XXL Nutrition

Op welke partij ga jij stemmen? (Tweede Kamerverkiezingen 2012)

Peiling Peiling Op welke partij ga jij stemmen? (Tweede Kamerverkiezingen 2012)

• Totaal stemmers
    237
  • Peiling gesloten .
Groenlinks ws. Misschien D66

Zit serieus na te denken over de sp. Zij behartigen mijn belangen voor de aankomende 3 jaar het beste, hoewel ik daarna weer op de vvd zou gaan stemmen.

Mensen hebben echt eens een les in politiek nodig voor ze toelating krijgen om te stemmen...

Hoe kan je nu zowel op SP als VVD stemmen, water en vuur...

• Like
Waarderingen: Roth
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De rukkertjes bij Quote gaan binnenkort verhuizen dus.

Idd net stormfront hier, binnenkort hebben we DBB KKK meetings met Wilders als fuhrer.

Het begint er meer op te lijken dat we op de maat van Roemer gaan marcheren terwijl we luidkeels liederen der proletariërs schreeuwen.

Ik stem blanco. Misschien PVV puur omdat ik het gewoon grappig zou vinden om de beteuterde gezichten van Samson, Pechtold, Sap en Roemer te zien als PVV gewoon wederom een grote partij gaat worden :roflol:

Nsdap, nsb of NVU.

Indien IQ lager dan 100 > altijd PVV

OT: Geen idee. Wat voor mij financieel het beste is op het moment (dus geen langstudeerboete en al dat gezeik), als ik klaar ben met mijn studie zit ik toch in het buitenland :D.

Indien IQ lager dan 100 > altijd PVV

OT: Geen idee. Wat voor mij financieel het beste is op het moment (dus geen langstudeerboete en al dat gezeik), als ik klaar ben met mijn studie zit ik toch in het buitenland :D.

Zwakke opmerking over het IQ. Genoeg domme lui die ook op SP stemmen of de PvdA. Groenlinks trekt ook debielen aan etc. Wordt altijd een beetje moe van zulke opmerkingen

Zwakke opmerking over het IQ. Genoeg domme lui die ook op SP stemmen of de PvdA. Groenlinks trekt ook debielen aan etc. Wordt altijd een beetje moe van zulke opmerkingen

En daarom zou ik nog wel overwegen PVV te stemmen. Gewoon om het te kunnen vertellen tussen een clubje intellectuelen. Heerlijk.

allochtoon> PVDA

zo ken ik er nog wel een paar

Denk dat er vrij weinig idioten op de VVD stemmen, srs.

Komt omdat idioten vaak weinig geld hebben brah

Bedankt voor de uitleg, had ik zelf nog niet aan gedacht.

ragecomic.png

Bijna zeker D'66, maar liever niet op Pechtold. Dus nog even de lijst bekijken.

Terug
Naar boven