Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb het een minuut of vier volgehouden. Ik vond het knap hoe kalm en beheerst de interviewer bleef, terwijl hij zwaar geagiteerd aan het ranten was op het verderfelijke Westen en hem zelfs de mond snoerde tijdens het stellen van een vraag.
Dat mag je vinden. Maar zou je uit kunnen leggen wat het verband is tussen dit interview en de huidige situatie in Rusland?En terecht. Die BBC journalisten zijn een stel kneuzen.
Die van Channel 4, zoals Cathy Newman zijn gelukkig heel integer.En terecht. Die BBC journalisten zijn een stel kneuzen.
Fking iconisch interviewDie van Channel 4, zoals Cathy Newman zijn gelukkig heel integer.
"So you're saying..."

Ah CathyDie van Channel 4, zoals Cathy Newman zijn gelukkig heel integer.
"So you're saying..."
Ik had een Kasparov schaakcomputer bij me in Afrika. Die was erg langzaam, dus gedoneerd aan een schaakvriend uit het dorp waar ik woonde. Toen inbrekers al zijn spullen stalen inclusief zijn bananen, lieten ze alleen die Kasparov staan.Kasparov. Wie herinnert zich nog de WK matches tegen Karpov? Hij is nu vooral politiek actief.
![]()
Te makkelijk dit, schot voor open doel.Toen inbrekers al zijn spullen stalen inclusief zijn bananen.
Lekker naar Oekraïne gaan om frietjes voor mensen te bakken. f**k around and find out.
Ik moest lachen om de papat oorlog tweet.x.com
twitter.com
Misschien een retorische vraag, maar bombardeert Rusland bewust civiele doelen, of was dit afzwaaier?
Ik denk dat ze niet doorhadden dat ze naast een hardtarget zaten te lunchen.