MuscleMeat

Open Sterkste Man van Vlaanderen

Lol @ lanfeust nice dude en dries ik snap wat je bedoelt! gefeliciteerd alle!

gefeliciteerd jp met je tweede titel in 3 dagen,echt top!

hahaha dries, zo snel krijg je lanfeust niet kapot hoor ;)

Hallo iedereen

Ik was er gisteren bij en het was een ware titanenstrijd.
Maar voor mij en vele andere toeschouwers was Fouad de ware winnaar van deze wedstrijd.
Hij heeft laten zien dat je niet een reus hoeft te zijn om zulke prestaties te leveren.
Ook was het een publiekstrekker en een zeer symphatieke en aardige jongeman.
Die met zijn karakter tot superprestaties komt.
Dus bij deze wil ik Fouad bedanken voor een toffe dag en we wensen hem veel suc6 met zijn sport.
Ook de andere deelnemers bedankt voor de leuke dag.

• Topic Starter Topic Starter
Hallo iedereen

Maar voor mij en vele andere toeschouwers was Fouad de ware winnaar van deze wedstrijd.
Hij heeft laten zien dat je niet een reus hoeft te zijn om zulke prestaties te leveren.
Dus bij deze wil ik Fouad bedanken voor een toffe dag en we wensen hem veel suc6 met zijn sport.

Welkom op dit forum , en je hebt gelijk wat Fouad betreft het is een beest ,

maar zo is het ingedeeld en niet in lengte klasse's ;)

Hallo iedereen

welkom!

Jp gefelicteerd echt super!!

Ik vond deze wedstrijd wel intressant omdat ik nu eindelijk kon zien hoe Raymond het zou doen ten opzichte van Fouad en Jp.

Conclusie is dat hij de finale wel zou halen maar ook hij geen bedreiging zou vormen voor Jarno.

Wanneer staat er nou iemand op die hem kan benaderen?

Jp over 2 jaar??

Ik vond deze wedstrijd wel intressant omdat ik nu eindelijk kon zien hoe Raymond het zou doen ten opzichte van Fouad en Jp.

Conclusie is dat hij de finale wel zou halen maar ook hij geen bedreiging zou vormen voor Jarno.

Jp over 2 jaar??

Denk dat Jarno zijn broertje Erik opleid om hem te gaan verslaan zodat de sterkste in de Familie blijft;)

Laatst bewerkt:
erik valt nog mee hij hoort over 2 jaar vast wel bij de A's denk dat JP sterker is dan hem dan!!:)

Jp over 2 jaar??

Raymond had al 3 maanden niet getraind. En over dat opstaan kan je wel vergeten...Jarno had ook niet binnen een jaar het nivo wat ie nu heeft. Deze sport kost gewoon heel veel tijd om op een bepaald nivo te komen, vooral in een land zonder enige krachtsport passie.

Raymond had al 3 maanden niet getraind. En over dat opstaan kan je wel vergeten...Jarno had ook niet binnen een jaar het nivo wat ie nu heeft. Deze sport kost gewoon heel veel tijd om op een bepaald nivo te komen, vooral in een land zonder enige krachtsport passie.

precies JP heb je 100%gelijk in t duurt jaren maar ja je hebt dr wat voor toch?:D
en qua krachtsport is nederland wat laks.. t zijn meer de zwemmers enz..

de foto's zijn door en morgen is de wedstrijd tekst door.
Jan heeft vakantie maar is er een gaatje dan zal hij die benutten om de site up to date te houden.
En verder Als sommige hadden willen zien hoe de verhouding was geweest hoe Raymon zich zou moeten bewijzen tegenover J.p en fouad had je eens op andere wedstrijden moeten komen kijken hoe dat verlopen is.
Hij hoeft zich niet meer te bewijzen.
Hij heeft zijn vruchten al verdient.en afgeworpen.
Conclusie is er trouwens ook niet,want Raymon zal nooit aan een sterkste man van Nederland wedstrijd willen meedoen.(never),nooit!!!!
want daar is in hem en in mijn ogen geen eer aan te behalen.
(Mijn en Raymon zijn mening zonder daar iemand schade mee aan te richten of te benadelen).Het is ieders eigen keuze en wil om met deze wedstrijd mee te dingen voor de nederlandse title.
En de jongens die Raymon en mij kunnen en die heren die dit weten en dit lezen kunnen dit beamen.
daar is geen conlusie en geen discussie over mogelijk.
En verder laat ik het hier bij.
welterusten.

En verder Als sommige hadden willen zien hoe de verhouding was geweest hoe Raymon zich zou moeten bewijzen tegenover J.p en fouad had je eens op andere wedstrijden moeten komen kijken hoe dat verlopen is.
Hij hoeft zich niet meer te bewijzen.
Hij heeft zijn vruchten al verdient.en afgeworpen.
Conclusie is er trouwens ook niet,want Raymon zal nooit aan een sterkste man van Nederland wedstrijd willen meedoen.(never),nooit!!!!
want daar is in hem en in mijn ogen geen eer aan te behalen.
(Mijn en Raymon zijn mening zonder daar iemand schade mee aan te richten of te benadelen).Het is ieders eigen keuze en wil om met deze wedstrijd mee te dingen voor de nederlandse title.
En de jongens die Raymon en mij kunnen en die heren die dit weten en dit lezen kunnen dit beamen.
daar is geen conlusie en geen discussie over mogelijk.

Mis ik iets? Wat is dit voor raar berichtje, Roy?
Mogen JP of Fouad niet winnen?
Graag meer duidelijkheid.

Hey Doetze.
uhm?
tuurlijk wel!!als ik niet zou willen dat Fouad zou winnen?
dat kan toch niet ik heb hem toch begeleid en Raymon op de wedstrijd?
dat zou toch tegen de principes zijn.
ik citeer terug naar wat wannabestrong schreef:

Nou Raymon heeft al meerdere wedstrijden gedraaid tegen Fouad en gewonnen,en tegen J.P.
de tweede keer eerste keer in Vlaardingen 2007 en gewonnen.
Als wannabestrong de geschiedenis had geweten van de wedstrijden en mischien gezien had dan had hij dat ook geweten.
En J.P. en Fouad zijn maatjes zeg ,dat zou toch een absurde gedachte zijn, als ik mijn maatjes het kampioenschap niet zou gunnen,ik heb me de hele dag de kapot gerent en gecoached voor J.P. en Fouad.
Ik Ben begeleider van fouad en Raymon over drie weken in Zwitserland.
En heb hem zelf die wedstrijd aanbevolen,Ik verzorg zijn documentatie voor een wedstrijd te analiseren,en dan denken dat ik het die jongens niet gun,bah nee Doetze dat zou een krankzinnige gedachtte zijn.
en dan de laatste zin van wannabestrong,wanneer er dan wel iemand is die hem aankan>
Nou op dit moment niemand!! Klaar......
Maar wannabestrong citeert het zo,dat Raymon het eens een keer niet gehaald heeft tegen J.P. en Fouad en dan zou hij het in een keer niet aan kunnen tegen Jarno,Nou dat zal ook nooit gebeuren dat ramon meedoet aan de sterkste man van nederland om dat hij een conflict heeft met de organisatie van de i.f.s.a. en wel met de himself Marcel Mostert.
dus kan hij zich niet bewijzen en zou dus ook nooit meedoen.
en dan zei ik hij hoeft zich voor niemand te bewijzen,hij heeft meer prijzen en wedstrijden in Nederland gewonnen dan wie dan ook.alleen de nationale titel niet.
groetjes roy;)mischien was dit beter die uitleg?:D

Nu snap ik het!
Ik ben weer helemaal bij!;)

vind het wel nice wat je doet, die athleten begeleiden zodat ze zich enkel maar bezig moete houden met hun training.

Na een half uur door het Vlaamse (boeren)landschap te rijden zoekende naar een parkeerplek heb ik de wedstijd vanaf half 5 tot het einde nog kunnen bekijken. Als eerste mijn felicitaties naar alle deelnemers voor een goede prestaties. Wat mij betreft is de man van de match toch zeker Tom Mestdagh (a.k.a. Lanfeust/Wolverine). Wat een inzet en wat een eindklassering heeft dat opgeleverd! :thumbs:

Verder natuurlijk de prestatie van Dries: Nog een jaartje of 2 en je kan je écht meten met de grote mannen! Het was een goed georganiseerd geheel (op de car deadlift na, daar had ik enige twijfel over de jurering).

Terug
Naar boven