Fitness Seller

Open Rotterdamse Kampioenschappen 2014, 13 april

Bezoekers in dit topic

Mark1991

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
8 dec 2012
Berichten
278
Waardering
18
Lengte
1m86
Massa
92kg
Yo gasten,

Gaan er nog dbb'ers heen? En doen er nog dbb'ers mee?
 
Ben gekwalificeerd maar komt me heel slecht uit..
 
Yep ik ben er, als een soort van begeleider :)
 
Iedereen succes.
 
En? Heeft iemand de uitslagen?
 
9 uur vanavond pas! Rob S. doet ook mee, heb al wat foto's gezien van vrienden van me. Die maat van mij die mee doet draaid de zelfde klasse als Rob dus ben benieuwd. Ik zou er ook bij zijn maar ben zo ziek als een hond helaas.
 
Heb ook al wat foto's voorbij zien komen. Alleen niet on stage.
 
Ik wel on-stage maar gemaakt met een telefoon dus k*t kwaliteit..
 
Ben erg benieuwd, vorige wedstrijd zag Rob.s er strak uit op de foto's!
 
Ik ben net tweede geworden. Was heel close, ben voornamelijk verloren op presentatie. Hij had net 1 stem meer op de eerste plaats. Nu dus volop daaraan werken zodat ik hem op het NK terug pak ;) De jongen die van me won werd overigens ook unaniem eerste op de overall. Volgens mij heet hij Jarzinho.
 
Ik ben net tweede geworden. Was heel close, ben voornamelijk verloren op presentatie. Hij had net 1 stem meer op de eerste plaats. Nu dus volop daaraan werken zodat ik hem op het NK terug pak ;) De jongen die van me won werd overigens ook unaniem eerste op de overall. Volgens mij heet hij Jarzinho.

Hmm, blijft een jury-sport maar ik zou jou eerder op de 1e plaats zetten (maar dan nipt aan de andere kant). Presentatie is natuurlijk rete-belangrijk doch in mijn beleving zijn andere zaken 'iets' belangrijker en pas als die 'gelijk' zijn vergelijk je de presentatie-kwaliteiten.
 
Jarzinho was duidelijk de beste, verdiende overall titel :)

---------- Toegevoegd om 14:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:58 ----------

Hmm, blijft een jury-sport maar ik zou jou eerder op de 1e plaats zetten (maar dan nipt aan de andere kant). Presentatie is natuurlijk rete-belangrijk doch in mijn beleving zijn andere zaken 'iets' belangrijker en pas als die 'gelijk' zijn vergelijk je de presentatie-kwaliteiten.

Welke andere zaken doel je op?
 
Hmm, blijft een jury-sport maar ik zou jou eerder op de 1e plaats zetten (maar dan nipt aan de andere kant). Presentatie is natuurlijk rete-belangrijk doch in mijn beleving zijn andere zaken 'iets' belangrijker en pas als die 'gelijk' zijn vergelijk je de presentatie-kwaliteiten.

Volgens mij draait alles om de presentatie. Je moet immers laten zien wat je hebt.
En je kan natuurlijk de pech hebben dat je iemand treft dat zo enorm goed 'flowt' en iets neer weet te zetten dat je wel 9 KG in je klasse zwaarder bent etc maar het er toch anders uitziet.

En misschien is dat nog wel het grootste compliment dat je als underdog ineens iets geweldigs kan presenteren.

edit:

Vind Rob S wel een grote mofo. Over 2 weken maar eens zien hoe groot dat is echt is.
 
Laatst bewerkt:
Zijn slechte fotoos maar beter iets dan niets :)

_MG_2857.jpg


_MG_2859.jpg
 
Zijn slechte fotoos maar beter iets dan niets :)

Ik heb natuurlijk niet de wedstrijd gezien dus het is daarom misschien niet eerlijk om mijn mening te geven
Maar afgaande op bovenstaande 2 foto's vind ik Rob toch wel de completere bodybuilder
 
Heet hij nou een muts op :p?
 
Waar kan ik meer foto's of filmpjes vinden?
 
Back
Naar boven