AndroidHealthClinic

ontbijt

ik neem 100 grammen musli met water en de shaker in en opdrinken
390 kcal
11gr eiwit
8gr vet
68gr koolh

is wel tijdens het cutten
goed genoeg ???

4 bruinte boterhammen, 30 gr brinta met 440 ml melk (lekker dun idd), en cup a soupie om het brood snel weg te krijgen :D

yoghurt, havermout en gebroken lijnzaad in een kom en eten maar:D

Eerder opstaan. Ik eet Havermoutpap als ontbijt. Laat het melk opwaren en gooi er wat havermout bij. 1 minuutje roeren en klaar. Dan laat ik het afkoelen, ondertussen ga ik douchen. Havermout is echt het beste ontbijt wat je kan eten! ;)

Eerder opstaan. Ik eet Havermoutpap als ontbijt. Laat het melk opwaren en gooi er wat havermout bij. 1 minuutje roeren en klaar. Dan laat ik het afkoelen, ondertussen ga ik douchen. Havermout is echt het beste ontbijt wat je kan eten! ;)

Maar dan moet je het wel wegkrijgen....Ik ga er van kotsen. Terwijl anderen weer gruwen van kwark met brinta erin. hmmmmm.

Maar dan moet je het wel wegkrijgen....Ik ga er van kotsen. Terwijl anderen weer gruwen van kwark met brinta erin. hmmmmm.
och erm! Minder zeiken, meer eten.... Neus dicht en drinken. Als je brinta mengt met melk en het in de blender gooit is het in eerste instantie niet dik. Drink het gelijk op, gaat sneller en makkelijker. Kwark wordt dunner wanneer je het in de blender gooit, als je het mengt met een beetje melk is het helemaal direct drinkbaar (voor degenen die niét kunnen genieten van een heerlijke bak kwark met wat aanmaaklimo erin :rolleyes:).

Je moet er wat voor over hebben mensen....

veel zeggen vroeger opstaan

ik sta op om 6uur voor om 7 te beginnen tot 19.00 om dan te eten en om half9 te trainen om , om half elf te stoppen o kwart voor elf thuis .

Dus eigenlijk te weining slaap mja ik eet dan op men werk

Kerel zit is niet zo te zeiken als een wijf. Je kan toch wel wat bedenken? Eerder opstaan? Avond ervoor ontbijt klaar maken. Als het hier al begint met zeiken ben ik benieuwd naar je training's discipline...

Ontbijt:

125 ML Sinaasappelsap Vers met Vis Cap.
3 ei eiwitten
50 gram brinta
50 gram haver
250 ML Melk rest water
koken
essen is goed te doen!

Gelijk aan 600 kcal?

ontbijt kan denkik wel veel hebben is dat waar? Qua kcal?

Ik neem altijd een shake als ontbijt op werkdagen :

4 scheppen Carbgainer
2 scheppen protein 80
500ml volle melk
eetlepel omega olie

en daarna een glas vruchtensap samen levert dit meer dan 1000kcal op.

ik zie dat veel jongens de eiwitten uit een andere bron halen, dit is jammer. sochtends is juist een moment om een shake te pakken, je lichaam is katabool dit word pas anabool als er iets opgenomen is(opgenoimen betekend geen direct contact met de lucht meer, maag is nogsteeds niet opgenomen).

eieren duurt enkele uren
eiwit shake duurt 20 minuten

ik zou wel weten wat ik kies....

ik zie dat veel jongens de eiwitten uit een andere bron halen, dit is jammer. sochtends is juist een moment om een shake te pakken, je lichaam is katabool dit word pas anabool als er iets opgenomen is(opgenoimen betekend geen direct contact met de lucht meer, maag is nogsteeds niet opgenomen).

ik meen me te herinneren dat er hier ooit gezegd is dat de lactose in melk ervoor zorgt dat eiwitten sneller opgenomen worden...

iemand??

och erm! Minder zeiken, meer eten.... Neus dicht en drinken. Als je brinta mengt met melk en het in de blender gooit is het in eerste instantie niet dik. Drink het gelijk op, gaat sneller en makkelijker. Kwark wordt dunner wanneer je het in de blender gooit, als je het mengt met een beetje melk is het helemaal direct drinkbaar (voor degenen die niét kunnen genieten van een heerlijke bak kwark met wat aanmaaklimo erin :rolleyes:).

Je moet er wat voor over hebben mensen....

Wat een hoop stierenstront. Als je iets lekker kunt maken dan moet je dat ook gewoon DOEN, anders wordt je eetschema al gauw een sleur. Maak van het eten iets waarnaar je kan uitkijken/verlangen i.p.v. walgen.

Kwark is ranzig en hapt maar traag weg, dus verdun 't met water en vervangsuiker --> krijg je een soort yoghurt die je in 2 minuten binnen hebt. Havermout maak je lekker met fruit, honing, whey, of whatever... Tonijn wassen met water en tomatensaus toevoegen... enzovoort.

2 scoops vanille protein, 1/2 banaan, 50 gram brinta mixen met water/melk....
een paar eitjes de avond ervoor koken....

Ik zie dat mensen altijd vrij veel brinta erbij doen, meestal rond de 100 gram.
Is dat niet erg veel :|

100 gram brinta heb je zoo weg hoah

Terug
Naar boven