AndroidHealthClinic

Op zoek naar nieuwe gym 15km rondom Uden

Uden

Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
98kg
Vetpercentage
9%
Vandaag is Body Temple in Uden failliet gegaan. Per direct daardoor op zoek naar een nieuwe gym in een straal van 15km rondom Uden in Noord-Brabant.

Heeft iemand een tip voor me..? Bij voorkeur geen familiesportscholen maar echte gyms met vrije gewichten en veel ijzer:D

Sport Arena Eindhoven is ook zeker de moeite waard om eens te gaan kijken.

Bodystyle train ik en vind ik persoonlijk een hele fijne gym. Alleen wat aan de prijzige kant!

Vandaag is Body Temple in Uden failliet gegaan. Per direct daardoor op zoek naar een nieuwe gym in een straal van 15km rondom Uden in Noord-Brabant. Heeft iemand een tip voor me..? Bij voorkeur geen familiesportscholen maar echte gyms met vrije gewichten en veel ijzer:D

Klote bodytemple
btw goed bezig W.
keep it up

Built 4 Beauty gym in heesch, voor iedereen dus ook hardcore, veel kennis in huis en hele vriendelijke mensen. Kijk op www.b4bgym.nl

Vandaag is Body Temple in Uden failliet gegaan. Per direct daardoor op zoek naar een nieuwe gym in een straal van 15km rondom Uden in Noord-Brabant.

Heeft iemand een tip voor me..? Bij voorkeur geen familiesportscholen maar echte gyms met vrije gewichten en veel ijzer:D

Bij welke gym train je nu dan? Ik zat zelf ook bij Body temple. Nu basic fit maar dat is ook niet alles..

Terug
Naar boven