XXL Nutrition

opdrukken

spqmen

Cool Novice
Waardering
0
Hallo, ik ben 13 jaar en weeg ongeveer 55kg. Hoevaak moet ik voor mijn leeftijd en gewicht per set en per dag opdrukken etc? Ik eet elke dag 3 boterhammen en dan 's avonds warm eten en tussendoor soms een twix ofzo dus ik wil alleen opdrukken nogmaals hoevaak per set en per dag Bedankt groeten

dus je eet 3 boterhammen, avondeten en een twix op een dag???

ga eerst meer eten. Ik bedoel niet 1 boeterham maar wel 10...

Enkel en alleen opdrukken lijkt me ook niet zo slim.

dus je eet 3 boterhammen, avondeten en een twix op een dag???

ga eerst meer eten. Ik bedoel niet 1 boeterham maar wel 10...

Slecht advies...die 10 boterhammen. Als je zoveel boterhammen eet, gaat het gist zich uitzetten en wordt je er heel erg pappig van na enkele maanden.

Gewoon veel en gevarierd eten(4-6 boterhammen is al genoeg, als je het compenseert met 2/3 warme maaltijden, melk, brinta, kwark etc.)

10 boterhammen slecht op een dag ?? bodybuilders eten wel boven de 20 boterhammen op een dag , en dan daarbij dat eten wat jij opnoemt

10 boterhammen slecht op een dag ?? bodybuilders eten wel boven de 20 boterhammen op een dag , en dan daarbij dat eten wat jij opnoemt

Het is niet slecht, het is alleen overdrevenveel. Ik heb ook gebulkt een aantal maanden op 12-16 per dag. Je kan je kcal-inname ook uit andere dingen halen. Bijv 150 gr. brinta ipv 100 gr. En tussen de middag macaroni/aardappelen toen en later weer rijst.

Het is niet slecht, het is alleen overdrevenveel. Ik heb ook gebulkt een aantal maanden op 12-16 per dag. Je kan je kcal-inname ook uit andere dingen halen. Bijv 150 gr. brinta ipv 100 gr. En tussen de middag macaroni/aardappelen toen en later weer rijst.

Nee een te enthousiaste en te ongeduldige 13 jarige jongen adviseren 2/3 warme maaltijden per dag te bereiden... das pas een goed advies

Gasten dit is gewoon dikke fake loop jullie niet zo op te winden:P

Nee een te enthousiaste en te ongeduldige 13 jarige jongen adviseren 2/3 warme maaltijden per dag te bereiden... das pas een goed advies

Nou ze hoeven niet warm te zijn, maar een 13-jarige op een calortie-arm dieet te zien opgroeien doet pijn. Niet alleen doet hij zijn lichaam te kort, maar zijn hersenen zullen ook niet optimaal gebaat zijn bij een ondervoedingsdieet (en een tekort aan domme mensen hebben we toch al niet).

Iemand adviseren goed te eten (ontbijt, lunch, diner) met een snack tussendoor is wat anders dan iemand op een full-blown BB-bro dieet te zetten.

Wat dat opdrukken betreft, gewoon vaak opdrukken. Wil je 100 keer opdrukken, doe dan 100 keer opdrukken verdeeld over de dag. Als je begint met 20 keer op een dag 5 keer op te drukken, kun je dat na verloop van tijd uitbreiden naar 10 keer 10 (of 20 keer 10), 5 keer 20 en uiteindelijk 1 keer 100. Probeer het maar een keeer.

Of doe dit.. begin 'sochtends met zo vaak opdrukken als je kunt, en doe er dan verdeeld over de dag de missende reps bij om uiteindelijk tot 100 te komen. Nu gewoon iedere dag proberen bij elke "set" een rep meer te maken.

Slecht advies...die 10 boterhammen. Als je zoveel boterhammen eet, gaat het gist zich uitzetten en wordt je er heel erg pappig van na enkele maanden.

Gewoon veel en gevarierd eten(4-6 boterhammen is al genoeg, als je het compenseert met 2/3 warme maaltijden, melk, brinta, kwark etc.)

Ik eet zo'n 12-15 boterhammen op een dag en ben echt niet 'pappig'

Denk je dat hij 2-3 warme maaltijden op een dag kan gaan eten?? Hij is 13...

Ja jongen! Dat kan hij toch nog helemaal niet... Hij is 13! Hij heeft nog geen tandjes! Hij moet gewoon 15 boterhammen zonder korstjes op een dag wegzuigen. Met pindakaas natuurlijk.

wat sta jij te lullen, ik eet al een boterham of 10 voor de middag alleen al...

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga nu goed eten, veel boterhammen, eiwitten enzovoorts, en gezond. Maar hoevaak moet ik opdrukken per dag in sets en hoevaak herhalen? Over jaartje ga ik wel gewichten kopen maar is nu nog slecht voor me. En hoeveel sit ups voor me buikspieren moet ik doen ik doe er nu 2x per dag 25

niet elke dag opdrukken... doe maar om de dag. doe maar 5 sets ofzo, misschien wel 10...

sit-ups ook 5 sets of 10... ook om de dag.

jij hoeft hem toch ook geen 2-3 warme maaltijden per dag op dringen?

Let maar op over een aantal maandjes...

Hoezo kan hij dat niet dan? Zichzelf met 15 boterhammen volproppen is een pretje ja, kan hij net zo goed leren hoe je warme maaltijden voorbereid(Niks moeilijks aan macaroni en aardappels/rijst). Is goed voor zijn zelfdiscipline, leert hij meteen zelfstandig te worden.

Ik denk dat hij er meer aan heeft, nu al gevarierd en goed te eten.

• Topic Starter Topic Starter
's morgens 10x opdrukken, 5 sets - 25x sit-ups, 5 sets
's middags 10x opdrukken, 5 sets - 25x sit-ups, 5 sets
's avonds 10x opdrukken, 5 sets - 25x sit-ups, 5 sets
En gezond eten dus
Wanneer zie ik een sixpack en goede armspieren? grt

Terug
Naar boven