- Waardering
- 39
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, ik jou vreemd genoeg ook niet... Ik heb nog even gezocht, maar tervergeefs. Ik zag wel een paar andere bekende gezichten uit de Belgische PL wereld, was je met die groep mee daar?

haha nee ik stond bij enkele makkers, non-pl
maar normaal had je me moeten horen![]()

Wat mij betreft is de man van de match toch zeker Tom Mestdagh (a.k.a. Lanfeust/Wolverine). Wat een inzet en wat een eindklassering heeft dat opgeleverd!![]()
Zeer machtige wedstrijd met prachtige prestaties, ik hoop volgend jaar ook te kunnen deelnemen
natuurlijk heeft mijn broertje dat schitterend gedaan, zeker als je bedenkt dat hij maar 88kg weegt !
Die papz*k Florent Veldeman weegt verdorie letterlijk het dubbele en kon bijlange niet mee, en dan maar in de media verkondigen hoe sterk hij is. Wat een zielige gast is me dat zeg.
Verder steun ik je wel in je opmerking over de car deadlift. Ergens was het niet eerlijk dat ik met een ROM van 5cm al die anderen die normaal meer kunnen deadliften dan ik (Dries, Joerie Polfliet, Jeffrey Philips,... eigenlijk iedereen) zo ver achter mij gelaten heb en zo een 4° plaats behaald heb in het onderdeel. Dat geeft ergens een wrang gevoel.
Nee ik vind dat juist niet verkeerd. Waar jij een duidelijk voordeel had bij de deadlift, werkt je lengte bij de stones weer in je nadeel. Ik bedoelde dat bij sommige deelnemers (vooral bij de eerste had ik de indruk), het niet duidelijk was wanneer een rep nu wel of niet telde.
Trouwens, volgens mij stonden wij naast elkaar snoob. Ik meen je te herkennen op die fotoIk had een witte polo met blauwe strepen aan en stond daar die broodjes hesp naar binnen te werken
![]()

natuurlijk heeft mijn broertje dat schitterend gedaan, zeker als je bedenkt dat hij maar 88kg weegt!

haha ja ik stond links, veel lawaai he, nu is het hier stil op de bureau want ik ben nog altijd hees![]()
Ik was echt verbaasd dat meerdere kandidaten niet wisten hoe een log press uit te voeren. Komieker waren diegene die het gewicht strict proberen te pressen ipv een push press of zoals lanfeust een split jerk uit te voeren.
Je moet niet alleen sterk zijn, maar ook slim.

Jij was die blonde zotin links van mij die stond te roepen altijd?
Lanfeust => Ik vond je zelf ook een van de betere kandidaten. De car deadlifts was mooi gedaan, maar de log press heeft bij mij meer indruk achter gelaten. Je techniek was mooi & snel.
Ik was echt verbaasd dat meerdere kandidaten niet wisten hoe een log press uit te voeren. Komieker waren diegene die het gewicht strict proberen te pressen ipv een push press of zoals lanfeust een split jerk uit te voeren.
Je moet niet alleen sterk zijn, maar ook slim.

Hé man, jou heb ik gemist, waarom niet ff goeiendag komen zeggen?![]()
Hé man, jou heb ik gemist, waarom niet ff goeiendag komen zeggen?![]()