Fitness Seller

Op welke partij ga jij stemmen? (Tweede Kamerverkiezingen 2012)

Peiling Peiling Op welke partij ga jij stemmen? (Tweede Kamerverkiezingen 2012)

• Totaal stemmers
    237
  • Peiling gesloten .
Leuke praatjes weer, maar daar zal het ook bij blijven. Het klinkt bijna als vroege oppositie. Hij schopt nu al tegen alle schenen, hij weet dat regeren er toch niet inzit. Over Europa helemaal gelijk natuurlijk.

Is jammer dat hij het zo extreem en schreeuwerig brengt, maar begin toch steeds meer respect te krijgen voor deze man.
Het is de enige die zich inzet en het durft te zeggen terwijl het hem alleen maar gezeik oplevert zoals zijn veiligheid.
Deze man heeft helemaal niet zoveel te winnen.

Mogen blij zijn dat we zo iemand hebben.
Is hem dan ook niet kwalijk te nemen dat het geen niveau Fortuyn is, Geert staat er wel met zijn mogelijkheden.

eerlijk is eerlijk, geert heeft het toch het beste klaar gespeeld het afgelopen jaar. Met dat hele gedoog-kabinet had hij mooi de touwtjes in handen en met het laten klappen van het lente akkoord heeft die ook echt wel punten gewonnen. Het is alleen dat ik het een racistisch ventje vind en dat ik het niet mogelijk acht dat hij, zoals big T al zei, gaat (mee)regeren de komende periode. Dat maakt stemmen op hem een verloren stem in mijn ogen.

Als er iets is dat ik echt veel beter vind in Nederland, dan is het wel politiek :D. Echt puur entertainment bij jullie, veel grappige figuren ^^.

(serieus trouwens, ik bedoel dat positief)

Is jammer dat hij het zo extreem en schreeuwerig brengt, maar begin toch steeds meer respect te krijgen voor deze man.
Het is de enige die zich inzet en het durft te zeggen terwijl het hem alleen maar gezeik oplevert zoals zijn veiligheid.
Deze man heeft helemaal niet zoveel te winnen.

Mogen blij zijn dat we zo iemand hebben.
Is hem dan ook niet kwalijk te nemen dat het geen niveau Fortuyn is, Geert staat er wel met zijn mogelijkheden.

Dit idd. De man heeft een grote bek maar is wel direct. Maar zie hem desalniettemin geen land regeren. Denk dat Geert meer tot zn recht komt vanaf de zijkant dan dat hij de leider is. Maargoed we zullen zien wat 't allemaal brengt

Blanco stem. Kan me niet identificeren met al die mongols daar. Eén grote poppenkast.

Blanco stem. Kan me niet identificeren met al die mongols daar. Eén grote poppenkast.

Klopt, stem om diezelfde reden ook blanco. Neig een beetje naar Wilders maar voor de rest maakt hij ook een teringzooi van zn eigen partij.Vind de rest ook hypocriet zooitje.

Als er iets is dat ik echt veel beter vind in Nederland, dan is het wel politiek :D. Echt puur entertainment bij jullie, veel grappige figuren ^^.

(serieus trouwens, ik bedoel dat positief)

In belgie is er inderdaad niets om om te lachen :roflol:

Maar goed, eerst zou ik op PVV stemmen omdat die hero en richard hebben maar die gaan er nu beide uit.. vvd komt met zo'n kansloos k*t plan om iedereen 1000 euro te geven... blijft niet veel meer over :roflol:

Het is ook altijd zo mooi hoe ''extreem'' hij wel niet is.

Met het katshuis had hij het bijv. over het snijden in de ontwikkelingshulp.

En iedere partij stond op zijn tenen om wilders voor racist uit te maken, en dat het absoluut niet kon, een extreemist. En nu hebben meerdere partijen het er al over en dan hoor je niets.
Net als met de terrorjeugd die elke partij opeens wil aanpakken.
Wilders maakt een hoop punten bespreekbaar die eerder nooit besproken konden/mochten worden omdat je dan een racist bent voor half politiek correct nederland.
Tuurlijk heeft hij onnozele dingen gezegd als kopvoddentax maar zonder dat soort uitspraken was de pvv, pvv niet.

En de reden dat de andere partijen ook met dat soort punten komen is omdat ze hebben gezien dat dat goed scoort bij het volk, dus komen ze ook met zulke uitspraken maar als ze eenmaal op de troon zitten dan kan het in de prullenbak zoals de krant van gister.

:bow2:Hij staat voor een grote Nederlandse vlag wtf is dat nou. Kijk nog liever naar sesamstraat

ehm wij leven ook in Nederland ?

Mag je nou ook al geen Nederlandse vlag gebruiken in Nederland?

Ik stem op mezelf.

ehm wij leven ook in Nederland ?

Mag je nou ook al geen Nederlandse vlag gebruiken in Nederland?

Het doet een beetje zielig aan natuurlijk, zoiets als een puber die wat blij op zijn kamertje de vlag groot heeft neergehangen. PVV heeft zijn beste tijd gehad, maar misschien dat ze nog kunnen profiteren van de anti Europese sentimenten. Vrees voor ze dat de SP echter op dat gebied meer stemmen trekt momenteel.

christenunie potverdomme:D

Het doet een beetje zielig aan natuurlijk, zoiets als een puber die wat blij op zijn kamertje de vlag groot heeft neergehangen. PVV heeft zijn beste tijd gehad, maar misschien dat ze nog kunnen profiteren van de anti Europese sentimenten. Vrees voor ze dat de SP echter op dat gebied meer stemmen trekt momenteel.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Problem yankees? :trollface:

:roflol:

Amerika

Hun staatsschuld is nog groter dan die vlag

Terug
Naar boven