AndroidHealthClinic

Ook ff voorstellen!!

lisalady

Novice
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
69kg
Vetpercentage
24%
Hi all!!

Was eigenlijk op zoek naar info voor supplementen voor vrouwen..En toen kwam ik deze site tegen!!

Zal me ff snel voor stellen ben Lisa woon in Adam ben half iers half spaans ;) ..Zelf ben ik 3 jaar geleden begonnen met sporten.En eigenlijk sinds vorig jaar eigenlijk wat serieuzer geworden ook oplettend op mijn voeding.

Vroeger woog ik op mijn zwaarst 90 kilo!!En nu weeg ik 65...heb mijn hele lifestyle veranderd en dat heeft echt geholpen.

Maar goed helaas vind ik zelf is mijn vet percentage nog steeds hoog 33% dat probeer ik dus naar beneden te krijgen. Verder ben sinds Oct '05 eindelijk lid van een sportschool (voor heen alleen sporten op werk en s'avonds zwemmen).

Nu sport ik zowieso 5 tot 6x per week..dus ben benieuwd of dit wat gaat opleveren......

Anyways ik hoop via site veel tips te kunnen krijgen en veel te kunnen leren!

Bye for now!

what the ****...
33% is dat mogelijk?
volgens mij maak je een foutje

Welkom en veel plezier

• Topic Starter Topic Starter
Thanks everyone!

Jeetje heb al paar foto's gezien van vrouwen echt mooi ik ben jaloers...Ga echt deze(dit) website goed volgen om hopelijk veel te leren!

Welkom meid :)

Wel nice van 90 ----> 65 de laatste 5 of 6 zullen de moeilijkste worden maar veel suc6 ,moge je vinden wat je zoekt ! Goede info en genoeg motiveerende mensen hier heb je al zeker ;)

lijp zei:
bij vrouwen gaat die meting anders dacht ik;) :D
Meting gaat hetzelfde alleen heeft een vrouw van nature meer vetweefsel. Afhankelijk van je leeftijd is rond de 20-25% bf voor een vrouw normaal. 33% is hoog maar zeker niet absurt.

Btw, welkom :)

wekom en veel succes

Dani zei:
Meting gaat hetzelfde alleen heeft een vrouw van nature meer vetweefsel. Afhankelijk van je leeftijd is rond de 20-25% bf voor een vrouw normaal. 33% is hoog maar zeker niet absurt.

Btw, welkom :)

Welkom!

Wij krijgen zelden meisjes binnen op de sportschool die onder de 30% zitten als ze starten.
33% is licht verhoogd maar niks extreems tegenwoordig.
Voor je algehele gezondheid moet onder die 30% zien te komen, met 25% als een heel mooi streven.
20% ben je al behoorlijk droog en is voor de gemiddelde sportschool bezoekster niet realistisch tenzij je in het bezit bent van buitengewoon gunstige genen.
Het kan natuurlijk wel, maar dan moet het echt een way of life worden.

Succes ermee!

Thanks everyone!

Om eerlijk te zijn heb ik mijn vet % al heel lang niet gemeten zeker paar maanden ofzo dus aankomende Vrijdag ga ik mezelf wel ff meten, ben benieuwd. Dus ik moet onder de 30 komen lees ik pfff my god dat word noges wat lol..

Zal zekers website blijven volgen voor tips!

Nou heb mezelf ff gewogen en kan dan zgn vet % af lezen en die is dus nu gedaald naar 31%. Echt beter dus ben onderweg :-D nog ff door gaan 25% zal me nooit lukken..Dan mag ik nooit meer bier of feestjes hebben denk ik hihihi anyways 28% is mijn streven netjes genoeg denk ik zo.....

Kijk je %daalt nog steeds, gewoon door gaan waar je mee benig bent.

hahah.. zo verleg je toch iedere keer je grens.
Eerst wou ik ook alleen wat afvallen en nu ligt mn doel HEEL ergens anders.

Maar success meid!
90 naar 65 kilo is een hele knappe prestatie dus je andere doelen halen moet ook wel lukken zolang je maar motivatie en discipline op kan brengen.

Terug
Naar boven