Fitness Seller

Op welke partij ga jij stemmen? (Tweede Kamerverkiezingen 2012)

Peiling Peiling Op welke partij ga jij stemmen? (Tweede Kamerverkiezingen 2012)

• Totaal stemmers
    237
  • Peiling gesloten .
Debat op rtl 4.. Ben benieuwd

mooie tv dit :roflol:

haha die debatten zijn altijd zo epic :roflol:

Serieus, zo'n 'debat', is er nou echt iemand die zijn mening / stemgedrag hier door laat beïnvloeden? Iedere zin die uit de mond komt van die lui die ken je toch al? Je weet de punten van die partij. Wat ik nou eens zou willen zien is een écht debat. En dan niet over die bekende punten, maar HOE ze nou echt denken die zaken uit te gaan voeren.

Ik bedoel, zelfs in hen duimendikke verkiezingsprogramma's is het alleen maar gelul in de ruimte. Ze weten het zelf niet eens. Kijk, ik wil wil wel eens in discussie met Roemer en hem horen stammelen en stotteren als ik hem ga vragen waarom hij meer windmolens in de noordzee wil. En dan niet 'we moeten nu overstappen blabla'. Nee meneer Roemer, ik zal u eens een lesje rekenen geven, en we zullen eens rustig een uurtje praten, en doorvragen, en diep op de stof in gaan, en als u daarna nog steeds met een recht gezicht zegt dat we de noordzee vol windmolens moeten zetten, dan krijgt u mijn stem.

Maar dat soort debat zal er nooit zijn want de meeste van de plannen zijn ondoordacht, inhoudsloos en ronduit ontuitvoerbaar. Dus dit zogenaamde debat is gewoon het zoveelste tenenkrommende geneuzel.

Rutte is zo een baas

Hinderlijk dat Wilders er constant doorheen schreeuwt

Wilders pakt Roemer even terecht aan :roflol: "doet pijn he" lol

Rutte is zo een baas

Hinderlijk dat Wilders er constant doorheen schreeuwt

Alsof Rutte dat niet doet :roflol: Uiteindelijk zijn t allemaal een stel kleine kinderen die hun bek niet kunnen houden wanneer een ander aan t praten is. Alhoewel ik best snap dat t frusterend is als de ander weer een hoop BS lult. En eerlijk is eerlijk dat doen ze srs alle 4.

Rutte is een gluiperd die niet wil toegeven dat ie gewoon fout zat met de hulp naar Griekenland & loopt maar al te graag weg voor zn verantwoordelijkheid.

Maar goed t zn allemaal een stel hypocriete fl**kers die gewoon een hoop bs lullen omdat ze weten dat stemmen wint. Samson hangt de onschuldige Engel uit die o zo eerlijk is & Roemer is al helemaal een vieze gladde rat.

Whaha man man dit is een wedstrijdje op deuren intrappen.

Blabla blabla en daarom willen wij van de .... goede betaalbare zorg voor iedereen.

No shit Sherlock?!

Die Wilders echt ongelofelijk, probeert zo'n beetje in elk punt iets met immigranten te proppen.

Tuurlijk Samsom, maak jij maar 'even' een einde aan de marktwerking in de zorg.

Tuurlijk Samsom, maak jij maar 'even' een einde aan de marktwerking in de zorg.

Marktwerking waarbij alles toch betaald wordt met blanco cheques...

Wie heeft het bedacht :roflol:

Net als dat mensen die meer verdienen moeten meer betalen voor de zorg.. Volgens mij zijn het juist de lage loon mensen die minder gezond leven dan hun welgestelde landgenoten :o

Het is toch wel lastig voor de jongens om gewoon te zeggen: nee 300.000 investeren om iemand 3 maanden langer meer dood dan levend in bed weg te laten rotten lijkt ons niet echt een goed plan.

Die Wilders echt ongelofelijk, probeert zo'n beetje in elk punt iets met immigranten te proppen.
Dat is Wilders manier om het debat te 'framen'. Een thuiswedstrijd spelen is één van de manieren om de kans een debat te winnen zo groot mogelijk te maken. Wilders speelt thuis wanneer het debat de zaak 'migratie' betreft.

Het is toch wel lastig voor de jongens om gewoon te zeggen: nee 300.000 investeren om iemand 3 maanden langer meer dood dan levend in bed weg te laten rotten lijkt ons niet echt een goed plan.

Inderdaad.. Gewoon bij 75+ niet meer zulke bedragen er in pompen

En de PVV inmiddels al op 30 virtuele DBB stemmen!

Ben benieuwd of ze dadelijk nog over energie, klimaat en milieu beginnen, dat moet wel erg pijnlijk worden. Jammer dat Wilders dat argument niet wat meer uitmelkt als toch enige partij die geen miljarden wil investeren in de energie transitie. Daar zou hij zo makkelijk punten mee kunnen pakken, schot voor open doel.

Qua bezuinigingen heeft Wilders hier natuurlijk helemaal gelijk.

Die Samsom met z'n sterker worden en investeren, totaal geen realiteitszin.

Ja die Samson is volgens mij een keer wat te hard met zijn demonstrerende Greenpeace speedbootje tegen een vrachtschip aangevaren.

Terug
Naar boven