XXL Nutrition

Open Sterkste Man van Vlaanderen

ja eigenlijk waarom niet? er waren er blijkbaar heel veel van het forum, was eigenlijk voor ons ook wel leuk geweest om jullie eens te ontmoeten en een babbeltje te slaan.

ivm dries zijn rug: hij had kramp in zijn buikspieren.

ja ik stond bij u broer aan da hotdog kraam te praten, komt gij daar iets zeggen, wil ik goeiedag zegge en ge keerde u gat al :p

Idd, was een kramp aan de rechterkant van men buikspieren. Had er al een paar onderdelen last van, maar is blijkbaar opeens erger geworden tijdens de stones.

• Topic Starter Topic Starter
Zo te horen is er niet gedacht aan een eerbetoon aan Jesse Marunde ???

Had Jesse Marunde een ingeschreven deelnemer geweest dan was het wel gepast vind ik, maar het publiek bestond voornamelijk uit kermis gangers, wat kan hun dat wat schelen dat een of andere amerikaan het loodje heeft gelegd. + Het feit dat er een kermis aan de gang was maakt het moeilijk om een minuut stilte te houden.

Denk dat elke deelnemer die ervan op de hoogte was wel ff aan Jesse gedacht heeft tijdens één of meer van de onderdelen. Iedereen zal wel Jesse herdacht hebben op zijn eigen manier, daar ben ik zeker van.

gij toen tom daar levensloos zat :D

Erg jammer dat ik er niet bij kon zijn. Ik had graag willen weten hoe de strijd tussen mij, Jeffrey en Dries zou zijn afgelopen.
Ben lekker op vakantie dus het bijwerken van de site gebeurt wel, maar ietsje langzamer. Heb ook maar beperkt internet.

Dank je!!
de foto"s komen nog erop ik denk vanavond of morgen.
Zijn echte mooie foto's bij.

je kan altijd de dvd bestellen bij jimmy... ;)

Dank je vriend;)
Daar doe je het voor!!!
I'm addicted of strongman sports

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil even opmerken dat ik het heel netjes vind dat Tom Mestdagh.

met zijn 89KG 7e word , is tenslotte wel lichtgewicht;)

en niet te vergeten de benjamin van de bende, steve, die met zen 18 jaar toch netjes 9de werd!

Terug
Naar boven