MuscleMeat

Oorlogsmonument met kruis weggehaald

DBC01 zei:
De grootste schande ooit. De annexatie van Nederland is begonnen, en wel in Amsterdam. Lees eens goed: De Moslims vonden, samen met de Joden, dat het gedenkteken maar wat 'algemener' moest zijn. Oftewel: Niet Christelijk. Ze storen zich aan de Christelijke uiting. Storen wij ons aan 45 meter hoge minaretten als Moslim-uiting? Ja. Worden die weggehaald? Integendeel, die worden extra bijgebouwd.

De annexatie is begonnen en Links-Holland helpt een handje mee. Wat Moslims voorstellen wordt gebouwd, en wel meteen met de subsidiekraan open, maar een wit kruis dat gedenkt waar 2 mensen hun leven gaven voor de Nederlandse vrijheid, dat mag weg joh. Weg met ons en onze idealen. Weg met ons en onze normen en waarden, onze gedenkplaatsen en onze herinneringen. Wég met Holland. Eurabia is born, en niemand waagt het ook maar om op te staan en een stem te laten horen.

Holland in de uitverkoop. Te beginnen in progressief-links Amsterdam.

:clap:

Ik denk dat we idd een verkeerde weg opgeslagen zijn. Respect moet van twee kanten komen, en het lijkt of de ene partij het almaar niet wil snappen. Een kruisteken dat aanstootgevend is... kom toch op zeg.

Om nog maar eens een uitspraak van PvdA-troeteldoos Fatima Elatik van stal te halen: "Jullie moeten er maar aan wennen dat wij er zijn. En wij gaan niet meer weg".

Dat zullen we weten jongens.... :suicide:

bigtony zei:
:clap:

Ik denk dat we idd een verkeerde weg opgeslagen zijn. Respect moet van twee kanten komen, en het lijkt of de ene partij het almaar niet wil snappen. Een kruisteken dat aanstootgevend is... kom toch op zeg.

Om nog maar eens een uitspraak van PvdA-troeteldoos Fatima Elatik van stal te halen: "Jullie moeten er maar aan wennen dat wij er zijn. En wij gaan niet meer weg".

Dat zullen we weten jongens.... :suicide:

Maar dat die joden er ook bezwaar tegen gemaakt hebben is kennelijk geen probleem want niemand die het er hier over heeft. De joden zijn het troetelvolk van NL geworden nadat ze in WOII massaal verraden zijn door de NL'ers.

"in Holland staat een huis".............

wordt straks: "in je Hol daar zit een kruis"..........

;)

Ik krijg zin om door dat ghetto de Baarsjes een optocht te organiseren met brandende witte kruizen in de hand.

axestream zei:
Maar dat die joden er ook bezwaar tegen gemaakt hebben is kennelijk geen probleem want niemand die het er hier over heeft. De joden zijn het troetelvolk van NL geworden nadat ze in WOII massaal verraden zijn door de NL'ers.
Dat de joden zich deze mening aanmeten is net zo erg als onze islamitische medeburger. Ik keur het dan ook beide af. Ik vind het nog belachelijker, dat er €50000,= wordt uitgetrokken om een "nieuw" gedenkteken te maken. Belachelijkheid ten top! Alsof dat geld niet beter besteed kan worden dan aan een gedenkteken, dat al bestaat.
Overigens vind ik het belachelijk, dat joden en moslims deze mening toebedeeld is, maar ik vind het nog belachelijker, dat een gemeente hier nog gehoor aan geeft. Het wordt echt tijd voor een nieuw bewind in dit land en dan doel ik niet op een soft en verkwistend bewind, maar een politiek beleid, dat zich richt op behoud van onze nationaliteit en economie.

DBC01 zei:
De grootste schande ooit. De annexatie van Nederland is begonnen, en wel in Amsterdam. Lees eens goed: De Moslims vonden, samen met de Joden, dat het gedenkteken maar wat 'algemener' moest zijn. Oftewel: Niet Christelijk. Ze storen zich aan de Christelijke uiting. Storen wij ons aan 45 meter hoge minaretten als Moslim-uiting? Ja. Worden die weggehaald? Integendeel, die worden extra bijgebouwd.

Sterker nog:

Op de plek waar het kruis stond, komt geen nieuwbouw. Er komt daar de grootste moskee van Amsterdam, de Ayia Sofia.

Laatst bewerkt:
Weet niet, opzich heb ik er niet echt een mening over maar ben ik er wel op tegen.
50 k is echt niet weinig geld en daar kunnen veel goede dingen mee gedaan worden

Wat al helemaal erg is, dat zo een monument moet gaan wijken voor nieuwbouw ehm hellooo??
Dat hadden ze toch eerder kunnen bedenken dat je daar dan niet zomaar kan bouwen en een monument slopen

'De moskee aan de Baarsjesweg is een ontwerp van het Frans-joodse architectenpaar Breitman'

[Link niet meer beschikbaar]

Het is een Joods Moslimcomplot!

Die Donner heeft ze echt niet meer helemaal op een rijtje (maja, what's new?!).

ik moet toegeven dat de Joodse/moslims het slimmer aan pakken.

na de dood van theo bvb, staken wij (Nederlanders) moslim scholen in de brand, moskeen en anderen dingen wat voor hun van betekenis waren,
met gevolg dat het gewoon weer herbouwt werd. en dat we in een kwaad dag licht werden gesteld.

maar wat doen hun, hun slaan gewoon de handen in één en tekenen protest aan. en dat werkt dus.

kunne wij dat dan ook niet gaan doen?

jordy zei:
ik moet toegeven dat de Joodse/moslims het slimmer aan pakken.

na de dood van theo bvb, staken wij (Nederlanders) moslim scholen in de brand, moskeen en anderen dingen wat voor hun van betekenis waren,
met gevolg dat het gewoon weer herbouwt werd. en dat we in een kwaad dag licht werden gesteld.

maar wat doen hun, hun slaan gewoon de handen in één en tekenen protest aan. en dat werkt dus.

kunne wij dat dan ook niet gaan doen?
Goed idee, ik stoor me aan de moslimse uiting, weg met die moskeeen.

ik ga binnenkort maar eens bezwaar aantekenen tegen een moskee hier in de buurt.. even handtekeningen verzamelen :rolleyes:

Donner verwees verder naar de Westerkerk in de Jordaan, die vroeger met ruim 80 meter de hoogste toren in de stad had. “Ooit waren kerktorens het symbool voor rijkdom van de stad. Ze wezen de weg door het landschap. Ze markeren nu nog een rijk verleden, de godsdienst is te gemakkelijk uit de stad verdwenen. De 43 meter hoge minaret is dan ook een verrijking van het stadsdeel.” De Westermoskee bewijst volgens de minister, van huis uit gereformeerd, dat religie allerminst uit de samenleving is verdwenen.

zie het ook eens zo positief jongens :D

Je weet dondersgoed wat er aan de hand is maar je kunt er niet inhoudelijk op in gaan omdat je ziet dat de uitvoering van jouw godsdienst allesbehalve ruimdenkend is. Geen vierkante meter voor een ander geloof, weg ermee.

In Irak blazen ze moskeen op, misschien wat gasten uit Irak laten overkomen. Lelijk onding in de Baarsjes straks, Donner lult zoals altijd uit zijn kippennek.

DBC01 zei:
Je weet dondersgoed wat er aan de hand is maar je kunt er niet inhoudelijk op in gaan omdat je ziet dat de uitvoering van jouw godsdienst allesbehalve ruimdenkend is. Geen vierkante meter voor een ander geloof, weg ermee.
meuh, ik meende al ge-replyd te hebben in dit topic, maar is dus niet het geval geweest??? maar dat monument was voor wat ik begreep voor verzetsmensen, nederland is een christelijk land van oorsprong meen ik, dus kan dat kruis wel begrijpen, wat joodse en islamitische organisaties zich erin mengen vat ik niet zo erg, zie de begraafplaatsen bij bijvoorbeeld normandië allemaal kruisen en als het een jood is een kruis met een jodenster, gaat het dan om geloof of om een symbool wat niks met geloof te maken heeft???
2punten voor mij die mn idee om het niet te veranderen staven, ben je nu wat blijer lievie:kiss: :D

Terug
Naar boven