- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is jammer dat hij het zo extreem en schreeuwerig brengt, maar begin toch steeds meer respect te krijgen voor deze man.
Het is de enige die zich inzet en het durft te zeggen terwijl het hem alleen maar gezeik oplevert zoals zijn veiligheid.
Deze man heeft helemaal niet zoveel te winnen.
Mogen blij zijn dat we zo iemand hebben.
Is hem dan ook niet kwalijk te nemen dat het geen niveau Fortuyn is, Geert staat er wel met zijn mogelijkheden.
Als er iets is dat ik echt veel beter vind in Nederland, dan is het wel politiek. Echt puur entertainment bij jullie, veel grappige figuren ^^.
(serieus trouwens, ik bedoel dat positief)
Blanco stem. Kan me niet identificeren met al die mongols daar. Eén grote poppenkast.
Als er iets is dat ik echt veel beter vind in Nederland, dan is het wel politiek. Echt puur entertainment bij jullie, veel grappige figuren ^^.
(serieus trouwens, ik bedoel dat positief)

ehm wij leven ook in Nederland ?
Mag je nou ook al geen Nederlandse vlag gebruiken in Nederland?
Het doet een beetje zielig aan natuurlijk, zoiets als een puber die wat blij op zijn kamertje de vlag groot heeft neergehangen. PVV heeft zijn beste tijd gehad, maar misschien dat ze nog kunnen profiteren van de anti Europese sentimenten. Vrees voor ze dat de SP echter op dat gebied meer stemmen trekt momenteel.