AndroidHealthClinic

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Was het allemaal niet een vooropgezet plan om dan nu te kunnen zeggen dat zelfs Prigozjin niet aan de stoelpoten van Poetin kan zagen.

Ik heb het een minuut of vier volgehouden. Ik vond het knap hoe kalm en beheerst de interviewer bleef, terwijl hij zwaar geagiteerd aan het ranten was op het verderfelijke Westen en hem zelfs de mond snoerde tijdens het stellen van een vraag.

• Haha
Waarderingen: Vonk
  • Topic Starter Topic Starter
  • #7.043
En terecht. Die BBC journalisten zijn een stel kneuzen.

Hier nog een voorbeeld

En hier

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.045
Wel redelijk duidelijk toch? De tweede wereld oorlog begon misschien in 1939, maar de aanloop ernaartoe begon veel eerder. Dit hoort ook bij het conflict. Het Westen dat loopt te kloten in die regio, in dit geval Wit Rusland.

Hoezo zou dit filmpje trouwens van toepassing moeten zijn op de huidige situatie in Rusland? Dit topic gaat over het gewapende conflict in Oekraïne en daar hoort dit zeker bij. Wit Rusland is hier immers ook een speler.

Ik vond deze uiteenzetting op Times Radio wel leerzaam. What will Putin do next? Meest opmerkelijke statement: "Compared to Prigozhin, who has killed people with sledgehammers, Putin looks like a sweety."

• Like
Waarderingen: BB_
Kasparov. Wie herinnert zich nog de WK matches tegen Karpov? Hij is nu vooral politiek actief.

1687886387022.png

Kasparov. Wie herinnert zich nog de WK matches tegen Karpov? Hij is nu vooral politiek actief.

1687886387022.png
Ik had een Kasparov schaakcomputer bij me in Afrika. Die was erg langzaam, dus gedoneerd aan een schaakvriend uit het dorp waar ik woonde. Toen inbrekers al zijn spullen stalen inclusief zijn bananen, lieten ze alleen die Kasparov staan.

En het ongeloof toen hij verloor van Deep Blue....

Terug
Naar boven