- Waardering
- 196
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
; Ik heb uiteindelijk nog een kinderfietsje moeten demonteren om aan de 3 moeren te komen! 
Hallo iedereen
Ik was er gisteren bij en het was een ware titanenstrijd.
Maar voor mij en vele andere toeschouwers was Fouad de ware winnaar van deze wedstrijd.
Hij heeft laten zien dat je niet een reus hoeft te zijn om zulke prestaties te leveren.
Ook was het een publiekstrekker en een zeer symphatieke en aardige jongeman.
Die met zijn karakter tot superprestaties komt.
Dus bij deze wil ik Fouad bedanken voor een toffe dag en we wensen hem veel suc6 met zijn sport.
Ook de andere deelnemers bedankt voor de leuke dag.

Hallo iedereen
Ik was er gisteren bij en het was een ware titanenstrijd.
Maar voor mij en vele andere toeschouwers was Fouad de ware winnaar van deze wedstrijd.
Hij heeft laten zien dat je niet een reus hoeft te zijn om zulke prestaties te leveren.
Ook was het een publiekstrekker en een zeer symphatieke en aardige jongeman.
Die met zijn karakter tot superprestaties komt.
Dus bij deze wil ik Fouad bedanken voor een toffe dag en we wensen hem veel suc6 met zijn sport.
Ook de andere deelnemers bedankt voor de leuke dag.
Jp gefelicteerd echt super!!
Ik vond deze wedstrijd wel intressant omdat ik nu eindelijk kon zien hoe Raymond het zou doen ten opzichte van Fouad en Jp.
Conclusie is dat hij de finale wel zou halen maar ook hij geen bedreiging zou vormen voor Jarno.
Wanneer staat er nou iemand op die hem kan benaderen?
Jp over 2 jaar??

erik valt nog mee hij hoort over 2 jaar vast wel bij de A's denk dat JP sterker is dan hem dan!!![]()

Jp gefelicteerd echt super!!
Ik vond deze wedstrijd wel intressant omdat ik nu eindelijk kon zien hoe Raymond het zou doen ten opzichte van Fouad en Jp.
Conclusie is dat hij de finale wel zou halen maar ook hij geen bedreiging zou vormen voor Jarno.
Wanneer staat er nou iemand op die hem kan benaderen?
Jp over 2 jaar??
Raymond had al 3 maanden niet getraind. En over dat opstaan kan je wel vergeten...Jarno had ook niet binnen een jaar het nivo wat ie nu heeft. Deze sport kost gewoon heel veel tijd om op een bepaald nivo te komen, vooral in een land zonder enige krachtsport passie.

precies JP heb je 100%gelijk in t duurt jaren maar ja je hebt dr wat voor toch?
en qua krachtsport is nederland wat laks.. t zijn meer de zwemmers enz..

En verder Als sommige hadden willen zien hoe de verhouding was geweest hoe Raymon zich zou moeten bewijzen tegenover J.p en fouad had je eens op andere wedstrijden moeten komen kijken hoe dat verlopen is.
Hij hoeft zich niet meer te bewijzen.
Hij heeft zijn vruchten al verdient.en afgeworpen.
Conclusie is er trouwens ook niet,want Raymon zal nooit aan een sterkste man van Nederland wedstrijd willen meedoen.(never),nooit!!!!
want daar is in hem en in mijn ogen geen eer aan te behalen.
(Mijn en Raymon zijn mening zonder daar iemand schade mee aan te richten of te benadelen).Het is ieders eigen keuze en wil om met deze wedstrijd mee te dingen voor de nederlandse title.
En de jongens die Raymon en mij kunnen en die heren die dit weten en dit lezen kunnen dit beamen.
daar is geen conlusie en geen discussie over mogelijk.
mischien was dit beter die uitleg?