DBC01 zei:De grootste schande ooit. De annexatie van Nederland is begonnen, en wel in Amsterdam. Lees eens goed: De Moslims vonden, samen met de Joden, dat het gedenkteken maar wat 'algemener' moest zijn. Oftewel: Niet Christelijk. Ze storen zich aan de Christelijke uiting. Storen wij ons aan 45 meter hoge minaretten als Moslim-uiting? Ja. Worden die weggehaald? Integendeel, die worden extra bijgebouwd.
De annexatie is begonnen en Links-Holland helpt een handje mee. Wat Moslims voorstellen wordt gebouwd, en wel meteen met de subsidiekraan open, maar een wit kruis dat gedenkt waar 2 mensen hun leven gaven voor de Nederlandse vrijheid, dat mag weg joh. Weg met ons en onze idealen. Weg met ons en onze normen en waarden, onze gedenkplaatsen en onze herinneringen. Wég met Holland. Eurabia is born, en niemand waagt het ook maar om op te staan en een stem te laten horen.
Holland in de uitverkoop. Te beginnen in progressief-links Amsterdam.
Ik denk dat we idd een verkeerde weg opgeslagen zijn. Respect moet van twee kanten komen, en het lijkt of de ene partij het almaar niet wil snappen. Een kruisteken dat aanstootgevend is... kom toch op zeg.
Om nog maar eens een uitspraak van PvdA-troeteldoos Fatima Elatik van stal te halen: "Jullie moeten er maar aan wennen dat wij er zijn. En wij gaan niet meer weg".
Dat zullen we weten jongens....

maar dat monument was voor wat ik begreep voor verzetsmensen, nederland is een christelijk land van oorsprong meen ik, dus kan dat kruis wel begrijpen, wat joodse en islamitische organisaties zich erin mengen vat ik niet zo erg, zie de begraafplaatsen bij bijvoorbeeld normandië allemaal kruisen en als het een jood is een kruis met een jodenster, gaat het dan om geloof of om een symbool wat niks met geloof te maken heeft