MuscleMeat

Ooit al begonnen maar nu weer opnieuw

Melvo33

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
65kg
hey,

Ten eerste ben ik nieuw hier op ut forum dus hallo iedereen :D

De titel zegt het al toen ik een jaar geleden naar school ben gegaan, kwam ik er achter dat ze daar een sportschool hadden waar je gratis gebruik van mag maken, dus daar ben ik met m'n goeie gedrag heen gegaan en van allerlei dingen gaan doen omdat ik m'n skinny imago meeer dan zat ben :rolleyes:
maar ik wist dus niet echt wat ik aan het doen was, en ben gestopt waarop mijn leraar zei dat ie het jammer vond omdat ik wel aanleg had..

Nou is het zo dat ik binnenkort op mezelf ga wonen en dan zit ik dicht in de buurt bij een goede sportschool in Emmen, en omdat ik nog steeds niet echt gegroeid ben wil ik toch nou wel is even wat breder worden kosten wat het kost :p

maar nu moet ik dus even weten wat het allemaal nodig gaat hebben om ook in de breedte te groeien qua voedsel trainingschema's enz enz. ik heb echt nog nergens verstand van dus kom maar op met de tips en schema's en do's en dont's enz. ;)

huidige treurige toestand XD :
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik zou maar zeggen lees de sticky's en alles wat je maar vind op dit forum had ik ook gedaan toen ik begon. Zoek het op internet enz. je moet jezelf goed voorbereiden voordat je gaat beginnen.

Caloriebehoefte uitrekenen.
Voedingschema opstellen
Trainingschema samenstellen
Keihard ervoor gaan
Alle informatie hiervoor is in de stickies te vinden.
Het is ook motiverend voor jezelf en wellicht voor anderen om je progressie bij te houden.

caloriebehoefte uitrekenen.
Voedingschema opstellen
trainingschema samenstellen
keihard ervoor gaan
alle informatie hiervoor is in de stickies te vinden.
Het is ook motiverend voor jezelf en wellicht voor anderen om je progressie bij te houden.

+1

• Topic Starter Topic Starter
hey bedankt voor de reacties,
ik zal mn progressie bijhouden en er 150% voor gaan ;)

caloriebehoefte uitrekenen.
Voedingschema opstellen
trainingschema samenstellen
keihard ervoor gaan
alle informatie hiervoor is in de stickies te vinden.

+2

Terug
Naar boven