lisalady
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 24%
Hi all!!
Was eigenlijk op zoek naar info voor supplementen voor vrouwen..En toen kwam ik deze site tegen!!
Zal me ff snel voor stellen ben Lisa woon in Adam ben half iers half spaans
..Zelf ben ik 3 jaar geleden begonnen met sporten.En eigenlijk sinds vorig jaar eigenlijk wat serieuzer geworden ook oplettend op mijn voeding.
Vroeger woog ik op mijn zwaarst 90 kilo!!En nu weeg ik 65...heb mijn hele lifestyle veranderd en dat heeft echt geholpen.
Maar goed helaas vind ik zelf is mijn vet percentage nog steeds hoog 33% dat probeer ik dus naar beneden te krijgen. Verder ben sinds Oct '05 eindelijk lid van een sportschool (voor heen alleen sporten op werk en s'avonds zwemmen).
Nu sport ik zowieso 5 tot 6x per week..dus ben benieuwd of dit wat gaat opleveren......
Anyways ik hoop via site veel tips te kunnen krijgen en veel te kunnen leren!
Bye for now!
Was eigenlijk op zoek naar info voor supplementen voor vrouwen..En toen kwam ik deze site tegen!!
Zal me ff snel voor stellen ben Lisa woon in Adam ben half iers half spaans
..Zelf ben ik 3 jaar geleden begonnen met sporten.En eigenlijk sinds vorig jaar eigenlijk wat serieuzer geworden ook oplettend op mijn voeding.Vroeger woog ik op mijn zwaarst 90 kilo!!En nu weeg ik 65...heb mijn hele lifestyle veranderd en dat heeft echt geholpen.
Maar goed helaas vind ik zelf is mijn vet percentage nog steeds hoog 33% dat probeer ik dus naar beneden te krijgen. Verder ben sinds Oct '05 eindelijk lid van een sportschool (voor heen alleen sporten op werk en s'avonds zwemmen).
Nu sport ik zowieso 5 tot 6x per week..dus ben benieuwd of dit wat gaat opleveren......
Anyways ik hoop via site veel tips te kunnen krijgen en veel te kunnen leren!
Bye for now!