Fitness Seller

Opbouwen van nieuw voedingsschema

MikeNice

Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
78kg
Vetpercentage
14%
Hallo mede-sporters

Ik zal me eerst ff voorstellen.
Ik ben Mike en ben 1.81 en weeg 63KG en mijn ft% nog niet gemeten maar denk rond de 10 a 12%

Ben een sinds vorige week maandag weer begonnen met trainen en wil 3a4 keer p.w weer intensief gaan trainen, na een jaar te zijn gestopt wegens prive omstandigheden.

Nu heb ik al hier en daar wat gelezen over dat je toch min. 40a50 kcal per kg moet eten om weer goed te kunnen groeien, heb ondanks niet echt een voedingsschema en zou graag jullie hulp/menigen willen hebben om een goede voedingsschema op te stellen.

Graag serieuse reacties!
Thanks!:D

Sta op , neem een blender en stop er 100 g havermout , 50 g whey , een schep ijs en een banaan in . Shaken met water en binnenkappen .
3 uur later eet je een boterham of 4 met beleg en een liter melk .
Nogmaals 3-4 uur later eet je een hoop noten , kwark en een stuk fruit .
Paar uur later een hoop pasta met vlees/vis/eieren/bonen .
Voor je gaat slapen nog een shake met kwark , whey en chocomelk .

Je zal 6-8 keer per dag moeten eten.
Aangezien je vrij weinig weegt voor je lengte, zal je veel moeten eten en veel moeten trainen :p
's morgens 100gr havermout
Rest van de dag (telkens om de 2,5 à 3 uur) bruin brood met kipfilet/eieren/rijst; en minstens 0,5l melk per dag drinken.
's avonds best pasta's, vis, groenten, rijst.
En voor je gaat slapen nog 250gr kwark.

Is niet zeer gedetailleerd, maar het helpt wrs toch een beetje.
En gebruik de zoek-functie eens, dan zal je direct meer info vinden over voedigsschema's.

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil jullie bedanken voor de nuttige info die zijn gegeven en zal er zsm mee aan de slag gaan en als mijn schema klaar is zal ik hem op mijn topic zetten.
Ook dan hoor ik graag of er nog aanpassingen gedaan moeten worden of niet.

Thanks!:D

Terug
Naar boven