Fitness Seller

Op welke partij ga jij stemmen? (Tweede Kamerverkiezingen 2012)

Peiling Peiling Op welke partij ga jij stemmen? (Tweede Kamerverkiezingen 2012)

• Totaal stemmers
    237
  • Peiling gesloten .
Kom qua standpunten steeds uit bij GroenLinks, ook via de stemwijzer. Alleen dat vind ik een slappe mutsen partij.
Dan wordt het strategisch stemmen en is het maar net afhankelijk welke overwegend linkse partij de stemmen het hardste nodig heeft voor een voor de hand liggende coalitie.
SP heeft ook wat enge kantjes, voornamelijk ook het naar binnen gekeerd zijn op Nederland. Gelukkig zullen ze daar in geen enkele coalitie invulling aan kunnen geven zodat als het erom gaat spannen met de VVD ofzo ik er toch op zal stemmen omdat het allemaal veel socialer mag in Nederland. En ik ook gewoon erg benieuwd ben hoe ze daar invulling aan gaan geven en hoe ze het gaan doen.

En mensen die zelfs nu nog op de PVV stemmen.. Partij staat op het punt van gedonder uit elkaar te vallen, heeft de vorige coalitie laten klappen wat ontzettend veel geld heeft gekost, heeft er geen enkel punt door gekregen en is gesponsord door Israël. :thumb: :popcorn2:

Moge duidelijk zijn dat er aan de rechterkant een groot gat zit en veel mensen (de mensen die zichzelf "gewone hardwerkende Nederlanders die weten hoe het moet" vinden :twitch: en de verkapte verjaardags racisten (ze moeten eerst even weten dat het kan) ) daar sympathieën hebben en veel mensen de PVV ook niet meer zo zien zitten, waarom is daar dan geen fatsoenlijke partij om op te stemmen?

Volgens mij is de keuze aan de mensen in de 52% belastingschijf of het socialer mag of niet.

Je hoort altijd de parasieten schreeuwen "HET MOET SOCIALER", ja dat is wel lekker he gratis geld. Laat de keuze maar aan de mensen die het geld binnen brengen, en als die het niet socialer willen. Pech gehad.

Partij voor de dieren omdat ik dat moet van mijn katten.

Sowieso slaat het nergens op dat de overheid zorgt voor werkgelegenheid. Als je 500 mensen een gat laat graven en daarna weer dicht laat gooien heb je ook werkgelegenheid gecreëerd, alleen schiet je er geen reet mee op.

En op dit moment valt er voor de overheid vrij weinig werkgelegenheid te creëren, want ze hebben schulden, dus beter gaan ze bezuinigen.

Overheid moet zich daar ook nooit mee bezig houden of ze nou direct of indirect banen willen scheppen, het is niet hun taak. Wel er op toezien dat lui parasitair tuig weer aan het werk komt en niet in een uitkering blijft hangen, dat is veel belangrijker. Banen scheppen nee, mensen een baan in schoppen, ja.

Overheid moet zich daar ook nooit mee bezig houden of ze nou direct of indirect banen willen scheppen, het is niet hun taak. Wel er op toezien dat lui parasitair tuig weer aan het werk komt en niet in een uitkering blijft hangen, dat is veel belangrijker. Banen scheppen nee, mensen een baan in schoppen, ja.

Helemaal met je eens, Eric. :thumbup:

Ik stem niet, never have never will.

PVV.

Eigen volk eerst

PVV.

Omdat Fleur.

ik hoop uit de grond van m'n hart dat PVV wint en Geert Wilders MP wordt.

Niet omdat het me interesseert, maar meer hoelang die het vol gaat houden en op wat voor manier. Dan kijk ik tenminste NOS journaal met een glimlach in plaats van uit verveling.

The Unknown: Wat is dan het probleem van moslimwijken, als je er wel aan werkt dat die mensen geen achterstand hebben?

Kunduz was inderdaad een misstap, en was ik het ook niet direct mee eens. Maar kon me wel vinden in haar argumentatie.

TheUnknownKnown, immigratie is wel een belangrijk punt voor je zo te zien, vrijheid dus maar wel vrijheid zoals jij dat wil zien en "ze motte wel gewoon een beetje normaal doen" hmm? Zal me weinig verbazen trouwens als je net zoals het meerendeel van PVV stemmers nog nooit zo'n wijk van binnen hebt gezien.

Volgens mij is de keuze aan de mensen in de 52% belastingschijf of het socialer mag of niet.
Laat de keuze maar aan de mensen die het geld binnen brengen, en als die het niet socialer willen. Pech gehad.

Ik doelde niet zozeer op geld eigenlijk, meer in algeheel klimaat van omgangsvormen en hoe men tegenover elkaar staat, met minder gebruik van angst als politiek middel enzo zoals we de laatste tijd veel hebben gezien.
Maar hé, gewoon afschaffen die democratie en laat de Breninkmeijers, Heinekens en de familie Blokker maar eens bepalen wat goed is voor jou. C&A, bier en goedkope bloemenvazen in het vooruitzicht voor iedereen die het heeft verdient.

blokker-2.jpg

TheUnknownKnown, immigratie is wel een belangrijk punt voor je zo te zien, vrijheid dus maar wel vrijheid zoals jij dat wil zien en "ze motte wel gewoon een beetje normaal doen" hmm? Zal me weinig verbazen trouwens als je net zoals het meerendeel van PVV stemmers nog nooit zo'n wijk van binnen hebt gezien.

Ik doelde niet zozeer op geld eigenlijk, meer in algeheel klimaat van omgangsvormen en hoe men tegenover elkaar staat, met minder gebruik van angst als politiek middel enzo zoals we de laatste tijd veel hebben gezien.
Maar hé, gewoon afschaffen die democratie en laat de Breninkmeijers, Heinekens en de familie Blokker maar eens bepalen wat goed is voor jou. C&A, bier en goedkope bloemenvazen in het vooruitzicht voor iedereen die het heeft verdient.

Je werkt maar voor je eigen centen, uitkeringen gewoon direct afschaffen. Als je ziet hoeveel mensen er SP stemmen, zie je gelijk hoeveel luie fl**kers we in dit land hebben.

sory hoor maar tis niet omdat je op pvv stemt dat je racistis bent hoor ??? wtf marokaanen stemmen masaal op de pvv . check et maar op you tube niews enzo .:* dusjah wtf ??

Als ik sommige achterlijke opmerkingen hier weer lees denk ik, waarom mag iedereen nou weer stemmen.

• Topic Starter Topic Starter
sory hoor maar tis niet omdat je op pvv stemt dat je racistis bent hoor ??? wtf marokaanen stemmen masaal op de pvv . check et maar op you tube niews enzo .:* dusjah wtf ??

Nee, wij gaan dat niet 'checken'. Kom maar op met de links!

Jazeker, vrijheid vanuit een bepaald standpunt ja. Geen gezeik over pappen en nathouden dat heeft geleid tot talloze problemen.

Immigratie is erg belangrijk voor me omdat ik er ELKE dag mee te maken heb al mijn hele leven. En ik vind dat het totaal de spuigaten is uitgelopen als je in wijken woont met meer dan 60% allochtone ondernemers en even zoveel % allochtonen die wonen in de wijk.

Velen leven misschien in steden met minder allochtonen dan is het probleem vast kleiner maar in de praktijk irriteer ik me rot aan:

-talloze buurthuizen en moskee's
-wijken vol met auto's bij het gebed.
-winkelstraten bevolkt met 100% allochtonen (ook ondernemers)
-parken vol met allochtonen
-de anti-Nederlandse houding van menig allochtoon.

Helaas is de mentaliteit van menig allochtoon er een die ik niet graag zie en dat gaat op den duur flink irriteren. Heb niet het idee dat 'zij' veel naast zich willen neerleggen om van mentaliteit te veranderen dus waarom zou ik wel toereiken zijn ? Tolerantie heeft al geleid tot het inleveren van veel zaken....

Laatst bewerkt:
Je irriteert je? Dat is voor jou grond voor je politieke ideologie?

:roflol:

En allochtonen zouden hun mentaliteit moeten veranderen vanwege jouw irritaties?

Terug
Naar boven