AndroidHealthClinic

Op weg naar meer massa

• Topic Starter Topic Starter
Inderdaad! Last van die wervel ja. Heel erg anoying zeg!
Ik probeer de hem ook op mijn traps te leggen. Met de squat ging dit ook wel goed. Maar heb meer het idee dat het van de Lunges kwam.
Gebruiken jullie een schuimding om de bar? Of gewoon als een bikkel zonder?

En hoe kan ik ervoor zorgen dat ik mijn Pull Ups kan verbeteren?

Nee gewoon zonder pussypad.
Dat went vanzelf na een tijd voel je niets meer van de barbell.

Pullups kan je verbeter door oa lat-pulldowns of gewoon wat vaker op pull-ups trainen zodat je steeds wat vaker kunt.

Hahaha, pussypad! Dat vond ik het dus ook al. Ik ben nog skinny en heb geen inmense traps. Maar doe het ook liever zonder. Alleen dan wel op de juiste manier [emoji16]

Lat Pull Downs zijn op die machine toch? Die stang naar je borst trekken? Die had ik sinds mijn laatste rug training er inderdaad ook aan toe gevoegd. Staat alleen nog niet officieel in mijn training.
Ik heb gehoord dat het ook helpt om aan de pull up bar te hangen, en je rustig te laten zakken. Klopt dat?

En waar kan ik eigenljjk mijn stats veranderen? Want ik ben momenteel een stukkie zwaarder dan mijn begin gewicht.

Hehe...dat was weer lekker! Net terug van de gym. Het was lekker rustig, dus kon lekker zonder enig oponthoud mijn training doen. Maar momenteel heb ik een ''probleem'' met mijn voeding.
Ik zit weer even op een plateau zoals jullie dat noemen. En groei niet meer in de Kg's. Ik eet oa 12 sneetjes brood op mijn werk. Maar ik denk dat dit niet meer genoeg is. (Kwa Kcal) Is het de enige oplossing om wat sneetjes te vervangen door een warme maaltijd zoals bijvoorbeeld; kip/rijst of pasta?

Ik zit momenteel ook een beeetje krap bij kas. Dus elke dag 2 warme maaltijd is dan best prijzig! Wat zijn goedkope en natuurlijk lekkere maaltijden voor op het werk?

Én waar kan ik mijn stats veranderen op de app?

Pak er chocomelk bij [emoji16] 1 liter is 800kcal en 30gr eiwit ofzo.

True! Maar is dat wel een juiste manier? Kan je die 800 Kcal niet beter uit eten halen?
Iedereen heeft het steeds over die chocolade melk. Is het echt zo simpel?

Och ik vind van wel, ik bulk op 4500 en pak daar lekker chocomelk bij [emoji16]
In de cut eet ik altijd schoon.

Terug
Naar boven