MuscleMeat

Onnatuurlijk

20 jaar, vergelijkingen trekken met "vroeger", GTFO

cff.png

• Topic Starter Topic Starter
Vind het erg jammer hoe er op dit topic gereageerd word. Dit bewijst maar weer eens dat jullie nog te inferieur zijn om mijn gedachten te begrijpen en mijn pijn te snappen, teleurstellend.

Hipsters.. :suicide:

Vind het erg jammer hoe er op dit topic gereageerd word. Dit bewijst maar weer eens dat jullie nog te inferieur zijn om mijn gedachten te begrijpen en mijn pijn te snappen, teleurstellend.

Mee eens! Een goede oplossing is misschien om jezelf uit ons(DBB) lijden te verlossen.

Goed topic!

29ymvyd.jpg

Gefeliciteerd Ruud!!!!11!!1

iedereen hier voelt zichzelf wel heel stoer dat die zoveel weegt, maar meisjes vinden mij zoiezo aantrekkelijker op 70kg dan jullie die non stop bulken. Ik heb tenminste een steenharde 6pack kan niet iedereen hier zeggen.

iedereen hier voelt zichzelf wel heel stoer dat die zoveel weegt, maar meisjes vinden mij zoiezo aantrekkelijker op 70kg dan jullie die non stop bulken. Ik heb tenminste een steenharde 6pack kan niet iedereen hier zeggen.

Ik heb ook een sixpack, kijken me Picca's maar in de laatste genomen foto topic

Meisjes wel ja. Helaas ben je al 20 en ga je je aandacht dus langzaamaan moeten verplaatsen naar vrouwen.

Dat zullen waarschijnlijk puisten zijn.

Die zul jij vast genoeg op allerlei spectaculaire plekken hebben ja Ray. Hier hoeven wij alleen niks van te weten dus hou het maar gewoon voor jezelf.

Terug
Naar boven