MuscleMeat

onzekerheid bij hun eerste kuur

Mixer

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Zoals jullie waarschijnlijk al opgemerkt is , heerst er nogal wat onzekerheid bij jongens die hun eerste kuur willen gebruiken .
Dat kan je vooral merken aan de posts die ze publiceren .
Maar eerlijk gezegd , er worden hier ook zoveel meningen gegeven dat je wel begint te twijfelen over wat nu de juiste only kuur of stack is of hoelang je moet nakuren enz.
En dan moet je nog gaan kiezen welke kuur jou bevalt in deze post.
Omdat er onder die post toch verschillende meningen en kuurschemas komen.
Niet simpel .
Kan daar nu niets aan gedaan worden .
Een soort onderling overleg tussen de ervaren gebruikers of leden die hier echt van op de hoogte zijn .Of één enkel man die hier echt zeer goed van op de hoogte is .
Die hij of samen met andere ervaren leden een lijst opstellen met beginnerskuren inclusief ,duur hoeveelheid , mild of zwaar , blitz of massa kuur , nakuur , mildheid enz.
één enkel produkt of stacks van de verschillende produkten voor de beginner.
En dat er niemand anders die lijst dan nog kan veranderen .
Dit zou het voor de beginner toch wat simpeler kunnen maken , en zijn twijfels wat wegnemen .

Dit is maar een voorstel.
Gewoon om te vermijden dat die posts voor beginnerskuren er steeds weer komen , dit maakt het voor ons allemaal wat gemakkelijker .

Ik vind het een goed voorstel, want ik als beginner had/heeft het erg moeilijk mee om een deftige kuur samen te stellen en zo zullen er wel meer van zijn.

ik vind het het ook wel interessant moest dit er komen :thumbs:

Ik vind het ook een goed voorstel. Mischien is het ook handig om een prijsindicatie te geven per kuur.

Al moet je wel in je achterhoof houden dat kant-en-klaar kuurtjes ideaal zijn voor mensen die er niets van afweten en snel groot willen worden. Je kan dan argumenteren 'beter op de goeie manier dan'. Maar als ze hun onzinnige kuurschema neerzetten komt er soms nog eens een discussie op gang waaruit ze concluderen dat ze niet lang genoeg trainen en/of er nog te weinig vanaf weten (niet noodzakelijk beiden). Dat neem je dan wel weg.

Er zal trouwens steeds wat onderlinge onenigheid zijn onder de ervaren gebuikers, en een discussie af en toe is wel interessant. Drempelverlaging voor roids is volgens mij niet echt nodig :D .

Mixer zei:
Zoals jullie waarschijnlijk al opgemerkt is , heerst er nogal wat onzekerheid bij jongens die hun eerste kuur willen gebruiken .
Dat kan je vooral merken aan de posts die ze publiceren .
Maar eerlijk gezegd , er worden hier ook zoveel meningen gegeven dat je wel begint te twijfelen over wat nu de juiste only kuur of stack is of hoelang je moet nakuren enz.
En dan moet je nog gaan kiezen welke kuur jou bevalt in deze post.
Omdat er onder die post toch verschillende meningen en kuurschemas komen.
Niet simpel .
Kan daar nu niets aan gedaan worden .
Een soort onderling overleg tussen de ervaren gebruikers of leden die hier echt van op de hoogte zijn .Of één enkel man die hier echt zeer goed van op de hoogte is .
Die hij of samen met andere ervaren leden een lijst opstellen met beginnerskuren inclusief ,duur hoeveelheid , mild of zwaar , blitz of massa kuur , nakuur , mildheid enz.
één enkel produkt of stacks van de verschillende produkten voor de beginner.
En dat er niemand anders die lijst dan nog kan veranderen .
Dit zou het voor de beginner toch wat simpeler kunnen maken , en zijn twijfels wat wegnemen .

Dit is maar een voorstel.
Gewoon om te vermijden dat die posts voor beginnerskuren er steeds weer komen , dit maakt het voor ons allemaal wat gemakkelijker .

we hadden vroeger stickies met een aantal kuren, stonden ook beginners kuurtjes bij meen ik.

maar waar ze gebleven zijn ???

geen idee :)

Denk dat dan veel beginnners zullen gaan experimenteren met de kuren die geplaatst zijn dan. Een beginner moet eerst leren eten en trainen en zich verdiepen in as, tegen de tijd dat hij as doorheeft zijn er al een paar jaren over en is hij er klaar voor. De meeste beginners denken nog steeds dat as wonder middeltjes zijn en zich van de rest niks moeten aantrekken, terwijl de voeding,training en rust de doorslaggevende factors zijn.Misschien ben ik nog van de oude stempel

grtz

Raistlin zei:
Al moet je wel in je achterhoof houden dat kant-en-klaar kuurtjes ideaal zijn voor mensen die er niets van afweten en snel groot willen worden. Je kan dan argumenteren 'beter op de goeie manier dan'. Maar als ze hun onzinnige kuurschema neerzetten komt er soms nog eens een discussie op gang waaruit ze concluderen dat ze niet lang genoeg trainen en/of er nog te weinig vanaf weten (niet noodzakelijk beiden). Dat neem je dan wel weg.

Er zal trouwens steeds wat onderlinge onenigheid zijn onder de ervaren gebuikers, en een discussie af en toe is wel interessant. Drempelverlaging voor roids is volgens mij niet echt nodig :D .

Yep, het lijkt me dan idd te makkelijk om dan te gaan kuren als leek, als er toch al een kant-en-klaar kuurtje is en samengesteld door pro's, zal het wel goed zijn....
Ik vind dat als je gaat kuren, zelf genoeg kennis moet hebben van AAS, zodat je eigenlijk niet eens hoeft te vragen of de kuur een beetje goed in elkaar zit.

SnakeEyes zei:
Yep, het lijkt me dan idd te makkelijk om dan te gaan kuren als leek, als er toch al een kant-en-klaar kuurtje is en samengesteld door pro's, zal het wel goed zijn....
Ik vind dat als je gaat kuren, zelf genoeg kennis moet hebben van AAS, zodat je eigenlijk niet eens hoeft te vragen of de kuur een beetje goed in elkaar zit.

Het is wel handig als je weet WAAROM je bep. as neemt en WAAROM je t in bepaalde doseringen neemt.

Dboll zei:
Het is wel handig als je weet WAAROM je bep. as neemt en WAAROM je t in bepaalde doseringen neemt.

Iemand die niet weet waarom hij bepaalde as neemt en waarom in die doseringen en niet een andere dosering is een leek en moet eraf blijven

grtz

snipke zei:
Denk dat dan veel beginnners zullen gaan experimenteren met de kuren die geplaatst zijn dan. Een beginner moet eerst leren eten en trainen en zich verdiepen in as, tegen de tijd dat hij as doorheeft zijn er al een paar jaren over en is hij er klaar voor. De meeste beginners denken nog steeds dat as wonder middeltjes zijn en zich van de rest niks moeten aantrekken, terwijl de voeding,training en rust de doorslaggevende factors zijn.Misschien ben ik nog van de oude stempel

grtz

Ik denk ook dat veel beginners hier mee zullen gaan experimenteren. Maar so what.. als die beginners zo koppig zijn om te beginnen zonder alles over AS te weten, let it be! Is toch niet jouw zorg dan.. Het gaat er toch hier om dat de AS-beginners goed op de hoogte worden gesteld over beginnerskuren.

snipke zei:
Iemand die niet weet waarom hij bepaalde as neemt en waarom in die doseringen en niet een andere dosering is een leek en moet eraf blijven

grtz

Dat bedoelde ik ook met mn post. Je kunt wel 20 voorbeeldkuren gaan neerzetten maar als iemand niet weet waarom ie aan bv 250mg sust/week of 5 mg dbol/dag niet genoeg heeft dan hebben die kuren ook geen nut.

Dboll zei:
Dat bedoelde ik ook met mn post. Je kunt wel 20 voorbeeldkuren gaan neerzetten maar als iemand niet weet waarom ie aan bv 250mg sust/week of 5 mg dbol/dag niet genoeg heeft dan hebben die kuren ook geen nut.

Mee eens. Want voordat je er aan wilt beginnen zul je toch het een en ander moeten weten over de profielen van AS.

• Topic Starter Topic Starter
Kom nu !
Denken jullie nu nog echt dat als er een beginner hier vraagt om een kuurschema , en hij traint nog maar een jaar en let niet op zijn voeding.
Dat jullie hem dat uit zijn hoofd kunnen praten .
Deze jongens zijn koppig en willen zeker kuren , dat staat vast en daar zullen jullie niets aan kunnen veranderen .
Trouwens als ze hier geen kuurschema kunnen krijgen , dan zoeken ze wel elders hoor.

Ik begin hier zo stilaan de indruk te krijgen dat dit een forum aan het worden is voor de meer ervaren gebruikers , en dat vragen van een beginner meer en meer ontweken worden .

Dboll zei:

Oke dit was me al duidelijk, je kunt wel de feiten in je hoofd stampen : 'dit combineren met dat kan, dit en dat kan, zus en zo kan weer niet' enz enz maar dan weet je nog niets.

Dus, waar haal je in godsnaam die 'waarom'-info vandaan zonder dat je meteen een complete NTI-studie Scheikunde moet gaan volgen ???

Goede info vinden is niet zo moeilijk, ik heb bv veel info van www.anabolicreview.com gehaald. Het is geen as promotiesite en er worden voor-en nadelen weergegeven, en ook welke middelen nuttig zijn in bv BB en de gangbare doseringen.

Voor overige info kun je gewoon hier of n ander board je vragen stellen, is vrijwel altijd wel iemand die er zinnig antwoord op kan geven. Ik weet ook lang niet alles, en wat ik weet is voornamelijk 'boekenwijsheid'. Ik loop nog niet lang genoeg mee in de pharmaceutische (BB) wereld om de meeste middelen gebruikt te kunnen hebben, dus ik zal zo nu en dan ook mn vragen hebben en moeten stellen voor ik een bep middel wil gebruiken, en natuurlijk ook zelf research doen!!

Ik denk dat het niet zal werken, iedereen die past zijn kuur aan naar eigen wensen en een bepaald doel, dus daar is niet echt een standaard voor te geven.

Dit is een hele goede voorstel en zoiets zou er einglijk op deze forum niet mogen ontbreken.Iemaand zei ook over minimaal trainan voordat je met AS gaat beginnen dat zou ook vermeld moeten staan niet onder 21 jaar en minimaal zeg maar wat 3 4 jaartraining.Maar aan andere hand als iemaand gaat gebruiken doet ie het toch dus het mischien ook beter om beginnerskuuren te zetten ongeacht leeftijd en traningervaring.Is beter dat wij mensen beetje helpen die niet zo veel van afweten dan dat ze zelf gaan kloten en hun lichaam vernken.Ik zelf ben er zeer op tegen dat mensen gaan gebruiken als ze er geen verstand van weten en als ze niet goed in verdiept zijn want die fout maakde ik ook.Maar ze zullen het toch doen dus dit is geen slecht idee. :rolleyes:

Als je alleen maar info geeft om mensen zo snel mogelijk op weg te helpen gebeuren er nog veel meer ongelukken. Ondanks dat het vaak standaardthreads oplevert vind ik dat het hier meestal wel goed gaat. Als uit je posts blijkt dat je er nog niet aan toe bent, wordt je afgeraden om er mee te beginnen. Daar zullen best wel wat mensen zich iets van aan trekken en als ze dat niet doen is dat niet onze verantwoordelijkheid.

Terug
Naar boven