- Waardering
- 20.663
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kans is groot dat hij inmiddels dood is.god***domme die op 9.20 is echt extreem sick. Heel je leven naar de t*fus in 1 sec.
Kans is groot dat hij inmiddels dood is.
Opzich geen extreem slechte uitkomst.
'Als hij snel behandeld kan worden, niet te veel bloed verliest en geen onherstelbaar dodelijk letsel heeft'Denk je? De rest van zijn lichaam functioneerde nog best goed en wanneer je snel behandeld kan worden en niet te veel bloed verliest moet je toch wel te redden zijn, denk ik?
Wel bizar dat je hem die strap om z’n been ziet trekken en vervolgens weg kruipt met z’n halve poot er nog achteraan bungelend, adrenaline lijkt me denk overigens niet dat je zoiets overleefd in het veld bloedverlies is gigantisch in zo’n situatie lijkt me'Als hij snel behandeld kan worden, niet te veel bloed verliest en geen onherstelbaar dodelijk letsel heeft'
moet wel alle 3 waar zijn.
Ik gok dat de kans best aanwezig is dat de schade en afstand naar een echt ziekenhuis te groot is voor het letsel wat hij hier heeft.
Weet je niet zeker natuurlijk, maar zijn benen zijn wel echt helemaal naar de t*fus en hij verliest flink bloed.
Het is daar 1 uur later, dus hij zal wel dood zijn dan.Mogelijk horen we vanavond van Poetin iets meer over het hele gebeuren omtrent Wagner. Hij zou wat "belangrijke statements" maken.
Dood, lijkt me verschrikkelijk in rolstoelZouden jullie liever doodgaan of verder leven met 1 been of helemaal zonder benen?
Hier schieten we niet heel veel mee opMogelijk horen we vanavond van Poetin iets meer over het hele gebeuren omtrent Wagner. Hij zou wat "belangrijke statements" maken.

god***domme die op 9.20 is echt extreem sick. Heel je leven naar de t*fus in 1 sec.
Misschien heeft hij er geen active herinnering van. Gebeurt nog wel eens bij mensen met een hoge functie.Zolang we hem nog niet gezien hebben kunnen we enkel speculeren. Van een sterke leider zou ik vandaag een toespraak richting het volk hebben verwacht, waarin wordt gezegd dat alles onder controle is en niemand zich zorgen hoeft te maken. Zolang de stilte voortduurt ga je daar toch aan twijfelen als simpele Russische burger, lijkt mij.
Door met 1 been, om vervolgens nog één kamikaze actie uit te kunnen voeren op de Russen.Zouden jullie liever doodgaan of verder leven met 1 been of helemaal zonder benen?
Als @Oom Oli op een mijn stapt heeft hij nog 2 benen.Zouden jullie liever doodgaan of verder leven met 1 been of helemaal zonder benen?
Als @Oom Oli op een mijn stapt heeft hij nog 2 benen.
Heb je het inteview gezien?Wat is de relevantie van dit interview met Loekasjenko uit 2021, dat met name over de Europese migratieproblematiek ging, voor dit topic?