XXL Nutrition

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Mooie beeldspraak van EU-buitenlandchef Josep Borrell over wat er afgelopen weekend in Rusland is gebeurd:

"Het monster komt in actie tegen zijn schepper."

Het monster is dan Prigozhin en zijn schepper is dan Putin?

Waarom vind je dit mooie beeldspraak?

Epic mocht het zo zijn

Bijlagen

• B2ABB252-A0D3-4079-870C-6EBA4D8DAFB3.jpeg
    B2ABB252-A0D3-4079-870C-6EBA4D8DAFB3.jpeg
    133,7 KB · Weergaven: 74
Wagner heeft in één dag waarschijnlijk meer schade toegebracht aan de Russische luchtmacht dan het Oekraïense offensief in de afgelopen weken. Zes helikopters en een command en control vliegtuig (il-22?). Naar verluidt 13 piloten gestorven. Dat zou zelfs 6% van de visueel bevestigde vernietigde helikopters zijn sinds de oorlog begon.

Wagner heeft in één dag waarschijnlijk meer schade toegebracht aan de Russische luchtmacht dan het Oekraïense offensief in de afgelopen weken. Zes helikopters en een command en control vliegtuig (il-22?). Naar verluid 13 piloten gestorven. Dat zou zelfs 6% van de visueel bevestigde vernietigde helikopters zijn sinds de oorlog begon.

Ik heb false flag operaties gezien waarbij 2 enorme wolkenkrabbers omver werden geblazen en tienduizenden onschuldige mensen gedood.

Dus in dat licht zouden 6 helikopters en naar verluid 13 piloten wel meevallen.

Ik heb false flag operaties gezien waarbij 2 enorme wolkenkrabbers omver werden geblazen en tienduizenden onschuldige mensen gedood.

Dus in dat licht zouden 6 helikopters en naar verluid 13 piloten wel meevallen.
Mijn reactie was niet bedoeld als reactie op het plaatje wat je net hebt gepost, maar bedoeld als een post van de directe schade die is toegebracht aan de VKS in één dag door Wagner.

,
Ja, soldaten zijn ook mensen met gevoelens en geen robots. Maar dan zou de motivatie waarvoor gestreden wordt toch juist wèl verschil kunnen maken? Daarnaast snap ik niet helemaal waarom je onderscheid maakt tussen beroeps en niet-beroeps.
Beroepssoldaten hebben ervoor gekozen?

Met een beetje fantasie kun je overal wel een complot van maken.

Lijkt wel alsof een bepaalde groep in de samenleving (ik doel niet op iemand persoonlijk hier) daar een dagtaak van gemaakt heeft.

Volgens mij begrijp je me verkeerd. Ik vroeg niet wat het verschil tussen beroeps en niet-beroeps is, maar waarom je een onderscheid maakt tussen beide groepen in het licht van de discussie over het moreel de troepen.
Hoe zou jouw moreel zijn als je naar het front zou moeten?

Volgens mij begrijp je me verkeerd. Ik vroeg niet wat het verschil tussen beroeps en niet-beroeps is, maar waarom je een onderscheid maakt tussen beide groepen in het licht van de discussie over het moreel de troepen.

Jij snapt het verschil in moreel (instelling, motivatie) niet tussen mensen die uit vrije wil beroepsmilitair zijn geworden, jarenlang trainingen en voorbereidingen etc hebben ondergaan en gasten die soms letterlijk van straat worden geplukt en een machine gun in hun handen krijgen gedrukt en met wat vage aanwijzingen een loopgraaf worden ingestuurd?

Verstandige teksten van deze man

Bijlagen

• ABDB7E2D-1FCA-4A07-A28C-F8F35582DC91.jpeg
    ABDB7E2D-1FCA-4A07-A28C-F8F35582DC91.jpeg
    150,2 KB · Weergaven: 71
Terug
Naar boven