1978ferla1978
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eerder opstaan. Ik eet Havermoutpap als ontbijt. Laat het melk opwaren en gooi er wat havermout bij. 1 minuutje roeren en klaar. Dan laat ik het afkoelen, ondertussen ga ik douchen. Havermout is echt het beste ontbijt wat je kan eten!![]()
och erm! Minder zeiken, meer eten.... Neus dicht en drinken. Als je brinta mengt met melk en het in de blender gooit is het in eerste instantie niet dik. Drink het gelijk op, gaat sneller en makkelijker. Kwark wordt dunner wanneer je het in de blender gooit, als je het mengt met een beetje melk is het helemaal direct drinkbaar (voor degenen die niét kunnen genieten van een heerlijke bak kwark met wat aanmaaklimo erinMaar dan moet je het wel wegkrijgen....Ik ga er van kotsen. Terwijl anderen weer gruwen van kwark met brinta erin. hmmmmm.
). Aan de caseïne eiwitten uit magere kwark heb je in de ochtend niet veel hoor.. Na de nacht heb je snelle eiwitten nodig.
ik zie dat veel jongens de eiwitten uit een andere bron halen, dit is jammer. sochtends is juist een moment om een shake te pakken, je lichaam is katabool dit word pas anabool als er iets opgenomen is(opgenoimen betekend geen direct contact met de lucht meer, maag is nogsteeds niet opgenomen).
och erm! Minder zeiken, meer eten.... Neus dicht en drinken. Als je brinta mengt met melk en het in de blender gooit is het in eerste instantie niet dik. Drink het gelijk op, gaat sneller en makkelijker. Kwark wordt dunner wanneer je het in de blender gooit, als je het mengt met een beetje melk is het helemaal direct drinkbaar (voor degenen die niét kunnen genieten van een heerlijke bak kwark met wat aanmaaklimo erin).
Je moet er wat voor over hebben mensen....
Ik zie dat mensen altijd vrij veel brinta erbij doen, meestal rond de 100 gram.
Is dat niet erg veel :|