AndroidHealthClinic

Op zoek naar vervolg schema LB/UB

Bezoekers in dit topic

Ano_125197

Cool Novice
Lid geworden
24 okt 2013
Berichten
128
Waardering
28
Lengte
1m75
Goeiemoggel

Momenteel ben ik 3 a 4 weken bezig met een LB/UB schema. Dit schema volg ik 10 weken dus nog 7 te gaan.

Ik ben mijzelf alvast aan het orienteren wat ik hierna wil gaan doen, en vraag hiervoor ook advies. Hieronder even wat informatie.
  • Hoelang je traint
    3 jaar met breaks er tussen
  • Wat je doel is
    Massa en spier definitie
  • Waar je prioriteiten liggen
    Alles. Ik wil vooral dikte krijgen op mn frame. Obliques wil ik ook meer ontwikkelen
  • Beschikbare apparatuur
    Zo goed als alles.
  • Beschikbare tijd
    Ma tm Za. Voorkeur 4 a 5x trainen
Hoop dat een aantal van jullie advies kan geven.

Grt
 
Waarom zou je alles omgooien? Ik zou na verloop van tijd gewoon wat oefeningen gaan aanpassen, of eventueel wat met je rep range spelen.
Hoe ziet je schema er nu uit?
 
Waarom zou je alles omgooien? Ik zou na verloop van tijd gewoon wat oefeningen gaan aanpassen, of eventueel wat met je rep range spelen.
Hoe ziet je schema er nu uit?

Trainingsdag 1:
Back squat 3x6-8
(exclusief opwarm sets).

Romanian deadlift 3x6-8
(exclusief opwarm sets).

leg press 3x8-12

leg curl 3x8-12

Seated calf Raise 3x8-12

Abs circuit 5 min

Trainingsdag 2:
bankdrukken 3x6-8
(exclusief opwarm sets)

(weighted) chin ups 3x6-8
(exclusief opwarm sets)

Incline dumbbell press 3x8-12

Dumbbell row of seated row 3x8-10

Rear laterals cable 3x8-12

Close grip benchpress of dippen 3x8-12

biceps barbell curls 3x8-12

Trainingsdag 3:

Back squat 3x6-8
(exclusief opwarm sets).

Romanian deadlift 3x6-8
(exclusief opwarm sets).

Front squat 3x8-12

Seated calf Raise 3x8-12

(weighted)back extension 3x10-15

Side bends 3x10-15

Abs circuit 5 min

Trainingsdag 4:
Bankdrukken 3x6-8
(exclusief opwarm sets)

(weighted) Pull ups 3x6-8
(exclusief opwarm sets)

Overhead/ militairy press 3x8-12

Bent over rows 3x6-8

schrugs (dumbbell of barbell) 3x8-12

Close grip benchpress of dippen 3x8-12

biceps barbell curls 3x8-12

Dit is momenteel mijn schema!
 
Lijkt me prima. Waarom wisselen van schema/oefeningen als het werkt?
Net van Sterling zegt, zou dan oefeningen switchen als je dat zo graag wilt ipv van ub/lb over te stappen. Dan kan je hooguit fullbody gaan doen.

Of, je kunt ook UB/LB/PPL gaan doen als je 5 dagen per week beschikbaar bent.
 
Lijkt me prima. Waarom wisselen van schema/oefeningen als het werkt?
Net van Sterling zegt, zou dan oefeningen switchen als je dat zo graag wilt ipv van ub/lb over te stappen. Dan kan je hooguit fullbody gaan doen.

Of, je kunt ook UB/LB/PPL gaan doen als je 5 dagen per week beschikbaar bent.
Het werkt ook, maar is het niet zo als je van schema veranderd na verloop van tijd dat dat de groei stimuleert? Oftewel je lichaam shockeren ?
 
Het werkt ook, maar is het niet zo als je van schema veranderd na verloop van tijd dat dat de groei stimuleert? Oftewel je lichaam shockeren ?

Waarom zou je wisselen als het werkt? Ga dan zoals ze al zeggen met je rep ranges en oefeningen schuiven, of gooi er een keer een nieuwe oefening in. Dit schema is weinig op aan te merken, dus zolang het werkt zou ik niet al té veel gaan veranderen.
 
Waarom zou je wisselen als het werkt? Ga dan zoals ze al zeggen met je rep ranges en oefeningen schuiven, of gooi er een keer een nieuwe oefening in. Dit schema is weinig op aan te merken, dus zolang het werkt zou ik niet al té veel gaan veranderen.
Keer een dropset er inknallen ofzo ;p
 
Het werkt ook, maar is het niet zo als je van schema veranderd na verloop van tijd dat dat de groei stimuleert? Oftewel je lichaam shockeren ?
Nee dit is broscience. Doet wat werkt voor jou, wisselen pas vanaf het moment dat het niet meer werkt. Never change a winning team:D
 
Af en toe een dropsetje, supersetje ofzo toevoegen kan natuurlijk geen kwaad. Hou het dan wel bij 1 oefening en alleen je laatste set(bij dropsets), en laat niet je hele training eruit bestaan.
 
Je zou eens push pull legs kunnen doen. Is wel wat aanverwant met wat je nu doet. Dan kun je wat extra oefeningen doen per spiergroep. Zien hoe je daar op reageert
 
Back
Naar boven