Fitness Seller

Op welke plaatsen onthaar jij jezelf?

Op welke plaatsen onthaar jij jezelf volledig?


  • Totaal stemmers
    512

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
opsmeren, 10minuutjes wachten en dan met een schrapertje of spons afvegen, zelfs aan je aarsgaatje geeft het hoogstens een zachte, niet onaangename jeuk :)

lijkt me wel heel makkelijk, maar iets moeilijkers... hoe kijk je de kassabediende in de colruyt in de ogen aan wanneer je daar met een pakje veet in je kar aankomt?
 
lijkt me wel heel makkelijk, maar iets moeilijkers... hoe kijk je de kassabediende in de colruyt in de ogen aan wanneer je daar met een pakje veet in je kar aankomt?

gewoon keihard in de ogen staren met een serial killer blik, durven ze meestal niet terugkijken, dit doe ik overigens ook voor andere schaamtevolle aankopen zoals condooms, haarkleuring en eyeliner.
 
gewoon keihard in de ogen staren met een serial killer blik, durven ze meestal niet terugkijken, dit doe ik overigens ook voor andere schaamtevolle aankopen zoals condooms, haarkleuring en eyeliner.

srs? en dan vooral dat laatste?
 
Ik heb zon bodycruzer, maar zordra ik zon opzetstukje erop doe gebeurt er niets??? Dud dan wil ik bijv. schaamstreek doen,maar met zon opzetstukje zit je het gewoon te kammen???
 
In de winter enkel op m'n vingers. Heb graag dat m'n vingers er mooi glad uitzien als ik piano speel.

---------- Post toegevoegd Thu 17 Jan 2013 om 18:29 ----------



Bodytrimmer? Duurt mss max 1 minuut.

Nah son.
Ik moet zelfs een tondeuze gebruiken voor mijn baard te trimmen, want al die bodycruzers en baardtrimmers etc draaien direct kapot.
Dus no way dat zoiets door mijn aarsbegroeiing raakt.
 
Ik zou mijn borst wel willen doen, maar dat mag niet van mijn vriendin :(.

geen aanrader imo, teveel werk en vond het geen leuk gevoel al die stoppeltjes daar. het jeukt ook als gek als je het terug wil laten groeien. ben nog speciaal om zalf mogen gaan, heel m'n borst stond vol uitslag :-s
 
geen aanrader imo, teveel werk en vond het geen leuk gevoel al die stoppeltjes daar. het jeukt ook als gek als je het terug wil laten groeien. ben nog speciaal om zalf mogen gaan, heel m'n borst stond vol uitslag :-s

Hoe had je het geschoren dan? Ik scheer dat nu ook anderhalf jaar ofzo, en ongeveer 5/6 dagen nadat ik m'n borst geschoren heb begint het ook altijd te jeuken, ik scheer alles gewoon met mes.
 
Borst en buik (de dons haartjes), en het deel onder mijn navel. In de zomer volledig scrotum, vind een wintervachtje wel lekker.
En tepels scheer ik ook, komen altijd ****ing lange haren uit. :D
 
klopt, maar moet het?;)

Als metroseksueel kan je die trein nu eenmaal niet missen. :)

Make up gebruiken is trouwens wel de grenzen aftasten, de volgende halte is gayville en ik bedoel niet het Amerikaanse plaatsje.
 
Als metroseksueelkan je die trein nu eenmaal niet missen. :)

Make up gebruiken is trouwens wel de grenzen aftasten, de volgende halte is gayville en ik bedoel niet het Amerikaanse plaatsje.

waar valt trannies nken?:D
 
Oksels, scrotum, asscrack, shaft, trimmen bij het zaakje.
 
Geweldig topic xD
 
Alles behalve m'n hoofd.
 
lijkt me wel heel makkelijk, maar iets moeilijkers... hoe kijk je de kassabediende in de colruyt in de ogen aan wanneer je daar met een pakje veet in je kar aankomt?

Gast, hiervoor geldt hetzelfde als condooms en maandverband. Alles voor de vrouw (ook al heb je die niet, dat weet zo'n ****ing kassabediende toch niet) en geen baby's tijdens je jeugd. Beter condooms kopen op je 18e dan luiers en maandverband of veet kopen is echt geen big deal. Tenzij je eruit ziet als een rasechte flikker, dan zou ik me sowieso niet vertonen in het openbaar.
 
In de winter nergens: alpha beer
In de zomer de benen, anders val ik in het groepje wielertoeristen uit de toon.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven