XXL Nutrition

operatie gynaecomastie. kan gyno terugkeren?

Ik neem altijd oestrogeenblokkers zodra ik de kuur begin. Start altijd met arimidex omdat ik weet dat ik er gevoelig voor ben. Ben nu al een tijdje on en ben kunnen stoppen met de arimidex.
Ik voel heel snel als het gevoelig word en neem geen risico.
Bij mij trekt het met arimidex snel weg, met dosis kun je een beetje spelen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik neem altijd oestrogeenblokkers zodra ik de kuur begin. Start altijd met arimidex omdat ik weet dat ik er gevoelig voor ben. Ben nu al een tijdje on en ben kunnen stoppen met de arimidex.
Ik voel heel snel als het gevoelig word en neem geen risico.
Bij mij trekt het met arimidex snel weg, met dosis kun je een beetje spelen.

Dus zodra je kuurt begint pak je gelijk nolva (oestrogeenblokker) en als je het op voelt komen arimidex (aromataseremmer) op welke dosis pak je dit?

Nee ik gebruik van af her begin arimidex. Als ik dit nirt doe worden na 2 weken mijn tepels gevoelig. Ik begin met 1mg per dag dat kun je nog iets ophogen maar meestal is dit dan genoeg. Daarna kun je weer afbouwen door eventueel eod te pakken en zo afbouwen tot je een zo laag mogelijke dosis gevonden hebt die werkt

Nee ik gebruik van af her begin arimidex. Als ik dit nirt doe worden na 2 weken mijn tepels gevoelig. Ik begin met 1mg per dag dat kun je nog iets ophogen maar meestal is dit dan genoeg. Daarna kun je weer afbouwen door eventueel eod te pakken en zo afbouwen tot je een zo laag mogelijke dosis gevonden hebt die werkt

Oke tnx. en doe je dit met al je kuren of kuur je alleen met testosteron? Want sommige aas lijken van zich zelf al heel erg op oestrogeen en hebben dus geen aromatase nodig om borstvorming te kunnen veroorzaken. Met die soorten aas heb je bij een aromataseremmer als arimidex weinig tot gaan baat. In die gevallen heb je iets nodig wat je oestrogeenreceptoren blokkeert zoals nolvadex doet.

Als ik me niet vergis zijn dat vooral deca en bold

Bold aromatiseert bijna niet..heb ik nergens last vsn. Deca is een ander verhaal. Daar krijg ik prolactine gyno van nef als van trenbolone. Wat er ook beweert word op dit forum..bij de 19nor varianten helpt bromo of cabergoline.

Gister bij chirurg geweest voor controle, alles goed wel! Alleen nog wat vocht wat in de komende weken weg zal trekken. Toen ik vroeg hoeveel er nou eigenlijk weg is gehaald schrok ik wel. ongeveer 2 bij 3 bij 5 cm !!!

Heb hem gevraagd of ik weer mocht trainen, dat mocht weer op geleide van de pijn. Het is zelfs goed om sneller van het vocht af te komen. Vandaag dus eerste training weer gehad, benen en schouders gedaan. Alleen met shoulder press trok het een beetje door die dikke vochtbal. Valt me niet tegen, operatie is immers pas 1,5 week geleden!

Terug
Naar boven