apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Maar dat is toch iedereen die er een andere mening op na houdt?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar dat is toch iedereen die er een andere mening op na houdt?
Tis wel goed met jouw. Eigenlijk ben ik ook wel klaar met dit topic. Is niet bevorderlijk voor mijn mentale gezondheid...Maar dat is toch iedereen die er een andere mening op na houdt?
Dacht even dat hij z'n collega uit z'n lijden verloste maar die kruipt toch weer verder. Zo niet waarom dan zo dicht op/langs hem? Of zou hij dat toch afgemaakt hebben?Stel je eens niet zo aan, er is helemaal niks aan de hand hier. Ik plaats wat info, jij stelt vragen, krijgt vervolgens de antwoorden die je niet wilt horen en dan is t goed met mij?Tis wel goed met jouw. Eigenlijk ben ik ook wel klaar met dit topic. Is niet bevorderlijk voor mijn mentale gezondheid...
Tis wel goed met jouw. Eigenlijk ben ik ook wel klaar met dit topic. Is niet bevorderlijk voor mijn mentale gezondheid...
Zit je aan de tren dat je zo labiel bent? Lower the dose chefTis wel goed met jouw. Eigenlijk ben ik ook wel klaar met dit topic. Is niet bevorderlijk voor mijn mentale gezondheid...
En dan wel dit soort kinderachtige plaatjes plaatsen.
Tis wel goed met jouw. Eigenlijk ben ik ook wel klaar met dit topic. Is niet bevorderlijk voor mijn mentale gezondheid...
Iemand die anderen heel irritant op spelling corrigeert zou beter moeten weten.Met 70 kg?Zit je aan de tren dat je zo labiel bent? Lower the dose chef
U heeft een goed geheugen! Ik doe dat al een hele tijd niet meer, maar heb dat in het verleden inderdaad wel eens gedaan. Mijn excuses voor dit kinderachtige gedrag destijds.Iemand die anderen heel irritant op spelling corrigeert zou beter moeten weten.
Dat doen de Russen óók. Dat hebben ze in Syrië gedaan en dat doen ze in Oekraïne.Man opgepakt die Russen geholpen zou hebben bij raketaanval op Kramatorsk
In Oekraïne is een man opgepakt op verdenking van het helpen van het Russische leger bij de raketaanval op Kramatorsk. Hij zou video's gemaakt hebben van het getroffen pizzarestaurant en de Russen hebben verteld over de populariteit van de eettent.
Het dodental als gevolg van de raketaanval is volgens de Oekraïense autoriteiten opgelopen tot elf. Onder de doden zijn twee zussen van 14 jaar oud. Behalve het pizzarestaurant zijn ook tientallen woningen en gebouwen in de stad beschadigd geraakt bij de reeks explosies van gisteravond.
Rusland beweert dat de aanval onder meer gericht was op een Oekraïense legerpost. Het Kremlin herhaalt steeds dat het geen burgerdoelen aanvalt - maar met regelmaat worden woonwijken en burgerinfrastructuur gebombardeerd. Vrijwel dagelijks meldt Oekraïne burgerslachtoffers door Russische luchtaanvallen.
Ook weer zo smerig dit van de NOS. Heel internet staat vol met filmpjes die bewijzen dat daar soldaten onder het puin liggen en het gebouw fungeerde als uitvalsbasis en die tyf**lijers hebben het over meisjes van 14 en dat het een populair pizzarestaurant was.
Een populair pizzarestaurant, hahahaha. Even serieus, ik lach me kapot om dit soort dingen.
Maar mongols die NOS lezen en niet beter weten geloven dit dus echt. Sneu sneu en nog eens sneu.
Volgens de Russen waren er NAVO - en Oekraïnse officieren/commandanten aanwezig.Lekkere voltreffer. Ik had ook gelezen dat daar een hoop Amerikanen en Britten onder het puin liggen.
“Rusland valt civiele infrastructuur aan”
Op het moment dat militairen een gebouw gebruiken, al dan niet voor militaire doeleinden, is het een legitiem doelwit. Burgerslachtoffers zijn dan idd collateral damage.Dat doen de Russen óók. Dat hebben ze in Syrië gedaan en dat doen ze in Oekraïne.
Nu is er een gebouw geraakt waar ook buitenlanders verbleven die direct of indirect het Oekraïnse leger steunen. De vraag is dan of de burgerslachtoffers collateral waren en in hoeverre dat een acceptabel risico was.
Ik weet niet wat de internationale regels daarover zeggen. Als het alleen een slaapplaats is voor burgers en militairen buiten dienst kan ik me voorstellen dat er andere regels gelden dan als het een militaire basis is. Ook voor de afweging van mogelijke burgerslachtoffers zijn regels. Een restaurant waar ook militairen op hun vrije dagen komen is niet zomaar een legitiem doel.Op het moment dat militairen een gebouw gebruiken, al dan niet voor militaire doeleinden, is het een legitiem doelwit. Burgerslachtoffers zijn dan idd collateral damage.
En gezien het grote aantal buitenlandse militairen was dit zeker een legitiem doelwit.