MuscleMeat

Open Sterkste Man van Vlaanderen

he ik heb je niet gezien ???

Nee, ik jou vreemd genoeg ook niet... Ik heb nog even gezocht, maar tervergeefs. Ik zag wel een paar andere bekende gezichten uit de Belgische PL wereld, was je met die groep mee daar?

• Topic Starter Topic Starter
Nee, ik jou vreemd genoeg ook niet... Ik heb nog even gezocht, maar tervergeefs. Ik zag wel een paar andere bekende gezichten uit de Belgische PL wereld, was je met die groep mee daar?

Hoe kun je zo'n knappe dame nu niet zien :p

haha nee ik stond bij enkele makkers, non-pl ;)
maar normaal had je me moeten horen :D

Wat mij betreft is de man van de match toch zeker Tom Mestdagh (a.k.a. Lanfeust/Wolverine). Wat een inzet en wat een eindklassering heeft dat opgeleverd! :thumbs:

Nu moet je ook niet overdrijven. De inzet en klasse waarmee Fouad en JP die wedstrijd doorgingen kan ik echt niet aan tippen. Heb je gezien hoe snel JP ging met die Yoke? Ik zou zelfs moeite moeten doen om zonder gewicht zo snel te lopen. Neen, ik ben zeer tevreden met mijn prestatie maar meer moet je er nu ook niet achter zoeken. Alle lof en prijzen gaan terecht naar Fouad (als redelijk lichte toch zo uit de kast komen), JP en Raymond (die toch al 3 maand niet getraind heeft).

Verder steun ik je wel in je opmerking over de car deadlift. Ergens was het niet eerlijk dat ik met een ROM van 5cm al die anderen die normaal meer kunnen deadliften dan ik (Dries, Joerie Polfliet, Jeffrey Philips,... eigenlijk iedereen) zo ver achter mij gelaten heb en zo een 4° plaats behaald heb in het onderdeel. Dat geeft ergens een wrang gevoel.

Zeer machtige wedstrijd met prachtige prestaties, ik hoop volgend jaar ook te kunnen deelnemen

natuurlijk heeft mijn broertje dat schitterend gedaan, zeker als je bedenkt dat hij maar 88kg weegt !

Die papz*k Florent Veldeman weegt verdorie letterlijk het dubbele en kon bijlange niet mee, en dan maar in de media verkondigen hoe sterk hij is. Wat een zielige gast is me dat zeg.

Zeer machtige wedstrijd met prachtige prestaties, ik hoop volgend jaar ook te kunnen deelnemen

natuurlijk heeft mijn broertje dat schitterend gedaan, zeker als je bedenkt dat hij maar 88kg weegt !

Die papz*k Florent Veldeman weegt verdorie letterlijk het dubbele en kon bijlange niet mee, en dan maar in de media verkondigen hoe sterk hij is. Wat een zielige gast is me dat zeg.

nja hij weegt het meer dan het dubbele maar dat zal em wel niet ten goede komen, zen grootte iig ook niet. Moest ie es 50kg afvallen ofzo en aan zen techniek werken zou het al veel schelen. Ge kon wel zien da em teleurgesteld was van zen eigen na sommige proeven, maarja ge zou voor minder .

Verder steun ik je wel in je opmerking over de car deadlift. Ergens was het niet eerlijk dat ik met een ROM van 5cm al die anderen die normaal meer kunnen deadliften dan ik (Dries, Joerie Polfliet, Jeffrey Philips,... eigenlijk iedereen) zo ver achter mij gelaten heb en zo een 4° plaats behaald heb in het onderdeel. Dat geeft ergens een wrang gevoel.

Nee ik vind dat juist niet verkeerd. Waar jij een duidelijk voordeel had bij de deadlift, werkt je lengte bij de stones weer in je nadeel. Ik bedoelde dat bij sommige deelnemers (vooral bij de eerste had ik de indruk), het niet duidelijk was wanneer een rep nu wel of niet telde.

Nee ik vind dat juist niet verkeerd. Waar jij een duidelijk voordeel had bij de deadlift, werkt je lengte bij de stones weer in je nadeel. Ik bedoelde dat bij sommige deelnemers (vooral bij de eerste had ik de indruk), het niet duidelijk was wanneer een rep nu wel of niet telde.

Nja idd vind ik ook, de proef was je op het lijf geschreven, so what? Das een ideale proef voor jou, de stones etc ben je dan benadeeld. Groot zijn heeft zijn voor- en nadelen, klein zijn idem. Ik vind dat het totaal nix afdoet van u prestatie

Trouwens, volgens mij stonden wij naast elkaar snoob. Ik meen je te herkennen op die foto ;) Ik had een witte polo met blauwe strepen aan en stond daar die broodjes hesp naar binnen te werken :D

Trouwens, volgens mij stonden wij naast elkaar snoob. Ik meen je te herkennen op die foto ;) Ik had een witte polo met blauwe strepen aan en stond daar die broodjes hesp naar binnen te werken :D

lol ge hebt tons zeker een uur vlak voor me gestaan :D

haha ja ik stond links, veel lawaai he, nu is het hier stil op de bureau want ik ben nog altijd hees :)

en tom, je moet niet zo bescheiden doen, ge hebt daar godverdekke goe uw best gedaan! en dat ge voordeel had bij die deadlift kunt ge ni aan doen, zoals gezegd, voor de rest werkt het alleen maar in uw nadeel uw kleine gestalte! bij duckwalk bvb...

en tja, over florent... valt ni veel over te zeggen he, de kerel heeft 0,0 techniek... hopen dat hij het nu inziet en er iets aan doen, maar denk dat hij inderdaad eerst wat gewicht kwijt moet zien te raken

haha ja ik stond links, veel lawaai he, nu is het hier stil op de bureau want ik ben nog altijd hees :)

Jij was die blonde zotin links van mij die stond te roepen altijd?

Lanfeust => Ik vond je zelf ook een van de betere kandidaten. De car deadlifts was mooi gedaan, maar de log press heeft bij mij meer indruk achter gelaten. Je techniek was mooi & snel.

Ik was echt verbaasd dat meerdere kandidaten niet wisten hoe een log press uit te voeren. Komieker waren diegene die het gewicht strict proberen te pressen ipv een push press of zoals lanfeust een split jerk uit te voeren.

Je moet niet alleen sterk zijn, maar ook slim.

eeuhm blond en zottin zijn niet meteen woorden die bij mij passen :P
gewoon, zwart topje of witte trui, drakentattoo op schouder

Ik was echt verbaasd dat meerdere kandidaten niet wisten hoe een log press uit te voeren. Komieker waren diegene die het gewicht strict proberen te pressen ipv een push press of zoals lanfeust een split jerk uit te voeren.

echt é, stonder daar paar met een rode kop te duwen ipv hun benen eventjes te gebruiken :rolleyes:

Jij was die blonde zotin links van mij die stond te roepen altijd?

Lanfeust => Ik vond je zelf ook een van de betere kandidaten. De car deadlifts was mooi gedaan, maar de log press heeft bij mij meer indruk achter gelaten. Je techniek was mooi & snel.

Hé man, jou heb ik gemist, waarom niet ff goeiendag komen zeggen? ;)

Hé man, jou heb ik gemist, waarom niet ff goeiendag komen zeggen? ;)

ja eigenlijk waarom niet? er waren er blijkbaar heel veel van het forum, was eigenlijk voor ons ook wel leuk geweest om jullie eens te ontmoeten en een babbeltje te slaan.

ivm dries zijn rug: hij had kramp in zijn buikspieren.

Terug
Naar boven