Fitness Seller

Op en aanmerkingen op mijn cut-schema a.u.b.

Justin69

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
84kg
8:00 opstaan

8:30 eten
2 boterhammen met kipfilet 200 Kcal
60 gram brinta 200 Kcal
Koffie Latte macchiato 35.2 Kcal
Banaan 123 Kcal
Totaal: 558,2 Kcal

9:30 shake
Weet niet welke shake 60 Kcal

10:00 trainen

12:00 eten
2 boterhammen met kipfilet 200 Kcal
2 boterhammen met ei 320 Kcal
Glas Jus d'orange 90 Kcal
Totaal: 610 Kcal

15:00 tussendoortje
2 Manderijnen 50 Kcal
1 Kiwi 30 Kcal
Totaal: 80 Kcal

18:00 eten
Wat de pot schaft
Aardappels / vis / groente / rijst 500 Kcal

20:00 tussendoortje
Glas optimel 100 ML 30 Kcal
Manderijn 25 Kcal
Totaal: 55 Kcal

23:00 kwark
250 gram magere kwark 178 Kcal

TOTAAL : 2041 Kcal
Waarbij ik niet zeker ben van de shake!

Mijn vraag is dus... Welke shake is goed voor mij? Ik dacht zelf aan een verbrand shake.

mvg,
Justin

• Topic Starter Topic Starter
Is er iets waarom jullie mij niet kunnen helpen... ik hoor het graag ;)

Waarom zo weinig Kcal? je onderhoud ligt veel hoger ik zal de calorien iets opschroeven want nu zit je er erg ver onder. Verder wat snelle opmerkingen:

-Bereken je macro's, dus hoeveelheden eiwitten, kh's en vetten uitrekenen dan zie je waar je aan toe bent.
-Ik zie dat je erg veel fruit hebt 1-2 stuks per dag is zat (liefst 's Ochtends en rond trainingen) en de vruchtensapjes kun je weglaten.
-Shakes heb je inprincipe niet nodig als je voeding goed is, "verbrand shakes" zoals je zegt (weet niet precies welke je dan bedoelt) die zou ik sowieso afslaan. Als je een shake wilt neem dan whey.

hmmm Koffie Latte macchiato

de kcal,s zijn wel vrij weinig denk dat je rond de 2500 moet zitte
maar veel suc6 alvast met je cut

Waarom zo weinig Kcal? je onderhoud ligt veel hoger ik zal de calorien iets opschroeven want nu zit je er erg ver onder. Verder wat snelle opmerkingen:

-Bereken je macro's, dus hoeveelheden eiwitten, kh's en vetten uitrekenen dan zie je waar je aan toe bent.
-Ik zie dat je erg veel fruit hebt 1-2 stuks per dag is zat (liefst 's Ochtends en rond trainingen) en de vruchtensapjes kun je weglaten.
-Shakes heb je inprincipe niet nodig als je voeding goed is, "verbrand shakes" zoals je zegt (weet niet precies welke je dan bedoelt) die zou ik sowieso afslaan. Als je een shake wilt neem dan whey.

Dit + eerst je onderhoud uitrekenen.
Cut = minder eten dan je verbruikt / meer verbruiken dan je eet

Je moet dus eerst weten wat je verbuikt voordat je iets zinnigs kunt zeggen over hoeveel je mag/moet eten.

Daarnaast moet je voldoende eiwitten binnenkrijgen om je spieren te kunnen behouden tijdens je cut.

Je hebt dus nog ff wat huiswerk te doen voordat we je "echt" kunnen helpen. Lees anders de sticky over Cutten eens goed door. Alle antwoorden staan daar in principe in.

• Topic Starter Topic Starter
bedankt mensen, heb een domme fout gemaakt

dacht dat deze formule : 88,362 + (gewicht_in_kg X 13,397) + (lengte_in_cm X 4,799) - (leeftijd_in_jaren X 5,677) zou zeggen hoeveel kcal ik nodig heb maar kom er nu achter dat er veel meer bij komt kijken. Ik ga nog even goed me best doen en dan zal ik weer advies vragen over mijn volgende schema!

Terug
Naar boven