 b8 m8 8/8

Whahahahahha vet filmpje!

Iedereen z´n best doet om zo onaantrekkelijk mogelijk te zijn? Wtf, kijk is naar alle huid/haar/lichaamsproducten die te koop zijn. Volgens mij doet de maatschappij juist z'n best om zo aantrekkelijk mogelijk te zijn?

Waardeloze post voor iemand met zo'n vette gebruikersnaam.

Wtf -.-

Heeft ie al een ban? De meeste forum debielen zijn na verloop van tijd vrij normaal gaan doen, maar ik geef deze weinig hoop.

Ban graag voor OP.

Chrisje123 mag volgen.

ban chrisje zo snel mogelijk aub.

iedereen hier voelt zichzelf wel heel stoer dat die zoveel weegt, maar meisjes vinden mij zoiezo aantrekkelijker op 70kg dan jullie die non stop bulken. Ik heb tenminste een steenharde 6pack kan niet iedereen hier zeggen.

A skinnie fag (jij dus) with a sixpack is like a fat girl with big tits (je vader).

Bam

Terug
Naar boven