AndroidHealthClinic

opeens niet meer afvallen

ashraf

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
84kg
Vetpercentage
19%
hallo iedereen.
ik ben immiddels in 3-4 maanden tijd 10 kg afgevallen.
ik ben nu 1.80 en weeg 82 kg alleen ik zie de laatste tijd geen vooruitgang
ik heb me tdee opnieuw uitgerekend en heb me eetschema daar aan aangepast.
hebben jullie nog tips doe momenteel 4-5 keer crosstrainer 30-40 min
1 keer tennis 60 min. en maandag woensdag vrijdag krachtraining (zondag afentoe ook )
alle tips zijn welkom
mvg ashraf

Ik verwacht dat je lichaam aan de continue cardiobelasting is gaan wennen. Ik zou de intensiteit verhogen van cardio en hetzelfde blijven eten. Als dit onvoldoende werkt voor je, kan je altijd nog wat zaken in dagelijkse energie-inname.

hallo iedereen.
ik ben immiddels in 3-4 maanden tijd 10 kg afgevallen.
ik ben nu 1.80 en weeg 82 kg alleen ik zie de laatste tijd geen vooruitgang
ik heb me tdee opnieuw uitgerekend en heb me eetschema daar aan aangepast.
hebben jullie nog tips doe momenteel 4-5 keer crosstrainer 30-40 min
1 keer tennis 60 min. en maandag woensdag vrijdag krachtraining (zondag afentoe ook )
alle tips zijn welkom
mvg ashraf

Ik weet niet of je veel koolhydraten eet per dag ? Maar ik zou proberen deze nog te verminderen, en vervangen door gezonde vetten en eiwitten.
Hoop dat je er iets aan hebt.

Ik zou een weekje rustig aan doen met cardio en dan weer knallen. Geef je lichaam ff wat rust.

Als je afvalt, dan verbruik je ook iets minder energie. Dus minder eten of meer, langer of intensiever sporten.

Ik zou een weekje rustig aan doen met cardio en dan weer knallen. Geef je lichaam ff wat rust.

+1

Het is zo simpel he.. en toch komen er mensen nog met reacties van: Ik zou minderen in kh.. kom op he... Verander eerst je training of iets anders en verander pas je voeding als je nog steeds geen vooruitgang ziet.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven