XXL Nutrition

Onweer/Regen

Bezoekers in dit topic

vind het juist mooi om naar te kijken en het mag zo hard gaan donderen en bliksemen als het kan,als er maar geen schade bij dingen/mensen brengt vind ik het mooi
 
:roflol:, hier ook helemaal zwart, lekker gezellig. :angstig:
 
Klopt hier ook. Wat toevallig. Rond 5 uur? :p
Ga je nog uit vanavond dan? :D
En welk café dan :p
nee ga niet uit, ik ga sowieso bijna nooit uit hier in de stad geen **** aan meestal naar discotheek, hoezo ga jij wel uit dan?:D
 
nee ga niet uit, ik ga sowieso bijna nooit uit hier in de stad geen **** aan meestal naar discotheek, hoezo ga jij wel uit dan?:D

Nee joh :p. Was benieuwd. Qua De waag enzo.
 
Fijn, m'n gebruikerCP layout is messed up. Thanks akira..
 
heb door dit kloteweer enkele uren eerder kunnen stoppen met werken,
dus mij hoor je iig niet klagen:D:D
 
ik moest er net doorheen god potverdomme, was zeiknat.. nog blij dat ik jas van het werk had meegenomen, was tenminste waterdicht :)
 
vind het juist mooi om naar te kijken en het mag zo hard gaan donderen en bliksemen als het kan,als er maar geen schade bij dingen/mensen brengt vind ik het mooi

+1 als je thuis zit is alles 2x zo gezellig met wat onweer erbij.
 
Ik haat het, uit voorzorg doe ik mijn pc altijd uit, dus dan moet ik iets anders verzinnen om te doen.
 
hier ook helemaal donker man!
 
ik vind het eigenlijk wel supergezellig als het onweert en superdonker wordt en het water met bakken uit de lucht komt. Maar als het dondert en bliksemt op hetzelfde moment dan hoop je toch dat hij niet inslaat op jezelf ofzo :p
 
Het is hier nu ook donker buiten
 
:eek: de konijn uit de aars !
mn favoriete goocheltruc
 
ik keek net naar buiten maar tis hier nu ook donker
 
rond 5 uur regende het lekker hard hier, nu niet meer :( (dordrecht)
 
Back
Naar boven