- Waardering
- 420
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En ik liep in de haarlemmerstraat in leiden, zie ik ineenkeer een grote poster op een winkelraam van ronnie.. ik ff kijken, stond er: "hier opent jonathan later: vitamines & more!".. Hij is dus al druk met zn 2e zaak bezig!
Hij zei tegen mij dat we dat soort uitspraken van jou kant maar met een kilo zout moesten nemen en hij lekker ging doen waar hij zin in had en het podium belangrijker vonden dan ''welke aandachttrekkerige clubslet dan ook'' dus ik zou er maar niet op rekenen

Toevallig had ik niks te doen gisteren dus mijn toekomstige ex en ik gingen naar Utrecht, koopzondag.
Beetje rondgelopen en gewinkeld en wat op een terrasje gezeten.
Toen weer richting station. Toevallig liepen we de verkeerde straat in zodat we laten via een andere straat weer naar de juiste route moesten lopen.
In die straat (Maria straat) zag ik een winkel met allemaal supplementen enzo.
Vitamins & More. FF naar binnen dus. Overal keurig opgestelde weighthgainers, creatine, whey, creatine etc. etc. zag er netjes en overzichtelijk uit.
Achter de kassa stond een enorme brede gast met onwijze armen. Opeens viel mijn oog op een openliggend magazine en daar zag ik een foto van ons forumlid Arms. Ik keek om: verrek het is die kerel achter de kassa!
[Link niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Leuk met hem staan babbelen, sympatieke gast; hij is die zaak 3 maanden terug gestart en het loopt al goed. 2 flinke potten whey gekocht voor een heel redelijke prijs. Tenslotte moet je een startend ondernemer op weg helpen nietwaar![]()
Oja, Nog even gevraagd naar zijn stats: ca 110 kg. Biceps liet hij even zien: 50 cm! echt niet normaal die armen!
Jonathan als je dit leest: veel succes met je zaak verder!

is chells nou ook dat kind dat 2 babes presenteert?
ja... hahahahahais chells nou ook dat kind dat 2 babes presenteert?
Die 2 zijn echt media geil en overrated!! Volgens spelen ze ook beide gewoon voor h**r, als het maar betaald!