MuscleMeat

opbouwende kritiek

pappa

Cool Novice
Waardering
0
ik heb laast de enquete hier ingevuld over tevredenheid van het forum.

ik wil even iets aan jullie voor leggen.

wat mij toch regelmatig opvalt is dat veel (nieuwelingen) aangeven dat ze aan het zwemmen zijn in alle info op dit forum.

het is ook best een complex item, BB met alles wat erbij hoort.

nu heb je natuurlijk altijd mensen die te lui zijn om de moeite te nemen om iets door te lezen, maar door alle info hier kan het je wel eens gaan duizelen.
resultaat is sos meer vragen als antwoorden.

is het een optie om een soort ''do's en do'nt'' te schrijven in de verschillende hoofstukken?

dus eenvoudige richtlijnen die voor 90% van de mensen werken?

het risico is natuurlijk dat de meningen over diversen onderwerpen verdeeld zijn.
maar ik denk bijvoorbeeld aan: do's en do'nt's

eet voldoende en zo regelmatig mogelijk verdeeld over tenminste 5 maaltijden.

fruit en shake's zijn geen maaltijd.

eet geen.... tijdens of vlak voor de training.

neem altijd minimaal 1 dag rust tussen de training.

gebruik en mixen van voedingssuplementen. (whey, visolie, creatine)

wat ik ook fijn zou vinden is een verklarende woordenlijst voor de hier gebruikte afkortingen.

ps. lees goed het 1e woord van de topic titel;)

Iedereen ervaart dingen anders, niemand iedereen is het zelfde. Als iededereen het zelfde zou denken dan heb je niets aan een forum denk ik.

ik heb laast de enquete hier ingevuld over tevredenheid van het forum.

ik wil even iets aan jullie voor leggen.

wat mij toch regelmatig opvalt is dat veel (nieuwelingen) aangeven dat ze aan het zwemmen zijn in alle info op dit forum.

het is ook best een complex item, BB met alles wat erbij hoort.

nu heb je natuurlijk altijd mensen die te lui zijn om de moeite te nemen om iets door te lezen, maar door alle info hier kan het je wel eens gaan duizelen.
resultaat is sos meer vragen als antwoorden.

is het een optie om een soort ''do's en do'nt'' te schrijven in de verschillende hoofstukken?

dus eenvoudige richtlijnen die voor 90% van de mensen werken?

het risico is natuurlijk dat de meningen over diversen onderwerpen verdeeld zijn.
maar ik denk bijvoorbeeld aan: do's en do'nt's

eet voldoende en zo regelmatig mogelijk verdeeld over tenminste 5 maaltijden.

fruit en shake's zijn geen maaltijd.Een goede shake kan best een maaltijd zijn!

eet geen.... tijdens of vlak voor de training.Vlak na de training een banaan + whey is goed!

neem altijd minimaal 1 dag rust tussen de training.Onzin. Je kunt best 3 dagen achter elkaar trainen, hetzij verschillende spiergroepen

gebruik en mixen van voedingssuplementen. (whey, visolie, creatine)

wat ik ook fijn zou vinden is een verklarende woordenlijst voor de hier gebruikte afkortingen.

ps. lees goed het 1e woord van de topic titel;)

Junk niet in de cut!:D

Ik kom hier ook nog niet zo lang en wist best het e.e.a. van voeding en fitness. Maar de puntjes op de I zetten hier valt nog echt niet mee. Er is zoveel informatie, maar ook veel mensen die elkaar tegen spreken, net even een andere mening hebben. Op een gegeven moment heb je dan wel zoiets van, is alles dan goed? is alles dan fout? Wie heeft het bij het rechte eind en wat is voor mij van toepassing?

Hoe meer je leest hoe meer je weet maar ook hoe meer je in die tegenstrijdigheden terecht komt. Natuurlijk moet je voor jezelf veel uitvinden wat voor jou werkt en wat vooral niet. Maar het blijft een groot bos waarin je zelf een weg moet zoeken.

Dat had ik ook. Maar je moet gewoon paar dingen proberen en zelf beslissen wat het beste voor je is. Dat lijkt me het beste.

Je hebt mensen die zeggen dat je beter 4x10 kan doen of 4x8 voor massa etc. Probeer gewoon paar dingen uit en kijk wat voor jou het beste werkt.

Heb ik gedaan, werkt prima.

Ik wil richting miss fitness/figure.

Maar iedereen zegt wat anders. wat ik nu doe is krachttraining, probeer steeds een stapje zwaarder met om de zoveel tijd wat veranderingen in oefeningen.
Tevens wil ik wat vet verliezen. Dit door te letten op wat ik eet.

Een aantal leden hier hebben me overigens wel enorm geholpen door schema's te mailen. Daar heb ik wel echt wat aan gehad!!

Een aantal leden hier hebben me overigens wel enorm geholpen door schema's te mailen. Daar heb ik wel echt wat aan gehad!!

Ja duh... jij bent een vrouw!!
dan wordt je cker met voorrang behandeld. stelletje test bommen hier :D

OT: het enige wat ik vervelend vind is dat er mensen zijn met 1 a 2 posts en alleen maar vragen wat gewoon in de stickies staat!!
als iemand zich de moeite wil nemen om wat te maken ook al is t vrij ruk zijn de mensen hier best geneigt om normaal en goed te helpen!!

Terug
Naar boven