MuscleMeat

Ontstoken slijmbeurs knie

Ano_93433

Competitive Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
184
Hey,

Ik had een heel klein wondje op m'n knie en m'n knie is sinds 2 dagen ook rood geworden. En sinds vandaag is die roodheid ook doorgelopen tot ongeveer 10cm boven mijn knie (binnekant bil). De plekken waar het rood is voelen warmer aan dan normaal. En mijn knie plooien kan irritant zijn maar echt pijn doet het niet. Mijn knie is ook niet opmerkelijk dikker dan normaal.
Als ik de symptonen opzoek op google dan kom ik tot de conclusie dat ik een ontstoken slijmbeurs heb op mijn knie. Ik maak me er een beetje zorgen over want ik weet ook niet wanneer dat ernstig is en wanneer niet.
Is er iemand die iets gelijkaardig heeft gehad of die me er wat meer kan over vertellen? Als iemand denkt me te kunnen helpen wil ik er wel een fototje van maken.

Thanks !

Klinkt bijna als bloedvergiftiging. Sinds die roodheid richting het hart gaat. Waarom ga je niet meteen naar de doktor dan?

• Topic Starter Topic Starter
Klinkt bijna als bloedvergiftiging. Sinds die roodheid richting het hart gaat. Waarom ga je niet meteen naar de doktor dan?

Wow nu laat je me toch even schrikken.
Ik ging nog niet naar de dokter omdat het niet echt veel pijn doet, het is alleen irritant. Ook ziet het er op het eerste zicht niet echt erg uit. En die roodheid ziet eruit alsof je vb je been geschaafd hebt, een beetje anders dan dat.
Heb net even de symptonen van bloedvergiftiging opgezocht en dit zal het wel niet zijn. Heb geen koude rillingen, snelle ademhaling, verwardheid, ...

EDIT: moet zeggen dat je me wel goed laat schrikken, lees net dat bloedvergiftiging in 40% van de gevallen dodelijk is...
Heb nu een streepje gezet waar de roodheid stopt en als het verder gaat dan ga ik naar de dokter

Laatst bewerkt:
Mijn vader heeft het gehad op zijn been, ook door een klein wondje. Is behoorlijk zeldzaam. Dus de kans dat jij het hebt is erg klein. Maar omdat je zij dat die roodheid omhoog gaat. Dacht ik meteen daaraan. Dus even opletten of die roodheid/streep verder omhoog gaat.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
De streep is niet meer omhoog gegaan sinds ik het topic startte.
Het wondje zag er niet echt gezond uit, leek of er etter in zat.
Mijn vader zei dus dat ik t moest openprikken zodat de etter eruit kon, dit deed ik en er zat geen etter in... Heb er ontsmettingsmiddel op gedaan.
Doet nog altijd wel wat zeer, best vervelend

Terug
Naar boven