MuscleMeat

onzekerheid bij hun eerste kuur

Thorwulf zei:
Als je alleen maar info geeft om mensen zo snel mogelijk op weg te helpen gebeuren er nog veel meer ongelukken. Ondanks dat het vaak standaardthreads oplevert vind ik dat het hier meestal wel goed gaat. Als uit je posts blijkt dat je er nog niet aan toe bent, wordt je afgeraden om er mee te beginnen. Daar zullen best wel wat mensen zich iets van aan trekken en als ze dat niet doen is dat niet onze verantwoordelijkheid.

Tja zo kan je het ook bekijken heheheh :o

• Topic Starter Topic Starter
één ding weet ik al zeker nu.
Dat As toch wel een invloed heeft op de denkwijze .
Maarja ieder zijn mening hé , het was maar een voorstel .
Omdat ik mij hier ook dikwijls erger dat er meer( spottende) antwoorden op een post komen van een beginneling die AL 2 jaar traint 2 keer per week en om een kuurschema vraagt, dan van iemand die al 7 jaar traint en om een kuurschema vraagt.
Trouwens het valt mij wel op dat het merendeel van de antwoorden op mijn post van beginners komen .
Waar zijn de modsnu .

Het initiatief op zich vindt ik ok,omdat beginners op die manier serieuze misstappen vermijden.Nu, wat verstaan jullie onder het begrip "beginners",is dat iemand die nog maar pas begint met trainen of iemand die een eerste kuur plant,ik dacht het laatste,ok.
Nu,iemand die absoluut wil kuren,die zal dat ook doen,gelijk wie wat zegt,dan vindt ik dat die personen ook een degelijke info zouden moeten krijgen.

Mooie thread jongens

Kijk hier hebben we wat aan. Mensen die een kuur willen gaan nemen zijn inderdaad vaak vastberaden. Ik ben dan ook een voorstander om deze mensen dan toch een idee te geven wat ze kunnen gaan doen om er het meeste uit te halen dan dat ze zelf maar een beetje in het wilde weg gaan kloten. Begrijp me niet verkeerd iemand die nog niet lang traint en een dieet heeft van lik me reet zou ik altijd eerst aanraden daaraan te werken maar wel met de motivatie hem of haar duidelijk te maken dat je anders niet hebt aan het gebruik van as.

Het gebruik van as is niet verkeerd. Het gebruiken en er niet alles uit halen wat er uit te halen valt is stom !

Ik nodig mensen dan ook dikwijls uit mij een pm te sturen waarin ik graag mijn mening geef over wat wel en niet verstandig is om te doen en ook waarom wel of niet.. Ik zeg daarbij wel ook altijd dat ze ook voor zichzelf moeten uitzoeken of ze het hier mee eens zijn.

M<aar het is en blijft een feit dat er in een thread soms dingen worden aangeraden waar andere het weer totaal niet mee eens zijn. En dat kan voor een beginer bes verwarrend zijn.

Knappe reactie Koolhoven .
Ik wilde niet moeilijk doen met dezepost hoor.
Maar het is toch een beetje een richtlijn waarop je je kan baseren , mocht dit er komen .
Ook heb je dan een gedacht wat zoal de hoeveelheden zijn enz.

Mixer zei:
Knappe reactie Koolhoven .
Ik wilde niet moeilijk doen met dezepost hoor.
Maar het is toch een beetje een richtlijn waarop je je kan baseren , mocht dit er komen .
Ook heb je dan een gedacht wat zoal de hoeveelheden zijn enz.

Een hoop mensen nemen helaas liever veel te veel dan iets te weinig ik heb geleerd dat op het geid van AS meer zeker niet altijd beter is.

Zie AS als een ladder waar je onderaan moet beginnen. Begin je halverwege de ladder dan heeft alles eronder geen nut meer.

Ja , dat heb ik hier ook al wel gemerkt , dat sommige toch grote hoeveelheden aanbevelen .
En inderdaad ik zal nooit met hoge doseringen beginnen , je weet nooit hoe je op je eerste kuur gaat reageren .
Mild beginnen denk ik dat nog altijd het beste is en zeker voor je eerste .

Terug
Naar boven