- Waardering
- 3.618
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had ze die al bij zich?Vanuit haar perspectief, laatst had ze iemand neergemept met een deegroller in mijn stamkroeg. Gelukkig werd er geen klacht ingediend.

Ze had in de keuken van het cafe toevallig een taart gebakken voor een maat die verjaart was en een vat bier gaf.
Prosti erna?
Daar mag ik niks meer over zeggen
Halve marathon is eigenlijk in theorie 10-14 dagen herstel om maar een voorbeeld te geven.Feit is dat je van cardio doorgaans sneller hersteld bent dan van een stevige krachttraining (±72uur).
Je doet t voor jezelf. Niet voor de e-heroes hier 😉Vandaag gefaald. Gefinisht in 5:12/km ipv in 4:56/km.
Mijn uitleg:
Net geen 30 graden. GPS werkte eerste 2km niet. Dacht dat ik 12,3 kmu aan het lopen was (4:56), maar dat bleek 14,5 kmu te zijn. Zat daardoor al snel in verzuring. Na 5,5 km merkte ik dat het niet meer zou lukken en dan daarbij neergelegd. Uiteindelijk net binnen 50 minuten gefinisht, maar dat was eigenlijk maar 9,6 km.
Dus uiteindelijk gewoon gefaald. Maak ik binnenkort goed hoor.
Of niet, maar dan komen er nog wel kansen :-)
Blijkbaar vergeten na zo lang zonder wedstrijden, welk is uw tempo?als je het verschil zelf nie voelt van 12 of 14 km/uur dan doe je toch veel verkeerd,je weet toch toch zelf welk tempo je ongeveer loopt zonder horloge als je al lang loopt
Bepaal dat zelf wel.Koop een Stryd of sporthorloge combi. Dan weet je ook wat je loopt.
maar wel een goed excuus om er een te kopen 😌Loop met Polar M430 en borstband, dat is voldoende. Eerste keer dat dat voorvalt. Was ook ergens the middle of nowhere vandaar wss zwak GPS signaal aan die start.