Fitness Seller

wolfske's log

inderdaad :)

• Topic Starter Topic Starter
gvd terug vet erbij , khad het kunnen weten

16% :s

het is winter voor iets kerel ;)

ja maar toch :p Mijn ma is op reis geweest daarmee

Ik denk dak ook uiteindelijk eens ga stoppen met die sportdokter

Ik vroeg of hij mijn bloed wou meten hij wilde niet
Ik moest dringend afvallen wat 16% is veel te veel :p
ik moest reductil slikken-> vooral tegen de honger
Hij heeft me inderal gegeven waar mijn haar van uit viel maar volgens hem kon dat niet (ondanks dat het op internet en op de bijsluiter staat vn wel :s, wie geloof je dokter of bijsluiter zei hij ... :p -> domme vraag)

Kweet niet , kga nog een keer terug , misschien beetje nog afvallen en dan voor langere termijn ertussen laten enzo

zieje je sportdokter zuigt en kost geld!

**** die dokter man, gewoon lekker bulken in de winter en tegen april/mei flink cutten en het is weer in orde ;)

denk datk de volgende afspraak ga skippen en datk hem eens terugzie in juli ofzo

Ik heb genoeg aangemodderd met die ****ing soort cut. Ik ben niet gemotiveerd om nu te cutten en ik ga bulken.

Voorlopig staat mijn gedacht op bulk dus , kan wel weert snel omslaan.

ik dacht aan

smorgens : 100 g muesli en 40 gr whey en water
tussendoor : 100 complex carb met melk (250 ml of 500ml) + whey 30 g
smiddags 4 boterhammen met 150 g kippenfilet
thuis : 100 g spaghetti met vlees
avond : 100g spaghetti met vlees
Voor het slapen : 500 g kwark met stukje fruit (appel of peer)

Post work-out : Dextrojuice + Whey

Snel gerekend
+- 2800-3100 kcal
+- 160 eiwitten uit vlees melk whey kwark + dan nog een deel eiwitten vn mijn spaghetti muesli complex carb ... zit dus wel heel hoog in eiwitten denk ik
Koolhydraten zitten ook goed

wat denken jullie

Hangt ervan af hoe snel je vet aanzet imo.
Als je snel bijkomt zou ik je KH / Prot gelijk houden. Dus 40/40/20.
En zeker die KH 's avonds zoveel mogelijk weghouden.

Hangt ervan af hoe snel je vet aanzet imo.
Als je snel bijkomt zou ik je KH / Prot gelijk houden. Dus 40/40/20.
En zeker die KH 's avonds zoveel mogelijk weghouden.

Zeker geen slecht idee nee :)

Heb net de pakjes vn XXL gekregen

Heb mijn complex carb gainner choco geprobeerd. Na heel wat gesmodder kon ik het opdrinken , het was nogal korrelig maar de smaak was goed.

Mijn kokos viel tegen eigenlijk , chemisch smaakje , was wat zurig enzo .. maar ik klaag niet zo fel over dat soort dingen dus ...

Ben wel dom geweest heb dus een liter melk gebruikt om beide te proberen ... das 350 kcal , dan nog eens 100 g complex carb = +- 400 kcal + 30g whey = +-100 kcal

heb er dus rond de 800-900 naar binnegewerkt :o

en het probleem is?

edit: eet je die muesli droog? want ik krijg dat dus echt niet naar binnen zonder melk hé :D

datk het liever wat over een grotere tijd verdeel :D

kga blijkbaar goed vooruit

Spijtig genoeg merk ik dit aan minder goede dingen

Strieman (striae)

Had ze al op men benen en achter op men oksel , nu zijn men biceps aan de beurt,

Dringend vitamine E zalf halen :(

heb ik ook eventjes last van gehad een maand of 5 geleden, op mijn triceps. Ze groeiden te snel en het vel wou niet mee... Is vanzelf weg getrokken (bleek geworden/onzichtbaar)

ik heb striemengel gehaald , mijn oksels stonden al vol , biceps beginnen dus tijd vr voorzorg ...

ofwel train je weinig ofwel zet je ze niet hier :p

striemengel helpt geen reet ik smeerde er van alles op. Et hoort er gewoon bij...

bij mij zijn die striemen vanzelf bleker geworden, weggaan zullen ze toch nooit...

ofwel train je weinig ofwel zet je ze niet hier :p

te lui , toen ik dat nog deed begon ik meer op kracht als op jusitheid vn oefenning en dat was niet de bedoeling ! :)

Kben wel stukken sterker als tijdje terug .. stiff deadlift nu rond de 80 kg kan wss ook 100 mak ik bouw rustig op;)

nja maar het kan motiverend werken als je je trainingen hier neerzet en over een maand of 2/3 vergelijkt en een pak meer kan liften :)

motivatie genoeg hier :p kzie toch veranderingen en dan hebk het niet over het vetpercentage dat eer licht gestegen is :D

Terug
Naar boven