XXL Nutrition

opdrukken

• Topic Starter Topic Starter
uhu sla en stootkracht komt uit biceps:D

--____--
Opdrukken gaat je niets helpen, meld je aan bij een kickbokschool of ga gewichten kopen of ga naar de sportschool. SUCCES.
Dus ik kan zo'n optrek hek kopen of ergens optrekken in huis waar dat kan en zo kan i kharder slaan?

optrekken is biceps, stoten is triceps..

Optrekken is rug.

...en biceps. Wil je harder stoten koop een stootzak.

Ik wist niet dat bij iemands huis aanbellen zodat de turkjes stoppen met vechten en wegfietsen nu al als een vecht techniek wordt beschouwd.

Ik wist niet dat bij iemands huis aanbellen zodat de turkjes stoppen met vechten en wegfietsen nu al als een vecht techniek wordt beschouwd.
Weet niet wat jij ligt te praten ik zei dat ik vecht technieken ken daarmee bedoel ik dat ik jou een trap geef en je bewusteloos ligt of dat ik met bepaalde technieken een paar mensen kan uitschakelen in een korte tijd

Weet niet wat jij ligt te praten ik zei dat ik vecht technieken ken daarmee bedoel ik dat ik jou een trap geef en je bewusteloos ligt of dat ik met bepaalde technieken een paar mensen kan uitschakelen in een korte tijd

Gast je bent 13, als iemand een flinke scheet laat lig jij al om ;) Welke vecht techniek heb jij dan al beheerst op je 13e mr. Lee, dat je iemand bewusteloos kan schoppen, en meerdere personen kan omleggen in korte tijd. Of bedoel je daar peuters mee? Dan kan het idd wel :D

Karate, doe ik al 5 jaar :)

jumpstyle :)

Haha, wat een topic

Ga of naar de sportschool, of doe gewoon 3-4x p week wat optrekken, opdrukken, dips, lunges en eet gezond.

Opdrukken en een voedingsschema is echt zonde van je tijd!

Ps wil je echt resultaat zou ik gaan kuren en opdrukken!

...en biceps. Wil je harder stoten koop een stootzak.

Nee hoor, dan moet je meer nken..;)

OT:

Ik zou om de dag opdrukken, maar niet alleen opdrukken...

Zou ongeveer zo iets doen:

Ma:

- Opdrukken 9 sets 10 herhalingen (smal, breed en normaal, dus 3 sets per wijdte)
- Sitt ups recht 3 sets
- Sitt ups schuin 3 sets
- Dippen tussen twee stoelen (tricep): 3 sets 10 herhalingen

Di:

- Optrekken (aan de trap of iets dergelijks in verschillende breedtes) net zolang tot je ongeveer 40 herhalingen hebt gedaan.
- Lunges (uitstappen)

Wo:
- Sitt ups recht 3 sets
- Sitt ups schuin 3 sets

Do=Ma exclusief sittups
Vr=Di inclusief sit ups

En het weekend neem je lkkr rust..

ahahha dit is zo hard fake kan niet anders rofl....

Terug
Naar boven