MuscleMeat

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Jij snapt het verschil in moreel (instelling, motivatie) niet tussen mensen die uit vrije wil beroepsmilitair zijn geworden, jarenlang trainingen en voorbereidingen etc hebben ondergaan en gasten die soms letterlijk van straat worden geplukt en een machine gun in hun handen krijgen gedrukt en met wat vage aanwijzingen een loopgraaf worden ingestuurd?
Ik denk dat de beroeps zich ook afvragen wat er speelt tussen de commandanten. Dat is nooit positief. Je wil je rugdekking op orde hebben bij een aanval. En er moet geld naar je familie mocht je verongelukken.
Moskou bedreigen ? Dan is alles mogelijk.
Ik denk dat hun hoofd vol vraagtekens zit, maar dat ze wijs genoeg zijn om hun mond te houden en afwachten wat er gaat gebeuren. En de dienstplichtigen... doen hetzelfde, bescherm je maat naast je, zodat hij jou kan beschermen.
En hopen dat ze snel naar huis mogen.

En zo gaat het narratief van het westen natuurlijk ook voort. Enge boze Poetin, hoe durft hij.

Zou Poetin dood/afgezet zijn?

• Haha
Waarderingen: Vonk
Zou Poetin dood/afgezet zijn?
Nee, de Grote Leider van de Glorieuze Russische Natie heeft zich al weer in het openbaar vertoond vandaag. Hij oogt duidelijk vermoeid.

1687794909163.png

Denk dat zulks ook best zwaar weegt allemaal.

Ja ja, nu oogt Putin duidelijk weer vermoeid. Volgens western media heeft ‘ie al 20 jaar kanker en sinds vorig jaar ook nog eens Parkinson, HIV en MS… dus geen wonder dat je dan af en toe een beetje fucked up eruit ziet.

Daarnaast heeft zijn leger al een halfjaar geen munitie meer… daar zal hij ook vast niet lekker van slapen.

Oogt nog altijd nog beter dan de fossielen die de afgelopen 6 jaar de leiding hadden in de VS :roflol:

Ja ja, nu oogt Putin duidelijk weer vermoeid. Volgens western media heeft ‘ie al 20 jaar kanker en sinds vorig jaar ook nog eens Parkinson, HIV en MS… dus geen wonder dat je dan af en toe een beetje fucked up eruit ziet.

Daarnaast heeft zijn leger al een halfjaar geen munitie meer… daar zal hij ook vast niet lekker van slapen.
Funny because it's true🤣

Zolang we hem nog niet gezien hebben kunnen we enkel speculeren. Van een sterke leider zou ik vandaag een toespraak richting het volk hebben verwacht, waarin wordt gezegd dat alles onder controle is en niemand zich zorgen hoeft te maken. Zolang de stilte voortduurt ga je daar toch aan twijfelen als simpele Russische burger, lijkt mij.

Landmijnen...

Terug
Naar boven