AndroidHealthClinic

opdrukken uit de mode???

SHUTTERSPEED zei:
ik doe ze altijd vlak voordat ik uitga, mn borst wordt er namelijk 2 x zo groot van en ik vind het wel geil 2 van die zweetvlekken onder mn oksels.

pas je dan nog wel in je Bikkembergs t-shirtje? ;)

SHUTTERSPEED zei:
ik doe ze altijd vlak voordat ik uitga, mn borst wordt er namelijk 2 x zo groot van en ik vind het wel geil 2 van die zweetvlekken onder mn oksels.
Dit kan toch niet serieus zijn???

Marijn zei:
pas je dan nog wel in je Bikkembergs t-shirtje? ;)

Idd uit zijn post kan je goed afleiden wat voor een persoon het is.
"Borst 2 x zo groot!!! Anaboluhh, pillen voor spieruh!!, geen benen trainen want ik voetbal, ik train puur natuur dus voor mij geen creatine en eiwitmiddelen" haha.

voeten op een verhoging laten rusten, opwerken naar handstand pushups, als je die met banden om je voeten kunt doen.... :D

ik vind het altijd zo mooi hoe iedereen elkaar zo lekker napraat hier.....

iemand vind opdrukken GAY dus we vinden oprdrukken maar allemaal GAY...
uitzonderingen daar gelaten!
het is zeker wel een goede oefening! ook zijn er meerdere variaties mogelijk dus vervelen gaat het ook niet...

ik wil nu niet lullig doen hoor maar ik weet zeker dat de helft van iedereen die hier commentaar loopt te leveren nog niet eens een fatsoenlijke PUSH UP kan laten zien...

calibre zei:
Beetje lachen met mijn uitspraak, uiteindelijk doet iedereen het toch voor het strand :cool:
Yeah right. Ik loop me het hele jaar uit te sloven voor die paar dagen op 't jaar dat ik naar 't strand ga met een lijf dat sommigen misschien mooi vinden. Beachboy:rolleyes:

on topic:
schuin opdrukken is al een stuk zwaarder dan gewoon opdrukken, als ik op vakantie ben en geen gym ter beschikking heb doe ik altijd super set schuin opdrukken gevolgd door plat opdrukken. Krijg er zo'n gruwelijke pomp van dat nadien niet eens normaal op m'n zij kan liggen.

rusa zei:

het is zeker wel een goede oefening! ook zijn er meerdere variaties mogelijk dus vervelen gaat het ook niet...

ik wil nu niet lullig doen hoor maar ik weet zeker dat de helft van iedereen die hier commentaar loopt te leveren nog niet eens een fatsoenlijke PUSH UP kan laten zien...

Hahahahaha, sorry hoor, maar ken echt geen 1 man die geen fatsoenlijke push up kan doen. Je lichaam is gemaakt om zoiets zeker te kunnen, net zoals je altijd een bodyweight squat kan, anders kun je niet degelijk functioneren.

BBD zei:
Hahahahaha, sorry hoor, maar ken echt geen 1 man die geen fatsoenlijke push up kan doen. Je lichaam is gemaakt om zoiets zeker te kunnen, net zoals je altijd een bodyweight squat kan, anders kun je niet degelijk functioneren.

En handstand pushup ??? ;)

Tussen mijn sets voor de borst door doe ik 10 reps pushups. Op deze manier probeer ik zoveel mogelijk spierweefsel aan te spreken wanneer ik met de volgende set begin.:cool:

re:

BBD zei:

geloof me, er zijn er hoopjes die het niet kunnen...
ik werk momenteel nog bij de landmacht, daar hoor je toch wel een fatsoenlijke pusch up te kunnen mag ik aannemen.

onze eis is 20 reps in 2 min(juiste uitvoering)

er zijn er echt hoopjes die dat niet kunnen zonder te smokkelen...

rusa zei:

haha GAY!

Maar net wat BBD zegt, er zijn wel heel weinig mensen (mannen) die geen push-ups kunnen...

Laatst bewerkt:
rusa zei:
ik werk momenteel nog bij de landmacht, daar hoor je toch wel een fatsoenlijke pusch up te kunnen mag ik aannemen.

Als dat de eis voor de landmacht is 't heel erg triest gesteld met ons leger.

En om terug te komen op je eerdere opmerking: Het is zeker goede oefening voor bepaalde doeleinden maar niet voor bodybuilden.

rusa zei:

Toen ik vroeger onder judo zat nam de leraar de eerste les nieuwkommers altijd flink onder handen om te zien of deze potentie had. In al die jaren heb ik meer dan 100+ mensen zien komen, sommige die door de wind meegenomen zouden worden en andere die door een hurricane niet eens meegnomen zouden worden, en ieder van ze kon op zn minst 10 goed uitgevoerde push ups, en een maand vonden zelfs de slechtste opdrukken al GAY makkelijk.

Hahaha 20 in 2 minuten, dan zijn de mannen in het leger inderdaad pussies. Dat meen je toch niet serieus? Als ik daar had gezeten had ik er voor mezelf wel meer gedaan, 20 in 2 minuten, daar schiet je niets mee op.

Jinsu zei:
Er zijn genoeg varianten die het fluitje van een cent laten verdwijnen, knokkels, knikkels, vingertoppen, 1 hand 2 voeten, 1 hand 1 voet, handen gestrekt naar buiten, onder de buik etc...

Ik doe ze zonder handen, al blazend, das pas hard!

• Topic Starter Topic Starter
trouwens, als je handstand push ups doet, train je dan nog wel je borstspieren?

BoTo zei:
dat verdient een : :roflol:

wil wel eens weten of iedereen hier one arm push up's kan... Ik denk het niet :) .
En wie kan one arm pull up's ?

he ? he ? :p

Ik kan ze zelf met moeite, sorry :(
Ik kan wel one arm push ups, maar met one arm pull ups ga ik maar een vijftal cm naar boven en sta ik daar stil :)

Terug
Naar boven