Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad...deze producten wist ik al. Al ben ik zelf niet zo van de brinta/havermout.
Maar als Kcal drinken en eten niet echt samen gaan. Wat heeft chocolademelk drinken ermee te maken?
ik bedoel er zijn niet veel dranke zijn die en gezond en hoog in kcal zijnOmdat er in 1 litertje volle chocomelk al 880kcal zitten, waarvan 36gram eiwit is. Ik weet niet of je je onderhoud al hebt berekend maar als je hier niet aan komt kan je makkelijk één liter chocomelk na je training toevoegen voor makkelijke calorieën.- Iedereen heeft het over choco. Waarom zweert iedereen hier bij en waarom bijvoorbeeld geen Dubbel Drank?
- Wat zijn nou handige caloriehoudende tussendoortjes voor op het werk?
Ps; De 70 Kg komt in zicht! Momenteel 68 Kg.
Hoe komt dit?
En houd dit in dat mijn spieren nu niet optimaal groeien?

Maar als het betekend dat ik ook groei als ik praktisch geen spierpijn heb.

waarschijnlijk leg je de barbell niet goed in je nek. Zorg dat je hem op je traps legt en niet op een nekwervel. Ik heb dit ook weleens gehad- Zoals je al kan zien zijn mijn pull ups beroerd. Hoe, en met welke oefeningen kan ik verbeteren?
gewoon oefenen met pull ups, steeds eentje meer proberen. Of met lat pulldown dat is een soort gelijke beweging
- Is er een verschil in resultaat als je Lunges doet met een barbell of dumbels?
persoonlijk vind ik een barbell fijner omdat je meer gewicht kunt pakken, en beter evenwicht houd vind ik. Maar als je ze allebei zwaar pakt zal het voor het resultaat niks uit maken imo
- Komt mijn nekpijn van de Lunge of Squat verkeerd uitvoeren?