XXL Nutrition

Ontstoken ellebogen

Bezoekers in dit topic

Mootje, je hebt de tijd verspilt van heel wat mensen. Open geen account, en stel geen vragen als je daarna toch niet reageert.
Dude, iedereen heeft hier toch tijd zat en drukt regelmatig op F5 in de hoop dat er weer berichten gepost zijn? :rolleyes:

on-topic: indien ze echt ontstoken zijn zou ik toch maar opassen, kunnen lastige blessures opleveren, ik weet er alles van. Hopelijk lees je dit nog een keer... ooit... misschien...
 
V
Dude, iedereen heeft hier toch tijd zat en drukt regelmatig op F5 in de hoop dat er weer berichten gepost zijn? :rolleyes:

on-topic: indien ze echt ontstoken zijn zou ik toch maar opassen, kunnen lastige blessures opleveren, ik weet er alles van. Hopelijk lees je dit nog een keer... ooit... misschien...
Vernieuwd f5 dan direct ? Das idd ideaal nu moet ik telkens opnieuw de site enteren in spanning op "vind-ik-leuks"
 
V

Vernieuwd f5 dan direct ? Das idd ideaal nu moet ik telkens opnieuw de site enteren in spanning op "vind-ik-leuks"
Altijd weer die teleurstelling wanneer alweer niemand jou leuk vond...
 
Altijd weer die teleurstelling wanneer alweer niemand jou leuk vond...
niet alleen dat.. het is me ook elke keer een raadsel hoe iemand mij niet leuk kan vinden!!!!


:army::army::army::army::army:
 
Hallo mijn naam is Sjors,

Ik ben een jongeman van 20 met een lekkere stevige standaard.

Graag zie ik u reactie tegemoet zodat wij tot een goede deal kunnen komen
 
:goodpostinggreen::goodposting::ontopic::exactly::iagree:


Vind ik leuks pls

:ty::ty::ty:
:bow2:
 
Back
Naar boven