MuscleMeat

Oorlog tussen Isreal en Libanon,Syrie ontketening mogelijk snel (Breaking News)

Jij weer
Verbaast me niks dat dit door housten gepost is

verdorie, ik wilde net naar beiroet op vakantie.

Israel gaat nu hetzelfde met Palestijnen om, als Duitsers met Joden in de jaren 30 en 40(hermetisch afsluitenvan gebieden, geen voedsel, achterstelling en discriminatie)
slechts EEN isralische man gevangen, en dan complete woonwijken bombarderen, gezagsdragers gevangen nemen, volken laten uithongeren.. buitenproportioneel en zo oneerlijk..en dan suicide bombers terroristen noemen??

Laatst bewerkt:
klempic zei:
Israel gaat nu hetzelfde met Palestijnen om, als Duitsers met Joden in de jaren 30 en 40(hermetisch afsluitenvan gebieden, geen voedsel, achterstelling en discriminatie)
slechts EEN isralische man gevangen, en dan complete woonwijken bombarderen, bewindsleiders gevangen nemen, volken laten uithongeren.. buitenproportioneel en zo oneerlijk

Idd, het is gewoon een zware oorlogsmisdaad
Wil niet eens denken aan de hoeveelheid onschuldige mensen die zijn omgekomen door de acties ivm met die ontvoerde jood
Maar ik begrijp ook dat ze een punt moeten maken en dit soort dingen niet pikken

Het vervelende is dat ze elke keer proberen dit niet te laten escaleren en elke keer gebeurt er weer wat anders.

misschien moeten ze het gewoon een keer laten escaleren. iedereen zijn handen er vanaf trekken en lekker laten gaan.

probleem is alleen dat 99.99% van de slachtoffers onschuldigen mensen zijn.

Die joden denken dat ze alles kunnen maken...
Kijk maar naar die muur die ze aan het bouwen zijn, een grotere misdaad bestaat er niet en het ergste van alles is dat de hele wereld een oogje toeknijpt als het om israel gaat...

Ik ben het absoluut niet eens met zelfmoord aanslagen zoals de palestijen doen hoor, maar wat die joden nu doen gaat ook totaal nergens over....
Dat is ook gewoon een oorlogsmisdaad, en dan maar niet spreken over hoe vaak er aan de palestijnse kant onschuldige kinderen omkomen door buitensporig geweld door israel...

och

Oorlog, oorlog...let maar op wa er binnekort ga gebeuren...
Khou mn hart vast met Noord-korea...
En Israel-Palestina gaat ook nooit opgelost geraken...
WE'RE ****ED!!:(

Sinlath zei:
verdorie, ik wilde net naar beiroet op vakantie.
:roflol: :roflol:
He ja, gezellig met de kids en de caravan naar beiroet. :D

@ Klempic: appels met peren vergelijken.

De joden zijn net zo schuldig en net zo onschuldig als de arabieren, als het om de schuldvraag gaat is er geen verschil tussen de volkeren.

Ik vraag me of dit conflict ooit op te lossen is, naar mijn mening vraagt dat bovenmenselijke vergevingszin.

Feit is wel dat dit nog 1 van de weinige gebieden ter aarde zijn die een wereldoorlog kan uitlokken (noord-korea is ook een goeie ja :D, net als China als zij door hun snel groeiende economie die van Amerika teveel dreigt te beschadigen). Ik denk dat die kans wel heel klein is, maar het lijkt me een goed plan als de internationale gemeenschap ook haar uiterste best doet om een langetermijn oplossing te vinden.

Lauw zei:
De joden zijn net zo schuldig en net zo onschuldig als de arabieren, als het om de schuldvraag gaat is er geen verschil tussen de volkeren.

Dat ben ik helemaal met je eens, maar helaas ziet het merendeel van deze aardkloot alleen maar de arme Joodse bevolking. Een arabier is bij voorbaat al afgestempeld tot terrorist in deze kwestie...

EricR zei:
heeft niet lang geduurd voordat Godwins Law weer eens opgaat :

http://en.wikipedia.org/wiki/Godwin's_law

Hoe bedoel je WEER het is gewoon een feit wat Klempic zegt

Hij heeft de feiten toch niet dusdanig aangepast zodat hij het Hitler/ nazi verleden kan gebruiken.

Israël is gewoon een arrogant land en iedereen laat dat toe omdat:

1 Amerika achter hun staat (nog een arrogant land)

2 Iedereen het zielig vind wat er met de Joden in de Tweede wereld oorlog is gebeurd

Hoe ik het bedoel moge duidelijk zijn, het is namelijk geen vergelijk. Of gaan we de Palestijnse kwestie maar even gelijk stellen aan de systematische uitroeiing van de Joden in WO 2? Klinkt niet erg logisch, heb in ieder geval nog geen treinstellen zien rijden op de Westbank.

Nee, maar ze zijn wel bezig met het isoleren van Palestijnen, hun ontkennen van hun rechten enz.

Dit is in het begin ook gebeurd met de Joden. In het begin werden alle Joden opgesloten in getto’s en dat kan je nu ook relativeren met wat De joden nu doen.

Ze bouwen een muur om Palestina, ze zeggen wat zij mogen doen en wat niet, waar ze naar toe mogen gaan enz.

Alweer?

Als ik 80 ben is het daar nog ellende. Mooi vooruitzicht.

Terug
Naar boven