XXL Nutrition

Op welke plaatsen onthaar jij jezelf?

Op welke plaatsen onthaar jij jezelf volledig?


  • Totaal stemmers
    512

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
borst,
buik,
man area,
kont,
oksel,
Rond de liesen (bovenbenen) want dat schuurt als de tering in je broek als je fietst.
hoofd
gezicht


je zult idd wel enorme stalpoten hebben met je 83kg bij 1.93 lengte
 
Hoe ontharen jullie je achterste?
Seriously, jungle of ass hair hier, zou niet weten hoe daar aan te beginnen zonder bosmaaier.
 
onthaar nergens wel trim ik bepaalde delen tot een modieus modelletje.
 
Hoe ontharen jullie je achterste?
Seriously, jungle of ass hair hier, zou niet weten hoe daar aan te beginnen zonder bosmaaier.

veet, snap niet hoe sommigen nog altijd sukkelen met wax of scheermesjes
 
Heb vroeger nog mijn benen gewaxt (voor sport, no homer) en daar is niets aan.
Maar de hoeveelheid en lengte op mijn reet, ook rond mijn aars, no way dude, dat wordt een ziekenhuistripje anders.
veet, snap niet hoe sommigen nog altijd sukkelen met wax of scheermesjes

Hoe werkt dit dan, gewoon zo een creme opsmeren en je haar valt er af? Lijkt mij wel dat daar een stevig product inzit, kan niet zo goed zijn om dat op je bruine anjer te gaan smeren :D
 
Heb vroeger nog mijn benen gewaxt (voor sport, no homer) en daar is niets aan.
Maar de hoeveelheid en lengte op mijn reet, ook rond mijn aars, no way dude, dat wordt een ziekenhuistripje anders.


Hoe werkt dit dan, gewoon zo een creme opsmeren en je haar valt er af? Lijkt mij wel dat daar een stevig product inzit, kan niet zo goed zijn om dat op je bruine anjer te gaan smeren :D

Gewoon wijdbeens onder de douche staan met je hoofd tussen je benen en met een scheermes in je anus hakken als een echte man!
 
Gewoon wijdbeens onder de douche staan met je hoofd tussen je benen en met een scheermes in je anus hakken als een echte man!

Dit lijkt mij geschikter om mee te beginnen. Not kidding.
heggenschaarjpg.jpg
 
Dit lijkt mij geschikter om mee te beginnen. Not kidding.
heggenschaarjpg.jpg

foto?

misschien kun je het eerst met een aansteker wegbranden (neus dichthouden) en het daarna maandelijks scheren?
ik weet niet waar je woont maar misschien kan ik een x een handje helpen en je billetjes goed uit elkander trekken?
 
Gezicht (duh)
Op borst en rug heb ik van nature niets
Oksels trim ik (te glad geeft glibberig gevoel, niet leuk)
Schaamstreek en bilnaad.
 
Ik zou mijn borst wel willen doen, maar dat mag niet van mijn vriendin :(.
 
foto?

misschien kun je het eerst met een aansteker wegbranden (neus dichthouden) en het daarna maandelijks scheren?
ik weet niet waar je woont maar misschien kan ik een x een handje helpen en je billetjes goed uit elkander trekken?

Ok bedankt, foto en adres in PM.
 
Dat veet lijkt me inderdaad een geschikt alternatief voor scheermesjes. Ik vergeet het altijd bij te houden, dus als ik het weer eens ga fatsoeneren ben ik een eeuwigheid aan het scheren. Ik scheer overigens m'n oksels, borst, buik en bij de pen0r.

Konthaar vlecht ik. :D
 
Heb vroeger nog mijn benen gewaxt (voor sport, no homer) en daar is niets aan.
Maar de hoeveelheid en lengte op mijn reet, ook rond mijn aars, no way dude, dat wordt een ziekenhuistripje anders.


Hoe werkt dit dan, gewoon zo een creme opsmeren en je haar valt er af? Lijkt mij wel dat daar een stevig product inzit, kan niet zo goed zijn om dat op je bruine anjer te gaan smeren :D

opsmeren, 10minuutjes wachten en dan met een schrapertje of spons afvegen, zelfs aan je aarsgaatje geeft het hoogstens een zachte, niet onaangename jeuk :)
 
In de winter enkel op m'n vingers. Heb graag dat m'n vingers er mooi glad uitzien als ik piano speel.

---------- Post toegevoegd Thu 17 Jan 2013 om 18:29 ----------

Hoe ontharen jullie je reet?
Seriously, jungle of ass hair hier, zou niet weten hoe daar aan te beginnen zonder bosmaaier.

Bodytrimmer? Duurt mss max 1 minuut.
 
In de winter enkel op m'n vingers. Heb graag dat m'n vingers er mooi glad uitzien als ik piano speel.

---------- Post toegevoegd Thu 17 Jan 2013 om 18:29 ----------



Bodytrimmer? Duurt mss max 1 minuut.

jij hebt dan ook een lief klein schattig kontje van een jongetje van 12.
 
jij hebt dan ook een lief klein schattig kontje van een jongetje van 12.

Jammer genoeg niet nee. & ok ja, als heel je kont vol staat met haar duurt het mss wel iets langer.:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven