AndroidHealthClinic

Korea waarschuwt voor een nieuwe Oorlog

Ik lig 'r ook geen seconde van wakker. Al denk ik wel dat 'r iets zal gaan gebeuren. Maar 't is daar achter dussssss.

en ik ook niet, als ze ook maar 1 rotje durven af te steken wat verkeerd neer komt, zal amerika er wel voor zorgen dat noordkorea nog enkel wat as is.

ik hoop dat er een wereldoorlog komt, je bent pas een ontwikkeld ervaren mens als je een wereldoorlog hebt meegemaakt
en hoeveel mensen in de geschiedenis van de mens kunnen nu zeggen dat ze een wereldoorlog hebben meegemaakt? 1 generatie van de continenten eu, n-a, afrika en azie
maw het is goed voor je persoonljke ontwikkeling en weer een leuke ervaring rijker

Laatst bewerkt:
"ik hoop dat er een wereldoorlog komt, je bent pas een ontwikkeld ervaren mens als je een wereldoorlog hebt meegemaakt"

jij wel ja...

klempic zei:
ik hoop dat er een wereldoorlog komt, je bent pas een ontwikkeld ervaren mens als je een wereldoorlog hebt meegemaakt
en hoeveel mensen in de geschiedenis van de mens kunnen nu zeggen dat ze een wereldoorlog hebben meegemaakt? 1 generatie van de continenten eu, n-a, afrika en azie
maw het is goed voor je persoonljke ontwikkeling en weer een leuke ervaring rijker

Goede opmerking .... :rolleyes:

verhuis anders naar Palestina als stage ofzo

klempic zei:
Volgens mij de meeste onnozele reactie van juli :thumbs:

aha

klempic zei:
NO COMMENT*

hhihihihihihhiihi

Monstergrap!

Het gare hanenhok zit verderop:rolleyes:

Noord - Korea is aan het provoceren.
En niet hun alleen,..het is een tikkende tijdbom.
Een kwestie van tijd,..zoals alles in het leven.

Terug
Naar boven